Thee is voor nichten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 09:06 schreef Dudeweiser het volgende:
Heerlijk in het zonnetje even fokken en thee drinken. Prima.
Aan echte baas.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:01 schreef Rijst het volgende:
Vannacht met 2 Zweedse vrouwen gezoend (blond haar blauwe ogen). Ben ik nu aan baas?
Alleen als je ook gevingerd hebtquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:01 schreef Rijst het volgende:
Vannacht met 2 Zweedse vrouwen gezoend (blond haar blauwe ogen). Ben ik nu aan baas?
Met een andere Sjineez?quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:14 schreef Rijst het volgende:
Ik ben alleen in m'n hotelkamer.De rest is nu in de stad. Ik heb over een paar uur m'n date dus heb nog wel even om me op te frissen.
In de tussentijd ga ik ook even in Ultimate team kijken
Het is geen chinees en ook geen Aziaat.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Met een andere Sjineez?
Ook hier een beste katert
pics :$ :$quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
Het is geen chinees en ook geen Aziaat.
Wat zaten er in je pakkies?quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:36 schreef Geluidssysteem het volgende:
Goeiemoggol!
Net dat Featured toernooitje gewonnen.
4-2,2-3,5-3, 1-0 gewonnen.
De Finale was ongelooflijk saai. Die gozer had 5atb met Chiellini,T.Silva,Lucio,Maicon,Taiwo.
Ik kwam er gewoon niet doorheen! Uiteindelijk maakte hij een mislukte sliding in de 16 en kreeg ik een penalty die ik benutte, daarna lekker de boel op slot gegooid achterin en alles meteen wegpompen naar voren. 5.5k + 2 Mixed contracts packs erbij
2 silver player contracts, 2 silver manager contracts, 2 bronze non-shiny contracts (discard dusquote:
Chanturia zal wel 5* skills krijgen, heeft 'ie nu met manager mode ookquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:48 schreef GuRBuH het volgende:
Hopen dat Kashia en Chanturia in FUT 13 zitten, meer spelers om te linken met Zhano
Die is toch achterlijk slecht.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:49 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Chanturia zal wel 5* skills krijgen, heeft 'ie nu met manager mode ook.
Kom opquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die is toch achterlijk slecht.
80 pace 80 dribbling
10 passing 10 shooting 10 defense 10 heading 1* WF selfish trait, argues with officials trait
en die website is?quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:36 schreef Fuszy het volgende:
PSV is beter in fifa 13 dan ajax volgens een website. De beste speler van de eredivisie zal mark van bommel zijn. Die heeft als enige een 80+ rating.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |