Zei het toch.quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:18 schreef tralalala het volgende:
Die Kromo kan er HE-LE-MAAL niets van![]()
![]()
![]()
Dankzij Dekker nu toch wel waarschijnlijk 8e.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:18 schreef TheArt het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed gedaan dames! Meer zat er gewoon niet in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are only 151 Pokémon.
Ik ook bij gay paradequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:19 schreef BabeWatcher het volgende:
boeie, ik ga toch lekker het goud van Ranomi vieren
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:19 schreef BabeWatcher het volgende:
boeie, ik ga toch lekker het goud van Ranomi vieren
Eerder Canadees, dat zijn haar paps en mamsquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:19 schreef ZaZoe het volgende:
Kan Missy Elliot geen Nederlandse worden?
Ach boeiend. Ze moest risico's nemen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dankzij Dekker nu toch wel waarschijnlijk 8e.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:19 schreef Eenskijken het volgende:
ik dacht dat die kromo zo goed was? 6dewat slecht.
Is ze ook. De rest is gewoon heel matig aan Nederlandse kantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
De laatste Spelen van Sharon mag ik hopen?
Die 100 meter is te kort voor Sharon. Dat we niet beter hebben in NL, ligt niet aan haar.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:19 schreef knep het volgende:
[..]
idd, de eerste 2 zwemsters kunnen gewoon niet goed genoeg meekomen.
Dat kind is nog maar 18quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Eindelijk een gemeenschap die je accepteert en je je thuisvoelt.quote:
18 jaar oud is zequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Dat kind is toch 17?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
die kan er helemaal niets van hequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Dies pas 12quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Wij hebben er ook 1. En die 4e op de 100 zwom niet meequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:19 schreef DeLuna het volgende:
Maar hallo, wat verwacht je dan, Amerika zet er 4 Olympisch kampioenen neer.
Ik vind het wel boeiend. Toch een Olympische racequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ach boeiend. Ze moest risico's nemen.
Mag het nog wel de laatste Spelen zijn. Waarom is ze uberhaupt nu al mee?quote:
Had ze afgemeld voor de 4x100 vrij finale he.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Even over Dekker, als zij zo goed is in de vlinderslag waarom zat ze dan niet in die finale?
12 ????quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
Omdat ze die liet lopen voor de estafette.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Even over Dekker, als zij zo goed is in de vlinderslag waarom zat ze dan niet in die finale?
Oei.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het wel boeiend. Toch een Olympische race
Had ze afgezegd om zich te richten op de estafettequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Omdat ze niet goed genoeg is voor de finale, maar wel vlak daarachter zit. Daarnaast was de halve finale op de dag van de 4x100 finale. Die liet ze dus schieten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Omdat ze voldeed aan de limieten? Ja duh.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:21 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Mag het nog wel de laatste Spelen zijn. Waarom is ze uberhaupt nu al mee?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:21 schreef ajacied4lf het volgende:
Waarom is iedereen zo negatief?Een NR en boven Denemarken eindigen, geweldige prestatie
Ohja... Heemskerkquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Had ze afgemeld voor de 4x100 vrij finale he.
Omdat ze de limieten gezwommen heeft misschien? Domme oen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:21 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo negatief dat mijn positieve post negatief noemt?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:21 schreef ajacied4lf het volgende:
Waarom is iedereen zo negatief?Een NR en boven Denemarken eindigen, geweldige prestatie
In Nederland niet he.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:21 schreef plerda het volgende:
[..]
Dus?
Anderen worden op hun 15e ook al kampioen
( Nu alles spiegelen aan die 15 jarigen)
Omdat ze de limiet heeft gehaald.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:21 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |