Die is nu nog best wel veel waardquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:52 schreef Reemi het volgende:
Gezellig hier![]()
Tegen wie moet ik in de volgende ronde van het toernooi?
------
Transfer Huseklepp in een free silver pack.
Nu nog pindakaas op je snikkel en gaan met die banaan.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:09 schreef vandermar het volgende:
gezellig met de hond alleen thuis en studio sport kijken :p
rare gedachtes heb jij somsquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nu nog pindakaas op je snikkel en gaan met die banaan.
Ultimate App moet je dan ff downloaden man, die is handigquote:Op zondag 5 augustus 2012 10:39 schreef RavioliPunch het volgende:
Voor hoeveel gaan IF Kagawa en SIF Lewandowsi nou? Krijg ze niet verkocht, kan nu niet kijken want zit op mobiel.
En goedemorgen![]()
Discardwaard lijkt me aangezien er ook een UP bestaatquote:Op zondag 5 augustus 2012 10:39 schreef RavioliPunch het volgende:
Voor hoeveel gaan IF Kagawa en SIF Lewandowsi nou? Krijg ze niet verkocht, kan nu niet kijken want zit op mobiel.
En goedemorgen![]()
Waarom is IF RvP dan veel duurder dan de UP?quote:Op zondag 5 augustus 2012 10:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Discardwaard lijkt me aangezien er ook een UP bestaat
Heb weer ongelovelijke koppijn. Maar 3 uur geslapen -,-
Omdat het RvP is en omdat mensen ongelooflijk dom zijn.quote:Op zondag 5 augustus 2012 10:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom is IF RvP dan veel duurder dan de UP?
Futhead zegt voor beiden over de 30k, maar die prijzen zitten waarschijnlijk veel te hoog.quote:Op zondag 5 augustus 2012 10:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Discardwaard lijkt me aangezien er ook een UP bestaat
Heb weer ongelovelijke koppijn. Maar 3 uur geslapen -,-
Sowieso waarom koop je zo'n kut IF?quote:Op zondag 5 augustus 2012 10:49 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Futhead zegt voor beiden over de 30k, maar die prijzen zitten waarschijnlijk veel te hoog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |