Ik vraag me af of dit soort stelletjes nog wel neuken...die hebben het vaak te druk met fietstochtjes maken in unisex trainingspakken.quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ken iemand met een gezamenlijk account voor meisje + jongen + kind. En ik zeg meisje en jongen omdat ze nog geen 20 zijn.
Dat meen je nietquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij was het nog gepland ook.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij was het nog gepland ook.
Misschien omdat ze christelijk is, haar moeder was net zo jong. Vader is een donkere jongen inclusief bling bling oorbel en gezichtspiercing. Ze lijken wel gelukkig verder, alleen zal zij de rest van haar leven wel een compleet afhankelijke huismoeder zijn.quote:
Christelijk dan nog wel?! Wat zeggen de ouders daar dan van?quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien omdat ze christelijk is. Vader is een donkere jongen inclusief bling bling oorbel en gezichtspiercing. Ze lijken wel gelukkig verder, alleen zal zij de rest van haar leven wel een compleet afhankelijke huismoeder zijn.
Die vinden het super volgens mij. Een en al trotse familiefoto's.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:41 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Christelijk dan nog wel?! Wat zeggen de ouders daar dan van?
Seks voor het huwelijk ook?quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die vinden het super volgens mij. Een en al trotse familiefoto's.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die vinden het super volgens mij. Een en al trotse familiefoto's.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ken iemand met een gezamenlijk account voor meisje + jongen + kind. En ik zeg meisje en jongen omdat ze nog geen 20 zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |