Alsof je anders wel wat privé kunt bespreken via Facebookquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:48 schreef EL_Presidente het volgende:
Zo huilie is datDan heb je van die stelletjes die samen 1 gezamenlijke Facebook account gaan nemen. Vaak het idee van het meisje/vrouwtje. Zij is dan ook degene die het meest post en allerlei vrienden toevoegt die hij niet kent
![]()
Je kan niet eens 1 op 1R met je boy iets bespreken, want zij leest alles mee.
![]()
![]()
Of samen 1 emailadres, die ken ik ookquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:50 schreef PindakaasMetVlokken het volgende:
Bestaat dit echt? Het klinkt te triest om waar te zijn.
Vandaag met onszelf (tag) thee gedronken. Onszelf vind dit leuk.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:14 schreef Lithia het volgende:
Zelfde facebook account, zelfde emailadres, zelfde kleding.altijd eerst toestemming vragen om uit te gaan, want stel dat het vrouwtje niet alleen thuis wil blijven.
Altijd bellen/smsen/whatsappen om elkaar in de gaten te houden áls je alleen uit zou gaan.
Het is alsof ik naar de Discovery channel kijk en dan heel gefascineerd kijk naar dit soort stelletjes.
Doen ze ook klef op facebook, terwijl ze d e zelfde account hebben, TS?
vindtquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:24 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Vandaag met onszelf (tag) thee gedronken. Onszelf vind dit leuk.
Dit doen toch alleen BFF's?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:53 schreef Lutte het volgende:
Ook leuk als de jongen zelf geen FB heeft maar op het account van z'n vriendin gaat, of het meisje zich nooit uitlogt want anders kan haar vriendje geen oh zo spontane dat was egt niet de bedoeling hihihi inbraakjes plaatsen
Als ik tegen iemand praat op FB is het niet de bedoeling dat Jan en alleman mee kan lezen
je zal maar een vriendin hebben als jij en dan ook nog een gezamenlijke FB account, ga je al zijn posts verbeteren op spellingquote:
Nee, want ik val niet op retards.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:40 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
je zal maar een vriendin hebben als jij en dan ook nog een gezamenlijke FB account, ga je al zijn posts verbeteren op spelling
Trololo.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:20 schreef Badmutsje het volgende:
Mijn vriend en ik hebben ook samen 1 facebook account. Ik vind het heel praktisch.
Ik wel hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:50 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Alsof je anders wel wat privé kunt bespreken via Facebook
Privéberichten en zelfs statussen kun je enkel voor geselecteerde vrienden zichtbaar laten zijn.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:50 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Alsof je anders wel wat privé kunt bespreken via Facebook
Mutsquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:20 schreef Badmutsje het volgende:
Mijn vriend en ik hebben ook samen 1 facebook account. Ik vind het heel praktisch.
toevallig ook allemaal dezelfde vriendenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:20 schreef Badmutsje het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |