trolololoquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:02 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Zo hoort het. Fifa snapt het gewoon goed.
Vind je dat ze ze nu 79-79-80 verdienen met dit spelersmateriaal?quote:
Nee, maar verwacht ze wel beter dan vitesse en heerenveen. Als jij dat niet zo ziet, dan ben je gewoon achterlijk.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:05 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Vind je dat ze ze nu 79-79-80 verdienen met dit spelersmateriaal?
verdient ajax dat wel dan? Kijk wat voor matigheid daar rondloopt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:05 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
De Vrij en Clasie horen sowieso 75+ te zijn.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:05 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Druk Fernandinho er dan in.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:08 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Team van rijst een beetje aangepast. Spitsen zijn nog steeds ronduit slecht maar goed. meer coins heb ik niet.
Je maakt me nu echt boos. Je begint nu op GJE te lijkenquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:08 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Team van rijst een beetje aangepast. Spitsen zijn nog steeds ronduit slecht maar goed. meer coins heb ik niet.
Als je niet met Tardelli om kan gaan..quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:08 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je maakt me nu echt boos. Je begint nu op GJE te lijken
De selectie van Ajax is toch echt een stuk beter dan die van Feyenoord, hoor.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
verdient ajax dat wel dan? Kijk wat voor matigheid daar rondloopt.
Van jou hoef ik al helemaal niks aan te nemen. Jij kan nog niet eens met Ibra omgaanquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als je niet met Tardelli om kan gaan..
Ja die geeft ook steeds zijn spelers de schuld. Barreto is 1 van de fijnste serie A spitsen. Heeft een goede dribbel en heeft de poacher trait. Dus binnen de 16 schiet hij alles raak. Tardelli zelfde verhaal.quote:
Ibra is dan ook hard overrated.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Van jou hoef ik al helemaal niks aan te nemen. Jij kan nog niet eens met Ibra omgaan
Dan noem je spelers op terwijl Feyenoord betere heeft op die plaatsen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:12 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
De selectie van Ajax is toch echt een stuk beter dan die van Feyenoord, hoor.
Met spelers als Van der Wiel, Alderweireld
, Anita
,Janssen
,Boerrigter,Sulejmani
en Siem en wat anderen heb je toch wel een prima selectie.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ibra is dan ook hard overrated.
Oh ik weet zelf ook wel dat ik er geen zak van bak hoor. Ik dacht dat dat wel een algemeen feit was in dit topic en dat ik dat niet keer op keer hoefde te herhalen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja die geeft ook steeds zijn spelers de schuld. Barreto is 1 van de fijnste serie A spitsen. Heeft een goede dribbel en heeft de poacher trait. Dus binnen de 16 schiet hij alles raak. Tardelli zelfde verhaal.
Dus ga nou niet zeggen dat de spitsen slecht zijn.
Noemt 'ie bijna de slechtste spelers van Ajax opquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:12 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Met spelers als Van der Wiel, Alderweireld, Anita,Janssen,Boerrigter,Sulejmani en Siem en wat anderen heb je toch wel een prima selectie.
Heb van meerderen gehoord dat ze Ibra geen 70k waard vonden hoorquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:14 schreef Rijst het volgende:
[..]Words cannot describe. Maar dit zeg je eigenlijk expres
MOOI!!! Dus laat m'n spitsenduo even met rust ja?quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oh ik weet zelf ook wel dat ik er geen zak van bak hoor. Ik dacht dat dat wel een algemeen feit was in dit topic en dat ik dat niet keer op keer hoefde te herhalen.
Janssen, boerrigter en sulejmani in dat lijstje noemen. Boerrigter speelt 3 wedstrijden en is daarna weer geblesseerd. Heeft nog niks laten zien. Sulejmani heeft een hogere rating door zijn enorme transferprijs en janssen is een overrated burgerking addict.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:12 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Met spelers als Van der Wiel, Alderweireld, Anita,Janssen,Boerrigter,Sulejmani en Siem en wat anderen heb je toch wel een prima selectie.
Ja joh, Janmaat beter dan Van der Wiel, Clasie beter dan Anita, hou op zegquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan noem je spelers op terwijl Feyenoord betere heeft op die plaatsen.
NEEquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
MOOI!!! Dus laat m'n spitsenduo even met rust ja?
Ja. Of was dat na dit seizoen nog niet duidelijk?quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:16 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja joh, Janmaat beter dan Van der Wiel, Clasie beter dan Anita, hou op zeg!
Maar volgens mij zijn die spelers toch kampioen gewordenquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan noem je spelers op terwijl Feyenoord betere heeft op die plaatsen.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:16 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja joh, Janmaat beter dan Van der Wiel, Clasie beter dan Anita, hou op zeg!
Boerrigter heeft heus wel wat laten zien hoorquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Janssen, boerrigter en sulejmani in dat lijstje noemen. Boerrigter speelt 3 wedstrijden en is daarna weer geblesseerd. Heeft nog niks laten zien. Sulejmani heeft een hogere rating door zijn enorme transferprijs en janssen is een overrated burgerking addict.
Vertonghen! Meer hoef ik niet te zeggen. Zonder hem zouden ze toch wel heel wat punten minder hebben.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:16 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Maar volgens mij zijn die spelers toch kampioen geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |