Alsof je anders wel wat privé kunt bespreken via Facebookquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:48 schreef EL_Presidente het volgende:
Zo huilie is datDan heb je van die stelletjes die samen 1 gezamenlijke Facebook account gaan nemen. Vaak het idee van het meisje/vrouwtje. Zij is dan ook degene die het meest post en allerlei vrienden toevoegt die hij niet kent
![]()
Je kan niet eens 1 op 1R met je boy iets bespreken, want zij leest alles mee.
![]()
![]()
Of samen 1 emailadres, die ken ik ookquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:50 schreef PindakaasMetVlokken het volgende:
Bestaat dit echt? Het klinkt te triest om waar te zijn.
Vandaag met onszelf (tag) thee gedronken. Onszelf vind dit leuk.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:14 schreef Lithia het volgende:
Zelfde facebook account, zelfde emailadres, zelfde kleding.altijd eerst toestemming vragen om uit te gaan, want stel dat het vrouwtje niet alleen thuis wil blijven.
Altijd bellen/smsen/whatsappen om elkaar in de gaten te houden áls je alleen uit zou gaan.
Het is alsof ik naar de Discovery channel kijk en dan heel gefascineerd kijk naar dit soort stelletjes.
Doen ze ook klef op facebook, terwijl ze d e zelfde account hebben, TS?
vindtquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:24 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Vandaag met onszelf (tag) thee gedronken. Onszelf vind dit leuk.
Dit doen toch alleen BFF's?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:53 schreef Lutte het volgende:
Ook leuk als de jongen zelf geen FB heeft maar op het account van z'n vriendin gaat, of het meisje zich nooit uitlogt want anders kan haar vriendje geen oh zo spontane dat was egt niet de bedoeling hihihi inbraakjes plaatsen
Als ik tegen iemand praat op FB is het niet de bedoeling dat Jan en alleman mee kan lezen
je zal maar een vriendin hebben als jij en dan ook nog een gezamenlijke FB account, ga je al zijn posts verbeteren op spellingquote:
Nee, want ik val niet op retards.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:40 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
je zal maar een vriendin hebben als jij en dan ook nog een gezamenlijke FB account, ga je al zijn posts verbeteren op spelling
Trololo.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:20 schreef Badmutsje het volgende:
Mijn vriend en ik hebben ook samen 1 facebook account. Ik vind het heel praktisch.
Ik wel hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:50 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Alsof je anders wel wat privé kunt bespreken via Facebook
Privéberichten en zelfs statussen kun je enkel voor geselecteerde vrienden zichtbaar laten zijn.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:50 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Alsof je anders wel wat privé kunt bespreken via Facebook
Mutsquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:20 schreef Badmutsje het volgende:
Mijn vriend en ik hebben ook samen 1 facebook account. Ik vind het heel praktisch.
toevallig ook allemaal dezelfde vriendenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:20 schreef Badmutsje het volgende:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:20 schreef Badmutsje het volgende:
Mijn vriend en ik doen alles samen, dus ik snap niet helemaal wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:14 schreef Aestivate het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En wat als het uit gaat? Je leeft toch individueel? En je kunt nooit precies dezelfde vrienden/vriendinnen hebben.
Jullie snappen niet wat een volwassen relatie inhoudt. Wij doen alles samen en we hebben dezelfde interesses. Het komt gewoon niet voor dat hij een vriend heeft die ik niet leuk vind. Andersom ook.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:22 schreef Dutchlike het volgende:
Iemand zit onder de plak.
Beetje dominant of niet badmuts?
Alles samen doen lijkt me ook niet goed voor een gezonde relatie.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:30 schreef Badmutsje het volgende:
Daar groeien mensen van uit elkaar, funest voor een relatie.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:41 schreef Dutchlike het volgende:
Ja precies, altijd bij diegene zijn wordt je echt niet vrolijk van. Je maakt allemaal dezelfde dingen mee dus je hebt ook geen nieuwe ervaringen of verhalen om met de ander te delen. Beetje ruimte om te ademen kan echt geen kwaad hoor.
1 telefoonnummer. Dat is pas irritant! Of dat hij altijd die trekzak van ene zeikwijf van hem mee neemt, omdat zij alle twee te dom zijn te beseffen dat het soms niet de bedoeling is dat je met zijn tweeën komt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of samen 1 emailadres, die ken ik ook
Je weet dat hij ook leest wat je haar stuurt en vice versa.
Heeft hij ook nog wat te zeggen in de relatie of niet?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:24 schreef Badmutsje het volgende:
[..]
Jullie snappen niet wat een volwassen relatie inhoudt. Wij doen alles samen en we hebben dezelfde interesses. Het komt gewoon niet voor dat hij een vriend heeft die ik niet leuk vind. Andersom ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind dat ook knullig. En het heeft een hoog Libelle gehalte.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Omg dat is wel echt ernstig.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:39 schreef kiki889 het volgende:
Een paar jaar terug een bericht gedaan naar iemand op zijn FB profiel. Kreeg ik antwoord van vriendin-lief : ''Hoe kom jij op het profiel van mijn vriend?''
Het is erger dat ze dan afzonderlijk een profiel hebben maar dat de een toegang heeft van de ander en zijn/haar berichten benantwoordt. Dat je zoiets niet aanvoelt....
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:56 schreef SEMTEX het volgende:
Oud klasgenootje van me heeft zoiets:lol, kijk ik in hun lijst, hebben zij nóg zo'n siamees stel in hun lijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind dat ook knullig. En het heeft een hoog Libelle gehalte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:30 schreef Badmutsje het volgende:
Daar groeien mensen van uit elkaar, funest voor een relatie.
quote:
Ja. De momenten afwachten waarop je allebei op hetzelfde moment moet schijten, lijkt mij erg benauwend en beperkend.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:37 schreef McCandles het volgende:
[..]
Alles samen doen lijkt me ook niet goed voor een gezonde relatie.
ik wil met jou wel een gezamenlijk FB account aanmakenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:14 schreef Lithia het volgende:
Zelfde facebook account, zelfde emailadres, zelfde kleding.altijd eerst toestemming vragen om uit te gaan, want stel dat het vrouwtje niet alleen thuis wil blijven.
Altijd bellen/smsen/whatsappen om elkaar in de gaten te houden áls je alleen uit zou gaan.
Het is alsof ik naar de Discovery channel kijk en dan heel gefascineerd kijk naar dit soort stelletjes.
Doen ze ook klef op facebook, terwijl ze d e zelfde account hebben, TS?
Waarom denken jullie dat ik er zo uitzie als haar? Gisteren werden ook al zulke plaatjes over mij gepost.quote:
wat is daar praktisch aan? Als je één van jullie wil taggen, dan staan beide namen daar dusquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:20 schreef Badmutsje het volgende:
Wat is daar zo raar aan dan? Mijn vriend en ik doen altijd alles samen. Als vrienden van ons iets willen dan is het toch juist handig dat we beiden op de hoogte zijn?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:35 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wat is daar praktisch aan? Als je één van jullie wil taggen, dan staan beide namen daar dus
dan taggen ze jullie toch allebei? Ik zie het probleem nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:39 schreef Badmutsje het volgende:
[..]
Wat is daar zo raar aan dan? Mijn vriend en ik doen altijd alles samen. Als vrienden van ons iets willen dan is het toch juist handig dat we beiden op de hoogte zijn?
Denk meer dat het uit medelijden is voor je vriend.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:33 schreef Badmutsje het volgende:
[..]
Waarom denken jullie dat ik er zo uitzie als haar? Gisteren werden ook al zulke plaatjes over mij gepost.
Ik denk dat jullie het niet kunnen hebben dat mijn vriend en ik zo gelukkig zijn samen...
dank u, kon het niet beter zeggenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:48 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ben ook een ongelofelijke klefferd met mijn vriend, maar we hebben wel beide een apart FB account. je hebt tenslotte verschillende oud-klasgenoten, vrienden, collega's, op andere scholen gezeten, etc.
Ik vind het een beetje dwangmatig dat in 1 account te proppen. Wat hou je dan nog voor jezelf over?je doet in een vaste relatie al zoveel samen, moet dat ene kleine stukje internet dan óók nog samen zijn?
Ha-haquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:28 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Ja. De momenten afwachten waarop je allebei op hetzelfde moment moet schijten, lijkt mij erg benauwend en beperkend.
Ik denk eigenlijk bloedserieus dat dat uiteindelijk wel synchroon gaat lopen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:28 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Ja. De momenten afwachten waarop je allebei op hetzelfde moment moet schijten, lijkt mij erg benauwend en beperkend.
hahaha dat je daar nog serieus op ingaat ookquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:03 schreef PindakaasMetVlokken het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk bloedserieus dat dat uiteindelijk wel synchroon gaat lopen.Volgens mij schijten veel mensen namelijk vaak rond de dezelfde tijd iedere dag.
De humor was duidelijk niet aan jou besteed.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:05 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hahaha dat je daar nog serieus op ingaat ook
Ik heb het filmpje gisteravond al gezien en herken mezelf daar echt niet in...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:41 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Denk meer dat het uit medelijden is voor je vriend.
Als je wil weten wat dat plaatje voor moet stellen, ga op onderzoek uit
Dan maak je een nieuw eigen account? Dat lijktme het probleem niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:14 schreef Aestivate het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En wat als het uit gaat? Je leeft toch individueel? En je kunt nooit precies dezelfde vrienden/vriendinnen hebben.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:00 schreef Rectum het volgende:
Niks mis mee.
gr gr
Gezamenlijke FOK!-account van Wim en Ria.
Nouuu, volgens mij is er een tijdje terug wel zo'n gezamelijk fokacount geweest, alleen zag je voornl. die vrouw postenquote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:39 schreef NooitGenoeg het volgende:
Hep ik ok met mn vriendinetjeze is nu swanger en zette ook de buik van har op fotografie en zette dit op fazeboek
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:00 schreef Rectum het volgende:
Niks mis mee.
gr gr
Gezamenlijke FOK!-account van Wim en Ria.
Die ogen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pics van tieten ter beoordeling aubquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:42 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Weet alleen echt niet meer hoe dat account heette, alleen wel dat die vrouw enorme uiers had
Klopt wil je effe fappen kom je een fucking dierentuin tegen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:20 schreef Aestivate het volgende:
terechte klacht. en tenzij je een kat, transformer of baby bent gebruik dan geen profielfoto van een kat, auto of baby.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:13 schreef Jabberwocky het volgende:
Niks mis met kattenfoto's op Facebook.
El_Presidente, dit is Overly Attached Girlfriend.quote:
is het van een film of serie, zo ja welke?quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:36 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
El_Presidente, dit is Overly Attached Girlfriend.
Overly Attached Girlfriend, dit is El_Presidente.
Ik zie nu al dat het klikt tussen jullie!1!
quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:55 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
is het van een film of serie, zo ja welke?
Ja maar waar komt dit allemaal vandaan? Waarom? Waarom is ze overal?quote:
Internethypequote:Op maandag 6 augustus 2012 13:03 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja maar waar komt dit allemaal vandaan? Waarom? Waarom is ze overal?
4chan ofzo toch?quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:03 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja maar waar komt dit allemaal vandaan? Waarom? Waarom is ze overal?
Dat het filmpje op YouTube staat betekent niet dat zo ook direct daaraan haar populariteit te danken heeft lijkt me?quote:
Nee dat is deze:quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:05 schreef rosepetals het volgende:
Oke dit liedje wat ze nu zingt, daar is ze een internethype mee geworden?
Daar ziet ze er zowaar 'leuk' uit, wie had dat gedachtquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee dat is deze:
[edit]
Oh en hier is ze een stuk minder eng:
[ afbeelding ]
Ik schrok me weer rot.quote:
Ga toch gauw weg. hahahahaha!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:24 schreef Badmutsje het volgende:
[..]
Jullie snappen niet wat een volwassen relatie inhoudt. Wij doen alles samen en we hebben dezelfde interesses. Het komt gewoon niet voor dat hij een vriend heeft die ik niet leuk vind. Andersom ook.
Vriendin eist een fotoshoot samen met mijquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:22 schreef Afwazig het volgende:
Fotoshoots van stelletjes ja
Dat is ook wel klachtwaardig.
Ik vraag me af of dit soort stelletjes nog wel neuken...die hebben het vaak te druk met fietstochtjes maken in unisex trainingspakken.quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ken iemand met een gezamenlijk account voor meisje + jongen + kind. En ik zeg meisje en jongen omdat ze nog geen 20 zijn.
Dat meen je nietquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij was het nog gepland ook.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij was het nog gepland ook.
Misschien omdat ze christelijk is, haar moeder was net zo jong. Vader is een donkere jongen inclusief bling bling oorbel en gezichtspiercing. Ze lijken wel gelukkig verder, alleen zal zij de rest van haar leven wel een compleet afhankelijke huismoeder zijn.quote:
Christelijk dan nog wel?! Wat zeggen de ouders daar dan van?quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien omdat ze christelijk is. Vader is een donkere jongen inclusief bling bling oorbel en gezichtspiercing. Ze lijken wel gelukkig verder, alleen zal zij de rest van haar leven wel een compleet afhankelijke huismoeder zijn.
Die vinden het super volgens mij. Een en al trotse familiefoto's.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:41 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Christelijk dan nog wel?! Wat zeggen de ouders daar dan van?
Seks voor het huwelijk ook?quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die vinden het super volgens mij. Een en al trotse familiefoto's.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die vinden het super volgens mij. Een en al trotse familiefoto's.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ken iemand met een gezamenlijk account voor meisje + jongen + kind. En ik zeg meisje en jongen omdat ze nog geen 20 zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |