Boven Denemarken eindigen vind ik mooierquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]Precies, Nederlands Record is toch mooi?
Danny?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:22 schreef Doublepain het volgende:
Eindelijk heb ik zijn naam:
[ afbeelding ]
200 schoolslag zal ze leuk vinden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:22 schreef Mestras het volgende:
Kromo in Rio gewoon op alle afstanden mee laten doen
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Boven Denemarken eindigen vind ik mooierlukte met voetbal niet.
vbl is voor zwakzinnigen zonder motoriekquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Boven Denemarken eindigen vind ik mooierlukte met voetbal niet.
Ik lees jouw posts niet. RobertoCarlos als naam hebben, maar geen RobertoCarlos UI hebbenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo negatief dat mijn positieve post negatief noemt?
Haha, Steffen won 4 jaar terug op die twee afstanden en is nu ook nergens.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:22 schreef Mestras het volgende:
Kromo in Rio gewoon op alle afstanden mee laten doen
Dat zeg ik ook niet, NL heeft gewoon niets betersquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die 100 meter is te kort voor Sharon. Dat we niet beter hebben in NL, ligt niet aan haar.
Je bent zelf een domme oen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Omdat ze de limieten gezwommen heeft misschien? Domme oen.
Dat is inmiddels wel duidelijk dat jij van kleine kindertjes houdt.... hoe oud was je ook al weer? 40 toch?quote:
ik vanmiddag: australie wint goudquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
USA goud in wr, netjes
[..]
Zei het toch.
3e op het WK van 2011 is niet genoeg reden om op de Spelen te staan (buiten dat ze natuurlijk ook aan de tijd heeft voldaan).quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:21 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Mag het nog wel de laatste Spelen zijn. Waarom is ze uberhaupt nu al mee?
Klopt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
vbl is voor zwakzinnigen zonder motoriek
Hyvesquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je bent zelf een domme oen.
Ik ga nu een anti Sharon v Rouwendaal Hyve oprichten.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je bent zelf een domme oen.
Ik ga nu een anti Sharon v Rouwendaal Hyve oprichten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |