Ja, las ik op Insidegamer.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:36 schreef Fuszy het volgende:
PSV is beter in fifa 13 dan ajax volgens een website. De beste speler van de eredivisie zal mark van bommel zijn. Die heeft als enige een 80+ rating.
Eriksen kan je wel 80 rated maken, maar niet hoger. Matavz mag wat mij betreft een lagere rating houden, want die vent heeft helemaal niks laten zien afgelopen seizoen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:38 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, las ik op Insidegamer.
Diep triest. Ik bedoel als je een Eriksen, een Matavz e.d. hebt, mogen er toch op zijn minst wel 5 80+ zijn
Eriksen gebaseerd op wat?quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:38 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, las ik op Insidegamer.
Diep triest. Ik bedoel als je een Eriksen, een Matavz e.d. hebt, mogen er toch op zijn minst wel 5 80+ zijn
Zijn vertoonde spel. Al was het afgelopen seizoen niet top.quote:
Nee dat zeg ik ook niet. Maar Eriksen verdient niet hoger dan 80.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:40 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Zijn vertoonde spel. Al was het afgelopen seizoen niet top.
Ga nou niet zeggen dat Vormer of Clasie 83 moeten worden hé.
Nee, 80 vind ik prima hoor.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik ook niet. Maar Eriksen verdient niet hoger dan 80.
Ebecillio ook trouwens.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:41 schreef Rijst het volgende:
Eriksen,, Lens, Siem, Boerrigther en Narsingh zullen hopelijk ook wel >80 zijn.
Zo hoort het. Fifa snapt het gewoon goedquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
'Vice-kampioen Feyenoord is in FIFA 13 opmerkelijk genoeg niet echt een titelkandidaat en nestelt zich samen met Vitesse en Heerenveen in de subtop.'!
trolololoquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:02 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Zo hoort het. Fifa snapt het gewoon goed.
Vind je dat ze ze nu 79-79-80 verdienen met dit spelersmateriaal?quote:
Nee, maar verwacht ze wel beter dan vitesse en heerenveen. Als jij dat niet zo ziet, dan ben je gewoon achterlijk.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:05 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Vind je dat ze ze nu 79-79-80 verdienen met dit spelersmateriaal?
verdient ajax dat wel dan? Kijk wat voor matigheid daar rondloopt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:05 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
De Vrij en Clasie horen sowieso 75+ te zijn.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:05 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Druk Fernandinho er dan in.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:08 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Team van rijst een beetje aangepast. Spitsen zijn nog steeds ronduit slecht maar goed. meer coins heb ik niet.
Je maakt me nu echt boos. Je begint nu op GJE te lijkenquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:08 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Team van rijst een beetje aangepast. Spitsen zijn nog steeds ronduit slecht maar goed. meer coins heb ik niet.
Als je niet met Tardelli om kan gaan..quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:08 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |