Gebeurd, maar niet vaak meer dat ze helemaal de tribune in klimmen.quote:
Dat zeg ik toch. Ze gaan het net toch niet afbreken voor de mixquote:
Die beelden zijn idd nog steeds epicquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:24 schreef Komakie het volgende:
[..]
De mooiste vind ik toen Goran zijn Wimbledon won. Toen heb ik een traantje weg gepinkt
Vooral dat hij voor zijn laatste MP op zijn knieën zat te bidden op de baan vond ik toen mooi.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:24 schreef Komakie het volgende:
[..]
Gebeurd, maar niet vaak meer dat ze helemaal de tribune in klimmen.
De mooiste vind ik toen Goran zijn Wimbledon won. Toen heb ik een traantje weg gepinkt
Die is eruit gelaten om op die manier een andere speler de kans te geven bovenaan te staan.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:21 schreef alors het volgende:
[..]
Alsof mensen serieus stemmen. Als Martin Verkerk in de poll had gestaan, dan stond hij bovenaan.
Ik moet nog steeds elke keer huilen als ik het einde van die finale nog eens terugziequote:Op zondag 5 augustus 2012 17:24 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hij verbeterde je d/t fout alleen maarquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:24 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat was een van de weinige keren dat ik een GS helemaal had gevolgd.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:24 schreef Komakie het volgende:
Daarom corrigeer ik mezelf tochquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch. Ze gaan het net toch niet afbreken voor de mixDat hebben ze ook nodig daar.
Nou, inderdaad.quote:
Fed speelde toen ook slecht, dus nee, dat denk ik niet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:25 schreef SonicVolcano het volgende:
Die match tegen DP was toch wel een uitputtingsslag voor Fed en uiteindelijk wel funest, denk ik. Maar Andy speelde inderdaad goed.
En dat hij naar zijn vader ging op de tribune.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vooral dat hij voor zijn laatste MP op zijn knieën zat te bidden op de baan vond ik toen mooi.
Denk het niet, dat is twee dagen geleden en duurde niet langer dan een goede vijfsetter. Federer is 31 geen 55.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:25 schreef SonicVolcano het volgende:
Die match tegen DP was toch wel een uitputtingsslag voor Fed en uiteindelijk wel funest, denk ik. Maar Andy speelde inderdaad goed.
Oh okquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:24 schreef Salamando het volgende:
[..]
Hij verbeterde je d/t fout alleen maar.
Dan was het zijn toernooi niet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:27 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Denk het niet, dat is twee dagen geleden en duurde niet langer dan een goede vijfsetter. Federer is 31 geen 55.
Daarnaast heeft hij gewoon een rustdag gehad, dus moet hij wel weer aardig opgeladen zijn voor deze wedstrijd.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:27 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Denk het niet, dat is twee dagen geleden en duurde niet langer dan een goede vijfsetter. Federer is 31 geen 55.
Stoppenquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:28 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dan was het zijn toernooi niet.
Ach, mooi moment om te stoppen nu
http://livestreams.omroep.nl/nos/politiek24-bbquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:29 schreef Morthill het volgende:
natuurlijk begint de stream nu te kloten
Dit.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:29 schreef Komakie het volgende:
[..]
Stoppen
Hij wint 4 weken geleden nog een Slam. Denk je nou echt dat hij dan nu ineens gaat stoppen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |