Daarnaast heeft hij gewoon een rustdag gehad, dus moet hij wel weer aardig opgeladen zijn voor deze wedstrijd.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:27 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Denk het niet, dat is twee dagen geleden en duurde niet langer dan een goede vijfsetter. Federer is 31 geen 55.
Stoppenquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:28 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dan was het zijn toernooi niet.
Ach, mooi moment om te stoppen nu
http://livestreams.omroep.nl/nos/politiek24-bbquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:29 schreef Morthill het volgende:
natuurlijk begint de stream nu te kloten
Dit.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:29 schreef Komakie het volgende:
[..]
Stoppen
Hij wint 4 weken geleden nog een Slam. Denk je nou echt dat hij dan nu ineens gaat stoppen?
Ik zou het niet vreemd vinden in ieder geval. Maar als hij nog een aantal jaren mee kan doen, dan prima.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:29 schreef Komakie het volgende:
[..]
Stoppen
Hij wint 4 weken geleden nog een Slam. Denk je nou echt dat hij dan nu ineens gaat stoppen?
Hij heeft vaak genoeg gezegd dat hij doorgaat zolang hij het leuk vindt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:31 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik zou het niet vreemd vinden in ieder geval. Maar als hij nog een aantal jaren mee kan doen, dan prima.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:32 schreef Nober het volgende:
Mooi dat die Federer verliest, kan er helemaal niets van.
Overdrijf niet. Iemand die dit jaar al 5 toernooien wint, waaronder een slam en een master gaat echt niet de handdoek in de ring gooien. Hij verliest de finale van de OS, dat is een groot verlies, maar hij heeft nog het spel om grote toernooien te winnen, hij zou wel gek zijn als hij het tennis nu al gedag zegt. Connors speelde door tot zijn 36ste by the way.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:31 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik zou het niet vreemd vinden in ieder geval. Maar als hij nog een aantal jaren mee kan doen, dan prima.
obvious troll is obviousquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:32 schreef Nober het volgende:
Mooi dat die Federer verliest, kan er helemaal niets van.
Had niet eens in de finale mogen staan, alleen maar op uithoudingsvermogen gewonnen van Del Potro.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |