Als hij zo geweldig is dan had hij toch wel een keer moeten winnen op Roland Garros van Nadal?quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:45 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Matig hahaha, dat zegt wat over jouw vrij beperkte sportkennis.
Precies. Hopelijk wordt het een leuke mix. mixen zijn zo leuk om te kijken, zeker met een Robsonquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:46 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Helaas voor jou komt hij over een paar jaar ook te staan in the tennishall of fame, of hoe ze dat gebouw ook noemen. Voor uitzonderlijke diensten die hij de tennissport heeft bewezen. Hij heeft zoveel mensen fun en plezier gegeven. Dan durf jij hem matig te noemen. ONZ is een eindje verderop. Daar kun je naar lieve lust baggeren.
Nadal beheerst alle aspecten van het graveltennis voor bijna de volle 100%, dude. Zijn voetenwerk op gravel is subliem. Je praat nu over de beste graveltennisser ooit.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Als hij zo geweldig is dan had hij toch wel een keer moeten winnen op Roland Garros van Nadal?
quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Als hij zo geweldig is dan had hij toch wel een keer moeten winnen op Roland Garros van Nadal?
Is die zo lekker tegenwoordig? heb daar al tijden niet naar gekekenquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Precies. Hopelijk wordt het een leuke mix. mixen zijn zo leuk om te kijken, zeker met een Robson
Quote je niet de verkeerde?quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Precies. Hopelijk wordt het een leuke mix. mixen zijn zo leuk om te kijken, zeker met een Robson
Niet eens door dat ik wat quottequote:
Ik zou haar ook niet doen maar ze is lief. En het is een coole mix met Murrayquote:
Oh, ok, prima danquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zou haar ook niet doen maar ze is lief. En het is een coole mix met Murray
En mijn leeftijd gedeeld door 2 + 5 = 18 dus kan preciesquote:
Ik dat dat het X/2+7 wasquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
En mijn leeftijd gedeeld door 2 + 5 = 18 dus kan precies
Hangt er vanaf of de leeftijd goed uitkomt. Je kan die formule altijd manipulerenquote:
Jij denkt dat hij over vier jaar nog aan de top staat?quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat weten we pas aan het eind van zijn carrière.
Ik sluit het niet uit.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:16 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
[..]
Jij denkt dat hij over vier jaar nog aan de top staat?
Neequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |