Maar dan is ie toch te vroeg in het water? Ok, hard, maar ja...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hij reageerde op een fluit uit het publiek ofzo.
misschien dat het OS ooit op de maan gehouden wordt. Dan kan hetquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:56 schreef Redefine het volgende:
Bij ES twijfelden ze nog even of hij ook het OR van Hackett ging verbeteren. Natuurlijk logisch dat het OR sneller is dan het WR
Ja maar dat publiek moet zijn mond wel houden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:57 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Maar dan is ie toch te vroeg in het water? Ok, hard, maar ja...
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:57 schreef Nober het volgende:
Oh is Sun een man, weten we dat ook weer.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:57 schreef IPA het volgende:
Sun in TT ipv Kromowidjojo... Vind ik eigenlijk niet kunnen.
I don't care.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:57 schreef IPA het volgende:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:57 schreef IPA het volgende:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:57 schreef wdn het volgende:
[..]
misschien dat het OS ooit op de maan gehouden wordt. Dan kan het
Helemaal terecht.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:57 schreef IPA het volgende:
Logisch, want Kromo is een bazin.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:58 schreef Eenskijken het volgende:
Sun is een grotere baas dan kromo.
There, I said it.
Chinezen zijn machines, heb er weinig gevoel bijquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:58 schreef Eenskijken het volgende:
Sun is een grotere baas dan kromo.
There, I said it.
Waaruit hangen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:59 schreef JohnDDD het volgende:
Wacht ff had Kromo d'r tieten d'r uit hangen??????????
Vanavond de gay parade, morgen Kromo.quote:
Verspringen.... 80 meter moet kunnen.quote:
Hhhmmmm, ik snap dat wel en het is heel netjes van de wedstrijdleiding, maar ja... zo kun je toch wel allerlei andere dingen erbij halen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar dat publiek moet zijn mond wel houden.Maar ik hoor net dat er een muziekje startte.
Is normaal voor Phelpsquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:59 schreef Momo... het volgende:
Ceremony en dan meteen in het water daarna
Nou, Kromo kan dat van leren van Sun.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:57 schreef IPA het volgende:
Gelukkig moet ze als laatst, heeft ze nog even 3 minuten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:59 schreef Momo... het volgende:
Ceremony en dan meteen in het water daarna
Gaat ze niet halen denk ik. Zal morgen wel worden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:59 schreef henkde_j het volgende:
Zit ze vanavond ook nog bij dé Mart?
Nee, de scheidsrechter beslist, dus je kan zelf 100 dingen roepen maar de scheids heeft het zelf ook gehoord he.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:59 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Hhhmmmm, ik snap dat wel en het is heel netjes van de wedstrijdleiding, maar ja... zo kun je toch wel allerlei andere dingen erbij halen.
Anyway, nu: SUPERKROMO!!!!!![]()
![]()
![]()
Nee, dat redt ze nooit denk ik: doping controle duurt zo al een uur.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:59 schreef henkde_j het volgende:
Als Kromo en Sun nou een kindje krijgen, dan krijg je een NederChineessuperzwemkind, die zo'n beetje alle afstanden kan winnen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:00 schreef hexje het volgende:
[..]
Nou, Kromo kan dat van leren van Sun.
Neuh die kent Marleen niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:59 schreef henkde_j het volgende:
Ach als ik zie hoeveel sporters er deze spelen nog gewoon overnieuw mogen, nadat ze materiaal pech hadden, verbaas ik me nergens meer over.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:59 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Hhhmmmm, ik snap dat wel en het is heel netjes van de wedstrijdleiding, maar ja... zo kun je toch wel allerlei andere dingen erbij halen.
Nou ja, er zal nog wel over geanalyseerd worden..
Anyway, nu: SUPERKROMO!!!!!![]()
![]()
![]()
Of 3 uur als het niet lukt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:00 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee, dat redt ze nooit denk ik: doping controle duurt zo al een uur.
en die weigert dan te gaan zwemmen en wil een overheidsbaanquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:01 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Als Kromo en Sun nou een kindje krijgen, dan krijg je een NederChineessuperzwemkind, die zo'n beetje alle afstanden kan winnen.
Phelps deed het ook, dus Kromo kan dit ook.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit lijkt me lastig voor de voorbereiding van de estafette.
WIe!?quote:
Mart: Marlies, je bent nu gestopt. Vin je dat gek?quote:
Er zwommen maar 2 nederlanders in de finale.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:01 schreef Eenskijken het volgende:
wat dat die belarus ertussen? Verstiert het NL feestje, de hoer
Wij weten niet wat de 50 vrij is...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mart: Marlies, je bent nu gestopt. Vin je dat gek?
Dat is geen optie.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:01 schreef wdn het volgende:
[..]
en die weigert dan te gaan zwemmen en wil een overheidsbaan
negeer gewoonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |