quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Enige wat ik jammer vind aan het zwemtoernooi is dat ik DeLuna weer 4 jaar niet boos zie worden op de trolletjes.
winnen, anders rot ze maar opquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:15 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Doe normaal, ze doet toch haar best?
london2012.comquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:15 schreef LWD-Godius het volgende:
Jammer dat er geen live timing app is.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Vincerusso met zijn dikke bierpens
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
rustig zeg, ze doet gewoon haar best hoor
Alsof we veel kans maken op de wisselestafette.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:16 schreef truedestiny het volgende:
sommige mensen hier die denken dat ze veel harder kunnen zwemmen.
Jaloers?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:16 schreef vincerusso het volgende:
[..]![]()
![]()
evertjan die met de Mart slaapt
Niemand hier denkt dat. Wat lul jij nou joh?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:16 schreef truedestiny het volgende:
sommige mensen hier die denken dat ze veel harder kunnen zwemmen.
ze moeten verdomme gewoon hun ding doen en zwemmen, minder nadenken de tering nog aan toe zegquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:16 schreef Gramulanion het volgende:
Het is wel weer duidelijk dat er veel te veel nagedacht wordt door de Nederlandse zwemsters.
we hadden dit door Ranomi alleen moeten laten doenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:16 schreef DeeBee het volgende:
Mensen die dit drama noemen, lol, net alsof ze grote kanshebbers waren bij voorbaat...
Zei het toch.quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:18 schreef tralalala het volgende:
Die Kromo kan er HE-LE-MAAL niets van![]()
![]()
![]()
Dankzij Dekker nu toch wel waarschijnlijk 8e.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:18 schreef TheArt het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed gedaan dames! Meer zat er gewoon niet in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are only 151 Pokémon.
Ik ook bij gay paradequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:19 schreef BabeWatcher het volgende:
boeie, ik ga toch lekker het goud van Ranomi vieren
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:19 schreef BabeWatcher het volgende:
boeie, ik ga toch lekker het goud van Ranomi vieren
Eerder Canadees, dat zijn haar paps en mamsquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:19 schreef ZaZoe het volgende:
Kan Missy Elliot geen Nederlandse worden?
Ach boeiend. Ze moest risico's nemen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dankzij Dekker nu toch wel waarschijnlijk 8e.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:19 schreef Eenskijken het volgende:
ik dacht dat die kromo zo goed was? 6dewat slecht.
Is ze ook. De rest is gewoon heel matig aan Nederlandse kantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
De laatste Spelen van Sharon mag ik hopen?
Die 100 meter is te kort voor Sharon. Dat we niet beter hebben in NL, ligt niet aan haar.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:19 schreef knep het volgende:
[..]
idd, de eerste 2 zwemsters kunnen gewoon niet goed genoeg meekomen.
Dat kind is nog maar 18quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Eindelijk een gemeenschap die je accepteert en je je thuisvoelt.quote:
18 jaar oud is zequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Dat kind is toch 17?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
die kan er helemaal niets van hequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Dies pas 12quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Wij hebben er ook 1. En die 4e op de 100 zwom niet meequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:19 schreef DeLuna het volgende:
Maar hallo, wat verwacht je dan, Amerika zet er 4 Olympisch kampioenen neer.
Ik vind het wel boeiend. Toch een Olympische racequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ach boeiend. Ze moest risico's nemen.
Mag het nog wel de laatste Spelen zijn. Waarom is ze uberhaupt nu al mee?quote:
Had ze afgemeld voor de 4x100 vrij finale he.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Even over Dekker, als zij zo goed is in de vlinderslag waarom zat ze dan niet in die finale?
12 ????quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
Omdat ze die liet lopen voor de estafette.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Even over Dekker, als zij zo goed is in de vlinderslag waarom zat ze dan niet in die finale?
Oei.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het wel boeiend. Toch een Olympische race
Had ze afgezegd om zich te richten op de estafettequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Omdat ze niet goed genoeg is voor de finale, maar wel vlak daarachter zit. Daarnaast was de halve finale op de dag van de 4x100 finale. Die liet ze dus schieten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Omdat ze voldeed aan de limieten? Ja duh.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:21 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Mag het nog wel de laatste Spelen zijn. Waarom is ze uberhaupt nu al mee?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:21 schreef ajacied4lf het volgende:
Waarom is iedereen zo negatief?Een NR en boven Denemarken eindigen, geweldige prestatie
Ohja... Heemskerkquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Had ze afgemeld voor de 4x100 vrij finale he.
Omdat ze de limieten gezwommen heeft misschien? Domme oen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:21 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo negatief dat mijn positieve post negatief noemt?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:21 schreef ajacied4lf het volgende:
Waarom is iedereen zo negatief?Een NR en boven Denemarken eindigen, geweldige prestatie
In Nederland niet he.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:21 schreef plerda het volgende:
[..]
Dus?
Anderen worden op hun 15e ook al kampioen
( Nu alles spiegelen aan die 15 jarigen)
Omdat ze de limiet heeft gehaald.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:21 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Boven Denemarken eindigen vind ik mooierquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]Precies, Nederlands Record is toch mooi?
Danny?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:22 schreef Doublepain het volgende:
Eindelijk heb ik zijn naam:
[ afbeelding ]
200 schoolslag zal ze leuk vinden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:22 schreef Mestras het volgende:
Kromo in Rio gewoon op alle afstanden mee laten doen
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Boven Denemarken eindigen vind ik mooierlukte met voetbal niet.
vbl is voor zwakzinnigen zonder motoriekquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Boven Denemarken eindigen vind ik mooierlukte met voetbal niet.
Ik lees jouw posts niet. RobertoCarlos als naam hebben, maar geen RobertoCarlos UI hebbenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo negatief dat mijn positieve post negatief noemt?
Haha, Steffen won 4 jaar terug op die twee afstanden en is nu ook nergens.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:22 schreef Mestras het volgende:
Kromo in Rio gewoon op alle afstanden mee laten doen
Dat zeg ik ook niet, NL heeft gewoon niets betersquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die 100 meter is te kort voor Sharon. Dat we niet beter hebben in NL, ligt niet aan haar.
Je bent zelf een domme oen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Omdat ze de limieten gezwommen heeft misschien? Domme oen.
Dat is inmiddels wel duidelijk dat jij van kleine kindertjes houdt.... hoe oud was je ook al weer? 40 toch?quote:
ik vanmiddag: australie wint goudquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
USA goud in wr, netjes
[..]
Zei het toch.
3e op het WK van 2011 is niet genoeg reden om op de Spelen te staan (buiten dat ze natuurlijk ook aan de tijd heeft voldaan).quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:21 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
vbl is voor zwakzinnigen zonder motoriek
Hyvesquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je bent zelf een domme oen.
Ik ga nu een anti Sharon v Rouwendaal Hyve oprichten.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Er zijn meer RC's op de wereld. Mijn nick is niet van die voetballer (die trouwens per gisteren gestopt isquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik lees jouw posts niet. RobertoCarlos als naam hebben, maar geen RobertoCarlos UI hebben
Niet serieus te nemen.
Je wist zeker niet dat ze vorig jaar derde was op het WK?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Spaar je krachten, die Hyve komt er toch wel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
3e op het WK van 2011 is niet genoeg reden om op de Spelen te staan (buiten dat ze natuurlijk ook aan de tijd heeft voldaan).
En als ze over 4 jaar inmiddels goed genoeg is voor een olympische medailles loop je weer te juichenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik moet bij jouw UI altijd aan Zorro denkenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Er zijn meer RC's op de wereld. Mijn nick is niet van die voetballer (die trouwens per gisteren gestopt is)
Ga er nou gewoon niet meer op inquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
En als ze over 4 jaar inmiddels goed genoeg is voor een olympische medailles loop je weer te juichen
Nederlanders
Maar als hij niet komt en hij 't wil proberen is Hyves uit de lucht 100% surequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Spaar je krachten, die Hyve komt er toch wel.
Tsja ze noemen hem niet voor niets cockring he.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:23 schreef Karina het volgende:
Cochrane is wel een beetje een vreemde vogel (interview net op Eurosport).
Nee, alleen de simpele zielen zullen mijn mening klakkeloos overnemen. Anders moet ik eerst mensen gaan overtuigen. Geen zin.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hyves. Doe dan gewoon een actie op Facebook.
Ze moeten hun eigen falen projecteren op anderenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:21 schreef DeeBee het volgende:
Al die haters hier die verwachten dat Nederlanders op alle onderdelen meekunnen met de wereldtop, jezus...
Ik denk dat ze daar geen zin in heeft.. vind ze saai gok ik zo met mijn amateurpsychologiequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:23 schreef tompsv18 het volgende:
Zou Ranomi de 200m vrije slag niet kunnen? Of is dat echt te ver voor haar?
Een Nederlander heeft een domme mening.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
En als ze over 4 jaar inmiddels goed genoeg is voor een olympische medailles loop je weer te juichen
Nederlanders
Ik had er nu gewoon even zin inquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ga er nou gewoon niet meer op in.
Ja 7de ipv 8ste, we kunnen het!!!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:24 schreef chufi het volgende:
Misschien zo de mannen nog een verrassing
Ik zei toch dat ze pas 12 wasquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ja dat meende ik ook net te horen op Eurosport (hiervoor, toen ze net klaar waren)quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tsja ze noemen hem niet voor niets cockring he.
Het is idd voor dovemansoren bestemd. Sowieso heel die user deze spelen nog niet gezienquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Spaar je krachten, die Hyve komt er toch wel.
Denk je echt?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:24 schreef chufi het volgende:
Misschien zo de mannen nog een verrassing
Is dat een Roberto Carlos in je UI dan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Er zijn meer RC's op de wereld. Mijn nick is niet van die voetballer (die trouwens per gisteren gestopt is)
Een Nederlander heeft een goede meningquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:25 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Een Nederlander heeft een domme mening.
Alle Nederlanders.
Wel tof dat hij een medaille heeft na die teleurstelling op de 400 vrij.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:23 schreef Karina het volgende:
Cochrane is wel een beetje een vreemde vogel (interview net op Eurosport).
Was ook te zien dat hij erg blij wasquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wel tof dat hij een medaille heeft na die teleurstelling op de 400 vrij.
Verdiend inderdaad. Zo genaaid hoe hij eruit viel in de series. Belachelijk nog steeds.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
jijquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nederlanders
Als het kon werden ze 9dequote:
Nee dat wist ik niet. Succes in het verleden geeft geen garantie voor de toekomst. Ik zag haar laatst ook al bijna in een andere baan zwemmen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je wist zeker niet dat ze vorig jaar derde was op het WK?
Klopt. Zou raar zijn als ik dat niet deed.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nederlanders
Totaal niet interessant, waar was Van der Weijden?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat dan ook weer? Is alweer een week geledenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Verdiend inderdaad. Zo genaaid hoe hij eruit viel in de series. Belachelijk nog steeds.
Da's al wel een tijdje geleden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:26 schreef Mestras het volgende:
[..]
Hier vergeten foto [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind de races zonder Nederlanders veel leuker, daar hebben we niet die achterlijke trolletjes.
Nou die gisteren de 800 meter won, vond ik best een trolletje hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind de races zonder Nederlanders veel leuker, daar hebben we niet die achterlijke trolletjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
En Bauke?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
nee ging op zijn bek bij de opkomst
Jij bent geen Nederlander?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nederlanders
Met pensioen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Totaal niet interessant, waar was Van der Weijden?
Daar spraken ze het zo uit ja. Grueter zegt geloof ik wel Cochreen ipv van Cochrun.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat meende ik ook net te horen op Eurosport (hiervoor, toen ze net klaar waren)
ook op NL1, maar dan bij de NOS met ??????quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:28 schreef Karina het volgende:
VD Hoogeband met Ranomi nu op Eurosport.
Als je het niet weet, kun je maar beter niets zeggen. Dat maakt je nog dommer.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nee dat wist ik niet. Succes in het verleden geeft geen garantie voor de toekomst. Ik zag haar laatst ook al bijna in een andere baan zwemmen.
[..]
Klopt. Zou raar zijn als ik dat niet deed.
Park werd in eerste instantie gediskwalificeerd, maar later werd die diskwalificatie teruggedraaid waardoor de oorspronkelijk nummer 8, Cochrane, opeens 9e werd.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat dan ook weer? Is alweer een week geleden
MAAR RANOMI IS OP NOS DAT KAN HELEMAAL NIETquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:28 schreef Karina het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan niet, ze staat bij de NOSquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:28 schreef Karina het volgende:
Die User is hier deze spelen anders stiekem toch al vaker geweest oeeeeeeh.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is idd voor dovemansoren bestemd. Sowieso heel die user deze spelen nog niet gezien
Filhoes won net brons aldus BBC.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar spraken ze het zo uit ja. Grueter zegt geloof ik wel Cochreen ipv van Cochrun.
Oja. Dat was niet zo netjes, neequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Park werd in eerste instantie gediskwalificeerd, maar later werd die diskwalificatie teruggedraaid waardoor de oorspronkelijk nummer 8, Cochrane, opeens 9e werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |