Heeft u Anita wel zien spelen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Loop, loop net zo lang tot je de eerste de beste amateur voetbal vereniging tegen komt. Bekijk de 2 rechtsbacks, van een willekeurig elftal. Die zullen beter zijn dan vd Wiel.
En Clasie heeft zich vreselijk goed ontwikkeld vorig seizoen. Iets wat Anita niet kan zeggen.
Ik kijk steeds over hem heen. Ik geef het toe.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:18 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Heeft u Anita wel zien spelen?
En over Clasie niet?quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kijk steeds over hem heen. Ik geef het toe.
Ik zeg toch Vertonghen! Was de beste cb in de eredivisie die makkelijk scoorde en voor heel veel dreiging zorge aanvallend. Nu is het achterin 3x poep. Alleen van Rhijn is nog van enig niveau.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:18 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Uhm, verklaar dan hoe Feyenoord achter Ajax is geëindigd?
Janmaat is wel veel beter dan Van der Wiel man! Daarom speelt hij ook basis bij het Nederlands elftal! Echt een toppertje die Janmaat!
En beter.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:19 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
En over Clasie niet?
Clasie is maar 2 centimeter groter dan Anita.
Dat zullen we dit seizoen wel weer eens zien danquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vertonghen! Meer hoef ik niet te zeggen. Zonder hem zouden ze toch wel heel wat punten minder hebben.
Vind ik nietquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja de xboxers want die betalen de helft voor hem
Ibra is de beste spits uit het spel. RvP is een klasse of 2 lager maar ook een prima speler.
Clasie pakt ballen af net als Anitaquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:19 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
En over Clasie niet?
Jup.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:21 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wacht, ben je serieus?![]()
Ibra geen 70k waard?
Hij wordt op waarde geschat, niet onderschat.quote:
Alderweireld is poep?quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zeg toch Vertonghen! Was de beste cb in de eredivisie die makkelijk scoorde en voor heel veel dreiging zorge aanvallend. Nu is het achterin 3x poep. Alleen van Rhijn is nog van enig niveau.
Ach misschien heeft hij gelijk. Ibra is een hele beperkte spits.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:21 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wacht, ben je serieus?![]()
Ibra geen 70k waard?
quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:22 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Alderweireld is poep?
Van der Wiel heeft amper rust gehad, heeft heel veel wedstrijden gespeeld. op Linksback zal Dijks/Boilesen gaan spelen, daar kan ik nog niet teveel over kwijt, en er moet nog een CB gehaald worden, maar Denswil kan het niveau eventueel ook wel aan imo.
Wat staat er nou bij Feyenoord? Janmaat. Martins Indi
Nelom
.
Alleen de Vrij is een prima verdediger.
Ik ben geen fan van Anita, vind Clasie overtuigender in zn rol. Plus wat ik al zei: Clasie is gegroeid (haha, uitnodiging tot woordgrapjes) in zijn rol dit jaar, een geweldige ontwikkeling meegemaakt. Is ook gevoelsmatig, ze spelen allebei bij clubs die mijn voorkeur niet hebbenquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:19 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
En over Clasie niet?
BMI wil je echt niet tegenkomen hoor. Dat is een rots in de verdediging. Daarnaast is Janmaat aanvallend gevaarlijker dan Leerdam op RB. Van der wiel kan ook aanvallen, maar je weet van te voren al dat hij hem in de 2de of 3de ring schiet. Een bal door de voorruit van een auto op de parkeerplaatsen naast het stadion zal zijn voorkeur hebben.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:22 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Alderweireld is poep?
Van der Wiel heeft amper rust gehad, heeft heel veel wedstrijden gespeeld. op Linksback zal Dijks/Boilesen gaan spelen, daar kan ik nog niet teveel over kwijt, en er moet nog een CB gehaald worden, maar Denswil kan het niveau eventueel ook wel aan imo.
Nelom
.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:22 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Alderweireld is poep?
Nelom
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |