Maar dan is ie toch te vroeg in het water? Ok, hard, maar ja...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hij reageerde op een fluit uit het publiek ofzo.
misschien dat het OS ooit op de maan gehouden wordt. Dan kan hetquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:56 schreef Redefine het volgende:
Bij ES twijfelden ze nog even of hij ook het OR van Hackett ging verbeteren. Natuurlijk logisch dat het OR sneller is dan het WR
Ja maar dat publiek moet zijn mond wel houden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:57 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Maar dan is ie toch te vroeg in het water? Ok, hard, maar ja...
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:57 schreef Nober het volgende:
Oh is Sun een man, weten we dat ook weer.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:57 schreef IPA het volgende:
Sun in TT ipv Kromowidjojo... Vind ik eigenlijk niet kunnen.
I don't care.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:57 schreef IPA het volgende:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:57 schreef IPA het volgende:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:57 schreef wdn het volgende:
[..]
misschien dat het OS ooit op de maan gehouden wordt. Dan kan het
Helemaal terecht.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:57 schreef IPA het volgende:
Logisch, want Kromo is een bazin.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:58 schreef Eenskijken het volgende:
Sun is een grotere baas dan kromo.
There, I said it.
Chinezen zijn machines, heb er weinig gevoel bijquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:58 schreef Eenskijken het volgende:
Sun is een grotere baas dan kromo.
There, I said it.
Waaruit hangen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:59 schreef JohnDDD het volgende:
Wacht ff had Kromo d'r tieten d'r uit hangen??????????
Vanavond de gay parade, morgen Kromo.quote:
Verspringen.... 80 meter moet kunnen.quote:
Hhhmmmm, ik snap dat wel en het is heel netjes van de wedstrijdleiding, maar ja... zo kun je toch wel allerlei andere dingen erbij halen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar dat publiek moet zijn mond wel houden.Maar ik hoor net dat er een muziekje startte.
Is normaal voor Phelpsquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:59 schreef Momo... het volgende:
Ceremony en dan meteen in het water daarna
Nou, Kromo kan dat van leren van Sun.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:57 schreef IPA het volgende:
Gelukkig moet ze als laatst, heeft ze nog even 3 minuten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:59 schreef Momo... het volgende:
Ceremony en dan meteen in het water daarna
Gaat ze niet halen denk ik. Zal morgen wel worden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:59 schreef henkde_j het volgende:
Zit ze vanavond ook nog bij dé Mart?
Nee, de scheidsrechter beslist, dus je kan zelf 100 dingen roepen maar de scheids heeft het zelf ook gehoord he.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:59 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Hhhmmmm, ik snap dat wel en het is heel netjes van de wedstrijdleiding, maar ja... zo kun je toch wel allerlei andere dingen erbij halen.
Anyway, nu: SUPERKROMO!!!!!![]()
![]()
![]()
Nee, dat redt ze nooit denk ik: doping controle duurt zo al een uur.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:59 schreef henkde_j het volgende:
Als Kromo en Sun nou een kindje krijgen, dan krijg je een NederChineessuperzwemkind, die zo'n beetje alle afstanden kan winnen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:00 schreef hexje het volgende:
[..]
Nou, Kromo kan dat van leren van Sun.
Neuh die kent Marleen niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:59 schreef henkde_j het volgende:
Ach als ik zie hoeveel sporters er deze spelen nog gewoon overnieuw mogen, nadat ze materiaal pech hadden, verbaas ik me nergens meer over.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:59 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Hhhmmmm, ik snap dat wel en het is heel netjes van de wedstrijdleiding, maar ja... zo kun je toch wel allerlei andere dingen erbij halen.
Nou ja, er zal nog wel over geanalyseerd worden..
Anyway, nu: SUPERKROMO!!!!!![]()
![]()
![]()
Of 3 uur als het niet lukt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:00 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee, dat redt ze nooit denk ik: doping controle duurt zo al een uur.
en die weigert dan te gaan zwemmen en wil een overheidsbaanquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:01 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Als Kromo en Sun nou een kindje krijgen, dan krijg je een NederChineessuperzwemkind, die zo'n beetje alle afstanden kan winnen.
Phelps deed het ook, dus Kromo kan dit ook.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit lijkt me lastig voor de voorbereiding van de estafette.
WIe!?quote:
Mart: Marlies, je bent nu gestopt. Vin je dat gek?quote:
Er zwommen maar 2 nederlanders in de finale.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:01 schreef Eenskijken het volgende:
wat dat die belarus ertussen? Verstiert het NL feestje, de hoer
Wij weten niet wat de 50 vrij is...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mart: Marlies, je bent nu gestopt. Vin je dat gek?
Dat is geen optie.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:01 schreef wdn het volgende:
[..]
en die weigert dan te gaan zwemmen en wil een overheidsbaan
negeer gewoonquote:
Vrij? Mag je dan rennen, fietsen, wie bepaalt dat?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wij weten niet wat de 50 vrij is...
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
"Eh.. hihi hihi.. Mart toch... hihi."quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Vrij? Mag je dan rennen, fietsen, wie bepaalt dat?
In het zuiden bij de bootjes en surfplankenquote:
Mart straks in zijn intro: ''Dat was het dan, het eind van de zwemcarriere van Marleen Veldhuis, (en stiekem de noscarriere van mij).quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wij weten niet wat de 50 vrij is...
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:03 schreef De_Fietser het volgende:
Iedereen hand op het hart, tip: het zit links als je naar beneden kijkt.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:01 schreef Eenskijken het volgende:
wat dat die belarus ertussen? Verstiert het NL feestje, de hoer
zit je nu in een zwart gat Marlies?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
En natuurlijk zijn onvermijdelijke vraag. EN NU? Met heel veel klemtoon op het laatste deel.quote:
kut volksliedquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:03 schreef Doublepain het volgende:
Je mag niet posten tijdens volkslied gvd
quote:
Surinaams en Nederlandsquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:04 schreef Slobeend het volgende:
D'r Indonesische voorouders vinden dit niet leuk.
Welke sport ga je nu doen? Roeien? Kun je over 4 jaar meedoen met de OS.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
En natuurlijk zijn onvermijdelijke vraag. EN NU? Met heel veel klemtoon op het laatste deel.
Who gives a fuck?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:04 schreef Slobeend het volgende:
Suriname, ga je mond spoelen smurfquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:04 schreef Slobeend het volgende:
je zou maar zo hetenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:05 schreef ajacied4lf het volgende:
HerasimeniaLeuk dat ze ook heeft gewonnen!
Jomanda Heijser zoekt nog een roeipartner.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Welke sport ga je nu doen? Roeien? Kun je over 4 jaar meedoen met de OS.
Zeg jij maar niets want jij denkt dat die WitRussin het podium verstierde maar er zwommen dit toernooi van de 50m vrij 2 nederlanders meequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:05 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ja kerel dat hebben we net allemaal gezien...
Zou zijn gezicht ook zo staan bij een ander soort climax?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:06 schreef Karina het volgende:
Shit ik moest even denken wie ook alweer Missy Elliot is
rechterschouder toch?quote:
zwarte erica terpstraquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:06 schreef Karina het volgende:
Shit ik moest even denken wie ook alweer Missy Elliot is
gast....quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeg jij maar niets want jij denkt dat die WitRussin het podium verstierde maar er zwommen dit toernooi van de 50m vrij 2 nederlanders mee
Die zei tegen Kromo: I received this crazy twee from some Roooowbin guy, who said he was your friend, he wanted to meet me, but I say no, because he stupid guy,quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:06 schreef One_of_the_few het volgende:
Haase heeft concurrentie van die wit-russische
Meer mogen er ook niet mee doen per land.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeg jij maar niets want jij denkt dat die WitRussin het podium verstierde maar er zwommen dit toernooi van de 50m vrij 2 nederlanders mee
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:05 schreef Paul het volgende:
MISSY ELIOT WHOAHOAHAHOAOHAHOAHOHOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ho ho, eerst nog uitgebreid nabeschouwen over de zwemweek.quote:
Is dit Missy Franklin?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:08 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[ afbeelding ]
Ze kan haar hebben
Leg die in het zwembad en het publiek verzuipt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:08 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[ afbeelding ]
Ze kan haar hebben
Toen VDH en De Bruijn in Sydney wonnen pas 10.quote:
Plezantquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:08 schreef Ambrosius het volgende:
Gaan we nu ineens Vlaams praten Inge?
televisieringquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:08 schreef Paul het volgende:
weet je wat hij zei
MISSY ELLIOT HAHAAHAHAHAHAHIIHIHIHHIOHOHOHH
Inge gebruikt de hele tijd woorden die ze normaal niet zegt....quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:08 schreef Ambrosius het volgende:
Gaan we nu ineens Vlaams praten Inge?
dat zou zo geweldig zijnquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:09 schreef knep het volgende:
Kromo en Hera staken hun tong uit naar elkaar bij het verlaten van het podium.
Zouden ze gaan scharen?
Air Jordan doet ook mee hoorde ik,quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Trekt Lionel Messi ook even een baantje mee
Juist.quote:
gestopt met zingenquote:
Die kan nog 2 spelen meequote:
Jawel, alleen banden weer over de schouders.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:11 schreef BabeWatcher het volgende:
moet ze zich nog verkleden? Had ze haar pak niet aangehouden?
sydney was ajacied422 2 jaarquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Toen VDH en De Bruijn in Sydney wonnen pas 10.
Vlinder kan ze beter hoor.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:11 schreef BabeWatcher het volgende:
Doet Inge Dekker mee?
Dat wordt geen goud voor ons
Missy 'Franklin' Elliot?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:11 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
gestopt met zingen
en zwemster geworden
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:05 schreef Paul het volgende:
MISSY ELIOT WHOAHOAHAHOAOHAHOAHOHOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:08 schreef Paul het volgende:
weet je wat hij zei
MISSY ELLIOT HAHAAHAHAHAHAHIIHIHIHHIOHOHOHH
quote:
quote:
Kan Ramoni niet gewoon 2x zwemmen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:11 schreef vincerusso het volgende:
Inge gaat weer als een downie zwemmen
1 op 8quote:
Op de vlinder is ze by far de beste van NL en kan ze prima mee.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:11 schreef BabeWatcher het volgende:
Doet Inge Dekker mee?
VLINDER IS IETS ANDERS DAN BORSTCRAWLquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:12 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Kan Ramoni niet gewoon 2x zwemmen?
dit jaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:12 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Kan Ramoni niet gewoon 2x zwemmen?
Dit is 50m, daarmee was Dekker het snelste van alle landen tijdens de 4x100quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:11 schreef BabeWatcher het volgende:
Doet Inge Dekker mee?
Ben blij dat het zwemtoernooi voorbij is zegquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:12 schreef ajacied4lf het volgende:
Voorspel de eindtijd van de Nederlandse dames bij 4x100 wissel
Nee dit is 100quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dit is 50m, daarmee was Dekker het snelste van alle landen tijdens de 4x100
boeie laat ranomi gewoon alles zwemmen fuck de rest johquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
VLINDER IS IETS ANDERS DAN BORSTCRAWL
DANK U
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ben blij dat het zwemtoernooi voorbij is zeg.
100m hoor.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dit is 50m, daarmee was Dekker het snelste van alle landen tijdens de 4x100
hardyquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft de USA echt niets beter dan Schmitt?
gaan we lekker met zijn allen atletiek kijken, gezellig.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ben blij dat het zwemtoernooi voorbij is zeg.
Met dat 16 jarige meisjequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
gaan we lekker met zijn allen atletiek kijken, gezellig.
Mooi man. En dan weer naar het voetbalquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
gaan we lekker met zijn allen atletiek kijken, gezellig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |