Klopt ook, ze tweet naar bijna iedereen die naar haar tweetquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:29 schreef Redefine het volgende:
Mmm ze heeft wel heel erg veel aandacht voor wat er over haar gezegd wordt op internet.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
MAAR RANOMI IS OP NOS DAT KAN HELEMAAL NIETER ZIJN TWEE KROMOS, DAAROM WINT ZE ALLESSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
MAAR RANOMI IS OP NOS DAT KAN HELEMAAL NIETDan weten we wel wat live is, de NOS natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Wtf, ben jij haar vader ofzo?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je het niet weet, kun je maar beter niets zeggen. Dat maakt je nog dommer.
Dat is voor Mart vanavond of morgen. Je was niet echt snel hè.quote:
Beter dan twee Mokros.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:30 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ER ZIJN TWEE KROMOS, DAAROM WINT ZE ALLES
Wel grappig trouwens, twee Nederlanders in het Engels tegen elkaarquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dubbelganger, altijd handig voor dit soort situaties.
Nee, ik ken haar niet eens.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wtf, ben jij haar vader ofzo?
was nl 8e geweestquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:17 schreef tralalala het volgende:
Ik zou niet eens gaan zwemmen als ik Kromo was.
Ik wil ook in dat dorp zijnquote:
Doe nou niet, dadelijk gaat ie hier ook nog postenquote:
Gaat ze niet halenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:31 schreef Wilskracht het volgende:
Zou mooi zijn als Kromo vanavond niet naar Mart gaat.
Heb je dat andere topic al ge-update?quote:
Gemiddelde Chinese man is 1.71quote:
De jongens staan in de rij.quote:
Die gast uit Guam mag ik niet hopen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Op een aantal judoka's in de categorie 100kg+? Die zijn ook klaar...
Mart zei dat ze andere afspraken hadquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:31 schreef Wilskracht het volgende:
Op de vrije slag ja.quote:
Heeft vast snelle zwemmersquote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
52.91. Langzamer dan Schlanger bijv.
tegen beter weten inquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:32 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Echt nog steeds geloven dat we hier een medialle kunnen halen.
Met Rooowbin.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Split van Moniek is ook top trouwens!
Ik hoop dat ze zich daarvoor niet leent, figurant zijn in de Mart "ik laat niemand uitpraten en ik bepaal wat er gezegd wordt" Smeets.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:31 schreef Wilskracht het volgende:
Wie gelooft dat?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:32 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Echt nog steeds geloven dat we hier een medialle kunnen halen.
Zag er (niet onbegrijpelijk) niet zo snel uitquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
52.91. Langzamer dan Schlanger bijv.
Laat je dan niet zo kennen.quote:
Nou ja, was nog steeds verreweg de beste tijd na Schlanger.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zag er (niet onbegrijpelijk) niet zo snel uit
de baan des doodsquote:
China wint de meeste medailles daaromquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Nederland doet ook mee!?!? Hup Nederland!
Wow! Dat is echt nog een stuk sneller van Ranomi dan in de individuele finale!quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:33 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Laat je dan niet zo kennen.
Bij de estafette 4x100m was ze een seconde sneller.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wow! Dat is echt nog een stuk sneller van Ranomi dan in de individuele finale!
quote:
Overnamevoordeel van minstens een halve secondequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wow! Dat is echt nog een stuk sneller van Ranomi dan in de individuele finale!
Ja ok, zo kun je het ook zien. Maar ze was bij de laatste race toch al wat vermoeider lijkt mequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij de estafette 4x100m was ze een seconde sneller.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |