SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
scherp. bye = vrije toegang tot de volgende ronde. Ik heb Quel maar ingeroosterd, nog niks gehoord van haar, maar dat zal wel goed komen. Zo niet, heeft haar tegenstander een bye naar de volgende ronde.
Je speelt zowel een uit- als een thuiswedstrijd, behalve in de finale.
Het schema:
Wieisboos
Nickskuh
JoodNL
Toefjes
Vijfvoor
Reemi
bye
Poker4lifee
GekkeGerrit
bye
Quel
Gurbuh
OmniRocket
Patje1987
GJE
Raviolipunch
Wedstrijden moeten voor zondagavond afgerond zijn, dit om het tempo in het toernooi er in te houden. Het schema blijft van kracht, net als een tennistoernooi.
Kwartfinale:
? - Toefjes
Reemi - Poker4lifee
GekkeGerrit - ?
OmniRocket - ?
Prijzengeld:
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K
[ Bericht 0% gewijzigd door OmniRocket op 05-08-2012 12:21:58 ]
kquote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:59 schreef Geluidssysteem het volgende:
[ afbeelding ]
Nog gewonnen ook!
Ambrose wat een beest
De gelijkmaker in de 83e minuut met een verwoestend schot, ik zag die bal niet eens het doel ingaan zo hard was 'ie.. Godver de godver zeg, en toen in de 90e minuut kwam ik naar binnen vanaf de zijkant en ik schoot hem heerlijk hard in de verre hoek. Boh wat een match zeg, tegenstander was écht heel goed.
quote:
Wat voor team had je tegenstander en wat voor toernooi speel je dan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:59 schreef Geluidssysteem het volgende:
[ afbeelding ]
Nog gewonnen ook!
Ambrose wat een beest
De gelijkmaker in de 83e minuut met een verwoestend schot, ik zag die bal niet eens het doel ingaan zo hard was 'ie.. Godver de godver zeg, en toen in de 90e minuut kwam ik naar binnen vanaf de zijkant en ik schoot hem heerlijk hard in de verre hoek. Boh wat een match zeg, tegenstander was écht heel goed.
SIF Jovetic Vagner Love (quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat voor team had je tegenstander en wat voor toernooi speel je dan?
Dat zijn toch geen 3 leagues?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:07 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
SIF Jovetic Vagner Love ()
Pato
Lavezzi IF Pepe
Cambiasso
IF Nagatomo-Lucio-Chiellini-IF Caceres
En ik speelde met:
[ afbeelding ]
Maar hij was heel goed.
Ik speel dat Hybridtoernooi met 5.5k tournament bonus+ 2 mixed contracts packs.
Edit- oh, je bedoelt zijn team. Ja Hij wisselde 3 man dus ik weet niet meer precies wie er speelden. Maar in ieder geval het grootste deel daarvan is wel correctquote:
Ik bedoel je tegenstanderquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:10 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Jawel, Keeper, LCB, LM,LCDM,RM zijn BPL,CAM, ST ST zijn Npower Championship, CB RCB zijn Npower League 1
Ik bereikte de finale met dit team:quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:07 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
SIF Jovetic Vagner Love ()
Pato
Lavezzi IF Pepe
Cambiasso
IF Nagatomo-Lucio-Chiellini-IF Caceres
En ik speelde met:
[ afbeelding ]
Maar hij was heel goed.
Ik speel dat Hybridtoernooi met 5.5k tournament bonus+ 2 mixed contracts packs.
Ik vond Jerome als ST wel fijnquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik bereikte de finale met dit team:
3-5-2
Mignolet
Caulker Ridgewell Baptiste
Heskey Frimpong
Townsend Ephraim Ainsworth
Delfouneso N'Gog
Daarin helaas wel 3-1 verloren
Ik vind Heskey geniaal op CDM, ook al is hij niet zo snel. Soms schiet ik van afstand en zo heb ik al een keer gescoordquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:14 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik vond Jerome als ST wel fijn.
Heskey CDM lijkt me wel tof
Ja, mijn CDM heeft ook maar 54 pace, maarja ik vind het wel een baasjequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind Heskey geniaal op CDM, ook al is hij niet zo snel. Soms schiet ik van afstand en zo heb ik al een keer gescoord
Jerome zit op de bank, N'Gog is te goed en Delfouneso vind ik ook beter.
Ja niemand is er ofzoquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:52 schreef Reemi het volgende:
Gezellig hier![]()
Tegen wie moet ik in de volgende ronde van het toernooi?
------
Transfer Huseklepp in een free silver pack.
tegen mij weerquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:52 schreef Reemi het volgende:
Gezellig hier![]()
------
Die is nu nog best wel veel waardquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:52 schreef Reemi het volgende:
Gezellig hier![]()
------
Nu nog pindakaas op je snikkel en gaan met die banaan.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:09 schreef vandermar het volgende:
gezellig met de hond alleen thuis en studio sport kijken :p
rare gedachtes heb jij somsquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nu nog pindakaas op je snikkel en gaan met die banaan.
Ultimate App moet je dan ff downloaden man, die is handigquote:Op zondag 5 augustus 2012 10:39 schreef RavioliPunch het volgende:
Voor hoeveel gaan IF Kagawa en SIF Lewandowsi nou? Krijg ze niet verkocht, kan nu niet kijken want zit op mobiel.
En goedemorgen![]()
Discardwaard lijkt me aangezien er ook een UP bestaatquote:Op zondag 5 augustus 2012 10:39 schreef RavioliPunch het volgende:
Voor hoeveel gaan IF Kagawa en SIF Lewandowsi nou? Krijg ze niet verkocht, kan nu niet kijken want zit op mobiel.
En goedemorgen![]()
Waarom is IF RvP dan veel duurder dan de UP?quote:Op zondag 5 augustus 2012 10:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Discardwaard lijkt me aangezien er ook een UP bestaat
Heb weer ongelovelijke koppijn. Maar 3 uur geslapen -,-
Omdat het RvP is en omdat mensen ongelooflijk dom zijn.quote:Op zondag 5 augustus 2012 10:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom is IF RvP dan veel duurder dan de UP?
Futhead zegt voor beiden over de 30k, maar die prijzen zitten waarschijnlijk veel te hoog.quote:Op zondag 5 augustus 2012 10:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Discardwaard lijkt me aangezien er ook een UP bestaat
Heb weer ongelovelijke koppijn. Maar 3 uur geslapen -,-
Sowieso waarom koop je zo'n kut IF?quote:Op zondag 5 augustus 2012 10:49 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Futhead zegt voor beiden over de 30k, maar die prijzen zitten waarschijnlijk veel te hoog.
Ja ik heb ze er al goedkoper opstaan... Zet Kagawa er wel op voor 25k en Lewandowski voor 22k.quote:
Thee is voor nichten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 09:06 schreef Dudeweiser het volgende:
Heerlijk in het zonnetje even fokken en thee drinken. Prima.
Aan echte baas.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:01 schreef Rijst het volgende:
Vannacht met 2 Zweedse vrouwen gezoend (blond haar blauwe ogen). Ben ik nu aan baas?
Alleen als je ook gevingerd hebtquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:01 schreef Rijst het volgende:
Vannacht met 2 Zweedse vrouwen gezoend (blond haar blauwe ogen). Ben ik nu aan baas?
Met een andere Sjineez?quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:14 schreef Rijst het volgende:
Ik ben alleen in m'n hotelkamer.De rest is nu in de stad. Ik heb over een paar uur m'n date dus heb nog wel even om me op te frissen.
In de tussentijd ga ik ook even in Ultimate team kijken
Het is geen chinees en ook geen Aziaat.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Met een andere Sjineez?
Ook hier een beste katert
pics :$ :$quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
Het is geen chinees en ook geen Aziaat.
Wat zaten er in je pakkies?quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:36 schreef Geluidssysteem het volgende:
Goeiemoggol!
Net dat Featured toernooitje gewonnen.
4-2,2-3,5-3, 1-0 gewonnen.
De Finale was ongelooflijk saai. Die gozer had 5atb met Chiellini,T.Silva,Lucio,Maicon,Taiwo.
Ik kwam er gewoon niet doorheen! Uiteindelijk maakte hij een mislukte sliding in de 16 en kreeg ik een penalty die ik benutte, daarna lekker de boel op slot gegooid achterin en alles meteen wegpompen naar voren. 5.5k + 2 Mixed contracts packs erbij
2 silver player contracts, 2 silver manager contracts, 2 bronze non-shiny contracts (discard dusquote:
Chanturia zal wel 5* skills krijgen, heeft 'ie nu met manager mode ookquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:48 schreef GuRBuH het volgende:
Hopen dat Kashia en Chanturia in FUT 13 zitten, meer spelers om te linken met Zhano
Die is toch achterlijk slecht.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:49 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Chanturia zal wel 5* skills krijgen, heeft 'ie nu met manager mode ook.
Kom opquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die is toch achterlijk slecht.
80 pace 80 dribbling
10 passing 10 shooting 10 defense 10 heading 1* WF selfish trait, argues with officials trait
en die website is?quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:36 schreef Fuszy het volgende:
PSV is beter in fifa 13 dan ajax volgens een website. De beste speler van de eredivisie zal mark van bommel zijn. Die heeft als enige een 80+ rating.
Ja, las ik op Insidegamer.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:36 schreef Fuszy het volgende:
PSV is beter in fifa 13 dan ajax volgens een website. De beste speler van de eredivisie zal mark van bommel zijn. Die heeft als enige een 80+ rating.
Eriksen kan je wel 80 rated maken, maar niet hoger. Matavz mag wat mij betreft een lagere rating houden, want die vent heeft helemaal niks laten zien afgelopen seizoen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:38 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, las ik op Insidegamer.
Diep triest. Ik bedoel als je een Eriksen, een Matavz e.d. hebt, mogen er toch op zijn minst wel 5 80+ zijn
Eriksen gebaseerd op wat?quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:38 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, las ik op Insidegamer.
Diep triest. Ik bedoel als je een Eriksen, een Matavz e.d. hebt, mogen er toch op zijn minst wel 5 80+ zijn
Zijn vertoonde spel. Al was het afgelopen seizoen niet top.quote:
Nee dat zeg ik ook niet. Maar Eriksen verdient niet hoger dan 80.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:40 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Zijn vertoonde spel. Al was het afgelopen seizoen niet top.
Ga nou niet zeggen dat Vormer of Clasie 83 moeten worden hé.
Nee, 80 vind ik prima hoor.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik ook niet. Maar Eriksen verdient niet hoger dan 80.
Ebecillio ook trouwens.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:41 schreef Rijst het volgende:
Eriksen,, Lens, Siem, Boerrigther en Narsingh zullen hopelijk ook wel >80 zijn.
Zo hoort het. Fifa snapt het gewoon goedquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
'Vice-kampioen Feyenoord is in FIFA 13 opmerkelijk genoeg niet echt een titelkandidaat en nestelt zich samen met Vitesse en Heerenveen in de subtop.'!
trolololoquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:02 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Zo hoort het. Fifa snapt het gewoon goed.
Vind je dat ze ze nu 79-79-80 verdienen met dit spelersmateriaal?quote:
Nee, maar verwacht ze wel beter dan vitesse en heerenveen. Als jij dat niet zo ziet, dan ben je gewoon achterlijk.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:05 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Vind je dat ze ze nu 79-79-80 verdienen met dit spelersmateriaal?
verdient ajax dat wel dan? Kijk wat voor matigheid daar rondloopt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:05 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
De Vrij en Clasie horen sowieso 75+ te zijn.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:05 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Druk Fernandinho er dan in.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:08 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Team van rijst een beetje aangepast. Spitsen zijn nog steeds ronduit slecht maar goed. meer coins heb ik niet.
Je maakt me nu echt boos. Je begint nu op GJE te lijkenquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:08 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Team van rijst een beetje aangepast. Spitsen zijn nog steeds ronduit slecht maar goed. meer coins heb ik niet.
Als je niet met Tardelli om kan gaan..quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:08 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je maakt me nu echt boos. Je begint nu op GJE te lijken
De selectie van Ajax is toch echt een stuk beter dan die van Feyenoord, hoor.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
verdient ajax dat wel dan? Kijk wat voor matigheid daar rondloopt.
Van jou hoef ik al helemaal niks aan te nemen. Jij kan nog niet eens met Ibra omgaanquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als je niet met Tardelli om kan gaan..
Ja die geeft ook steeds zijn spelers de schuld. Barreto is 1 van de fijnste serie A spitsen. Heeft een goede dribbel en heeft de poacher trait. Dus binnen de 16 schiet hij alles raak. Tardelli zelfde verhaal.quote:
Ibra is dan ook hard overrated.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Van jou hoef ik al helemaal niks aan te nemen. Jij kan nog niet eens met Ibra omgaan
Dan noem je spelers op terwijl Feyenoord betere heeft op die plaatsen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:12 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
De selectie van Ajax is toch echt een stuk beter dan die van Feyenoord, hoor.
Met spelers als Van der Wiel, Alderweireld
, Anita
,Janssen
,Boerrigter,Sulejmani
en Siem en wat anderen heb je toch wel een prima selectie.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ibra is dan ook hard overrated.
Oh ik weet zelf ook wel dat ik er geen zak van bak hoor. Ik dacht dat dat wel een algemeen feit was in dit topic en dat ik dat niet keer op keer hoefde te herhalen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja die geeft ook steeds zijn spelers de schuld. Barreto is 1 van de fijnste serie A spitsen. Heeft een goede dribbel en heeft de poacher trait. Dus binnen de 16 schiet hij alles raak. Tardelli zelfde verhaal.
Dus ga nou niet zeggen dat de spitsen slecht zijn.
Noemt 'ie bijna de slechtste spelers van Ajax opquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:12 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Met spelers als Van der Wiel, Alderweireld, Anita,Janssen,Boerrigter,Sulejmani en Siem en wat anderen heb je toch wel een prima selectie.
Heb van meerderen gehoord dat ze Ibra geen 70k waard vonden hoorquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:14 schreef Rijst het volgende:
[..]Words cannot describe. Maar dit zeg je eigenlijk expres
MOOI!!! Dus laat m'n spitsenduo even met rust ja?quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oh ik weet zelf ook wel dat ik er geen zak van bak hoor. Ik dacht dat dat wel een algemeen feit was in dit topic en dat ik dat niet keer op keer hoefde te herhalen.
Janssen, boerrigter en sulejmani in dat lijstje noemen. Boerrigter speelt 3 wedstrijden en is daarna weer geblesseerd. Heeft nog niks laten zien. Sulejmani heeft een hogere rating door zijn enorme transferprijs en janssen is een overrated burgerking addict.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:12 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Met spelers als Van der Wiel, Alderweireld, Anita,Janssen,Boerrigter,Sulejmani en Siem en wat anderen heb je toch wel een prima selectie.
Ja joh, Janmaat beter dan Van der Wiel, Clasie beter dan Anita, hou op zegquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan noem je spelers op terwijl Feyenoord betere heeft op die plaatsen.
NEEquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
MOOI!!! Dus laat m'n spitsenduo even met rust ja?
Ja. Of was dat na dit seizoen nog niet duidelijk?quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:16 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja joh, Janmaat beter dan Van der Wiel, Clasie beter dan Anita, hou op zeg!
Maar volgens mij zijn die spelers toch kampioen gewordenquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan noem je spelers op terwijl Feyenoord betere heeft op die plaatsen.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:16 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Boerrigter heeft heus wel wat laten zien hoorquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Janssen, boerrigter en sulejmani in dat lijstje noemen. Boerrigter speelt 3 wedstrijden en is daarna weer geblesseerd. Heeft nog niks laten zien. Sulejmani heeft een hogere rating door zijn enorme transferprijs en janssen is een overrated burgerking addict.
Vertonghen! Meer hoef ik niet te zeggen. Zonder hem zouden ze toch wel heel wat punten minder hebben.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:16 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Maar volgens mij zijn die spelers toch kampioen geworden
Uhm, verklaar dan hoe Feyenoord achter Ajax is geëindigd?quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja. Of was dat na dit seizoen nog niet duidelijk?
Loop, loop net zo lang tot je de eerste de beste amateur voetbal vereniging tegen komt. Bekijk de 2 rechtsbacks, van een willekeurig elftal. Die zullen beter zijn dan vd Wiel.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:16 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja de xboxers want die betalen de helft voor hemquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb van meerderen gehoord dat ze Ibra geen 70k waard vonden hoor
Ik woon in waalwijk, die vent heeft hier bij RKC gespeeld en deed het aardig. Bij ajax is hij 90% van de tijd geblesseerd geweest. Meen je nu echt te zeggen dat hij daarom 80+ rated moet zijn? Hij heeft nog niks laten zien. Een paar uitschieters maken je nog geen 80 rated.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:17 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Boerrigter heeft heus wel wat laten zien hoor!
Of jij kijkt gewoon geen Ajax..
Heeft u Anita wel zien spelen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Loop, loop net zo lang tot je de eerste de beste amateur voetbal vereniging tegen komt. Bekijk de 2 rechtsbacks, van een willekeurig elftal. Die zullen beter zijn dan vd Wiel.
En Clasie heeft zich vreselijk goed ontwikkeld vorig seizoen. Iets wat Anita niet kan zeggen.
Ik kijk steeds over hem heen. Ik geef het toe.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:18 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Heeft u Anita wel zien spelen?
En over Clasie niet?quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kijk steeds over hem heen. Ik geef het toe.
Ik zeg toch Vertonghen! Was de beste cb in de eredivisie die makkelijk scoorde en voor heel veel dreiging zorge aanvallend. Nu is het achterin 3x poep. Alleen van Rhijn is nog van enig niveau.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:18 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Uhm, verklaar dan hoe Feyenoord achter Ajax is geëindigd?
Janmaat is wel veel beter dan Van der Wiel man! Daarom speelt hij ook basis bij het Nederlands elftal! Echt een toppertje die Janmaat!
En beter.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:19 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
En over Clasie niet?
Clasie is maar 2 centimeter groter dan Anita.
Dat zullen we dit seizoen wel weer eens zien danquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vertonghen! Meer hoef ik niet te zeggen. Zonder hem zouden ze toch wel heel wat punten minder hebben.
Vind ik nietquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja de xboxers want die betalen de helft voor hem
Ibra is de beste spits uit het spel. RvP is een klasse of 2 lager maar ook een prima speler.
Clasie pakt ballen af net als Anitaquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:19 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
En over Clasie niet?
Jup.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:21 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wacht, ben je serieus?![]()
Ibra geen 70k waard?
Hij wordt op waarde geschat, niet onderschat.quote:
Alderweireld is poep?quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zeg toch Vertonghen! Was de beste cb in de eredivisie die makkelijk scoorde en voor heel veel dreiging zorge aanvallend. Nu is het achterin 3x poep. Alleen van Rhijn is nog van enig niveau.
Ach misschien heeft hij gelijk. Ibra is een hele beperkte spits.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:21 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wacht, ben je serieus?![]()
Ibra geen 70k waard?
quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:22 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Alderweireld is poep?
Van der Wiel heeft amper rust gehad, heeft heel veel wedstrijden gespeeld. op Linksback zal Dijks/Boilesen gaan spelen, daar kan ik nog niet teveel over kwijt, en er moet nog een CB gehaald worden, maar Denswil kan het niveau eventueel ook wel aan imo.
Wat staat er nou bij Feyenoord? Janmaat. Martins Indi
Nelom
.
Alleen de Vrij is een prima verdediger.
Ik ben geen fan van Anita, vind Clasie overtuigender in zn rol. Plus wat ik al zei: Clasie is gegroeid (haha, uitnodiging tot woordgrapjes) in zijn rol dit jaar, een geweldige ontwikkeling meegemaakt. Is ook gevoelsmatig, ze spelen allebei bij clubs die mijn voorkeur niet hebbenquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:19 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
En over Clasie niet?
BMI wil je echt niet tegenkomen hoor. Dat is een rots in de verdediging. Daarnaast is Janmaat aanvallend gevaarlijker dan Leerdam op RB. Van der wiel kan ook aanvallen, maar je weet van te voren al dat hij hem in de 2de of 3de ring schiet. Een bal door de voorruit van een auto op de parkeerplaatsen naast het stadion zal zijn voorkeur hebben.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:22 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Alderweireld is poep?
Van der Wiel heeft amper rust gehad, heeft heel veel wedstrijden gespeeld. op Linksback zal Dijks/Boilesen gaan spelen, daar kan ik nog niet teveel over kwijt, en er moet nog een CB gehaald worden, maar Denswil kan het niveau eventueel ook wel aan imo.
Nelom
.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:22 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Alderweireld is poep?
Nelom
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |