Klopt ook, ze tweet naar bijna iedereen die naar haar tweetquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:29 schreef Redefine het volgende:
Mmm ze heeft wel heel erg veel aandacht voor wat er over haar gezegd wordt op internet.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
MAAR RANOMI IS OP NOS DAT KAN HELEMAAL NIETER ZIJN TWEE KROMOS, DAAROM WINT ZE ALLESSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
MAAR RANOMI IS OP NOS DAT KAN HELEMAAL NIETDan weten we wel wat live is, de NOS natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Wtf, ben jij haar vader ofzo?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je het niet weet, kun je maar beter niets zeggen. Dat maakt je nog dommer.
Dat is voor Mart vanavond of morgen. Je was niet echt snel hè.quote:
Beter dan twee Mokros.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:30 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ER ZIJN TWEE KROMOS, DAAROM WINT ZE ALLES
Wel grappig trouwens, twee Nederlanders in het Engels tegen elkaarquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dubbelganger, altijd handig voor dit soort situaties.
Nee, ik ken haar niet eens.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wtf, ben jij haar vader ofzo?
was nl 8e geweestquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:17 schreef tralalala het volgende:
Ik zou niet eens gaan zwemmen als ik Kromo was.
Ik wil ook in dat dorp zijnquote:
Doe nou niet, dadelijk gaat ie hier ook nog postenquote:
Gaat ze niet halenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:31 schreef Wilskracht het volgende:
Zou mooi zijn als Kromo vanavond niet naar Mart gaat.
Heb je dat andere topic al ge-update?quote:
Gemiddelde Chinese man is 1.71quote:
De jongens staan in de rij.quote:
Die gast uit Guam mag ik niet hopen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Op een aantal judoka's in de categorie 100kg+? Die zijn ook klaar...
Mart zei dat ze andere afspraken hadquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:31 schreef Wilskracht het volgende:
Op de vrije slag ja.quote:
Heeft vast snelle zwemmersquote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
52.91. Langzamer dan Schlanger bijv.
tegen beter weten inquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:32 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Echt nog steeds geloven dat we hier een medialle kunnen halen.
Met Rooowbin.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Split van Moniek is ook top trouwens!
Ik hoop dat ze zich daarvoor niet leent, figurant zijn in de Mart "ik laat niemand uitpraten en ik bepaal wat er gezegd wordt" Smeets.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:31 schreef Wilskracht het volgende:
Wie gelooft dat?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:32 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Echt nog steeds geloven dat we hier een medialle kunnen halen.
Zag er (niet onbegrijpelijk) niet zo snel uitquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
52.91. Langzamer dan Schlanger bijv.
Laat je dan niet zo kennen.quote:
Nou ja, was nog steeds verreweg de beste tijd na Schlanger.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zag er (niet onbegrijpelijk) niet zo snel uit
de baan des doodsquote:
China wint de meeste medailles daaromquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Nederland doet ook mee!?!? Hup Nederland!
Wow! Dat is echt nog een stuk sneller van Ranomi dan in de individuele finale!quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:33 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Laat je dan niet zo kennen.
Bij de estafette 4x100m was ze een seconde sneller.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wow! Dat is echt nog een stuk sneller van Ranomi dan in de individuele finale!
quote:
Overnamevoordeel van minstens een halve secondequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wow! Dat is echt nog een stuk sneller van Ranomi dan in de individuele finale!
Ja ok, zo kun je het ook zien. Maar ze was bij de laatste race toch al wat vermoeider lijkt mequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij de estafette 4x100m was ze een seconde sneller.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
3 gouden 100's voor team USA. 4e gouden medaille doet niet eens mee
Mercedes, Audi, Renault, Peugeot, Ferrari, Lamborghini, Maserati... veel beter.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:35 schreef Karina het volgende:
Behalve Nederland ben ik voor Japan, vanwege de toffe namen
Dat zou een giller zijnquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:35 schreef Koudewinter het volgende:
doet ff gemeen,,,,, kramp voor Phelps.....
Zal wel weer brons worden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:35 schreef Karina het volgende:
Behalve Nederland ben ik voor Japan, vanwege de toffe namen
say whatquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
3 gouden 100's voor team USA. 4e gouden medaille doet niet eens mee
Niet zo happen dan. Niet alles is zo serieusquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:34 schreef Redefine het volgende:
[..]Het is meer zo dat er al veel stupide opmerkingen zijn voorbijgekomen en jij de meest achterlijke plaatste. Daar reageer ik op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed. Nu de mannen.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Gedurfd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH NSB ALLERT!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zeg
1 China
2 VS
3 Japan
8 Nederland uiteraard
omdat ons land faalt
baan 2 dan is 6de een normale plek.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zeg
1 China
2 VS
3 Japan
8 Nederland uiteraard
omdat ons land faalt
ALARM ALARM ALARM AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALARMquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH NSB ALLERT!
quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH NSB ALLERT!
Op de schoolslag kan dat niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:39 schreef Ambrosius het volgende:
Bleef Australië niet te lang onder water net?
Moet ik nou serieus mijn historische kennis hier gaan bewijzen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:38 schreef vincerusso het volgende:
[..]altijd dat nsb gelul terwijl ze bijna nooit weten wat het is
Als Keeper is hij beterquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:39 schreef vincerusso het volgende:
stekelenburg zwemt als een achterlijke
quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:40 schreef j0rdiiii het volgende:
tranen in de ogen, PHELPS BEDANKT VOOR ALLES
Ik zag net een icoon met een jappanerquote:
dat zag ik als noob nogquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:40 schreef DeeBee het volgende:
Kut overname daar van Verschuren zeg, schrale start...
Dan zijn we al EKquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:41 schreef Doublepain het volgende:
Wat een falers zeg![]()
In Rio hoef ik ze niet te zien iig
Wij hebben geen 4 nieuwe die we er even neer kunnen zetten he.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:41 schreef plerda het volgende:
Ze stellen weer zwaar teleur.
Kans op brons JA HOOR !!!!
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:41 schreef Karina het volgende:
WEL weer een NR, laten we positief blijven
"Doe dan niet mee." Ja, wie niet waagt die niet wint he.quote:
I Know had ook helemaal geen brons verwacht.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wij hebben geen 4 nieuwe die we er even neer kunnen zetten he.
Wie niet kan beter niet meedoen hequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
"Doe dan niet mee." Ja, wie niet waagt die niet wint he.
Als je alleen de medaillekandidaten aan de Spelen mee moet laten doen, doen er 1000 sporters aan deze spelen meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Als dit al een NR is, terwijl ze zover achter lagen hadden ze weinig kans volgens mij.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
"Doe dan niet mee." Ja, wie niet waagt die niet wint he.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wie niet kan beter niet meedoen he
Gewoon dramatisch. Zoals Nederland op het EK.quote:
Tijd voor veranderingen dus, scheelt ook miljardenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Als je alleen de medaillekandidaten aan de Spelen mee moet laten doen, doen er 1000 sporters aan deze spelen mee
hij wil meer blowenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:43 schreef Eenskijken het volgende:
em waarom stopt phelps met zwemmen eigenlijk? Hij ka ntoch nog langer mee?
Alsof de NOS het hierin ooit goed kan doen. Als ze zeggen dat Nederland als zwembadvulling meedoet krijgen ze het verwijt dat ze wel een stel zure internetforumbezoekers lijken, verpakken ze het te positief dan krijgen ze verwijten zoals dat van jou.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:43 schreef plerda het volgende:
[..]
I Know had ook helemaal geen brons verwacht.
Maar de NOS maakt iedereen weer gek.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:43 schreef marcodej het volgende:
Ah, de VBL trolletjes hebben blijkbaar in de VBL SC afgesproken om te komen trollen. Schattig.
Gewoon aliëns inzendenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tijd voor veranderingen dus, scheelt ook miljarden
Puur toeval dat de beste wint?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:43 schreef Nober het volgende:
Zwemmen moet we niet meer aan meedoen, puur toeval dat we twee keer goud pakken, laat ze lekker in de keuken die meiden.
quote:
Ga zelf naar de keuken bitchquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:43 schreef Nober het volgende:
Zwemmen moet we niet meer aan meedoen, puur toeval dat we twee keer goud pakken, laat ze lekker in de keuken die meiden.
Lul niet zo dom joh, jankbal.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:43 schreef marcodej het volgende:
Ah, de VBL trolletjes hebben blijkbaar in de VBL SC afgesproken om te komen trollen. Schattig.
Quote het dan met je grote bekquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:43 schreef marcodej het volgende:
bewijs het eens wijze manquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:43 schreef marcodej het volgende:
Ik twijfel al over die Agnel..quote:
Ze moet gewoon realistisch zijn.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:44 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Alsof de NOS het hierin ooit goed kan doen. Als ze zeggen dat Nederland als zwembadvulling meedoet krijgen ze het verwijt dat ze wel een stel zure internetforumbezoekers lijken, verpakken ze het te positief dan krijgen ze verwijten zoals dat van jou.
heb net mbo 2 gehaald meer vocabquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat je zei:
Hahaha deze zo niet swagge janknicht
Die gaat Lennart klapjes gevenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:44 schreef BVO het volgende:
Die Verschuren kan altijd zo lekker opgefokt kijken
Sukkeltje.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:43 schreef marcodej het volgende:
NOS is het doorgeefluikje voor Nederland. NOS is natuurlijk de uitzendgerechtigde van de OSquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:46 schreef Eenskijken het volgende:
De NOS kan ze allemaal achter elkaar interviewenwat een luxe
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:43 schreef marcodej het volgende:
Mitja Zastrow ja.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:46 schreef groenen het volgende:
Nederland had toch eerst zo'n Duitser op de estafette? Doet Pietertje nog zwom.
Beste 6 dacht ik.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:46 schreef DeLuna het volgende:
Oh, geen Olympisch diploma.. dus niet de laatste 8 krijgen er een.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |