quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:13 schreef Jabberwocky het volgende:
Niks mis met kattenfoto's op Facebook.
El_Presidente, dit is Overly Attached Girlfriend.quote:
is het van een film of serie, zo ja welke?quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:36 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
El_Presidente, dit is Overly Attached Girlfriend.
Overly Attached Girlfriend, dit is El_Presidente.
Ik zie nu al dat het klikt tussen jullie!1!
quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:55 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
is het van een film of serie, zo ja welke?
Ja maar waar komt dit allemaal vandaan? Waarom? Waarom is ze overal?quote:
Internethypequote:Op maandag 6 augustus 2012 13:03 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja maar waar komt dit allemaal vandaan? Waarom? Waarom is ze overal?
4chan ofzo toch?quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:03 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja maar waar komt dit allemaal vandaan? Waarom? Waarom is ze overal?
Dat het filmpje op YouTube staat betekent niet dat zo ook direct daaraan haar populariteit te danken heeft lijkt me?quote:
Nee dat is deze:quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:05 schreef rosepetals het volgende:
Oke dit liedje wat ze nu zingt, daar is ze een internethype mee geworden?
Daar ziet ze er zowaar 'leuk' uit, wie had dat gedachtquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee dat is deze:
[edit]
Oh en hier is ze een stuk minder eng:
[ afbeelding ]
Ik schrok me weer rot.quote:
Ga toch gauw weg. hahahahaha!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:24 schreef Badmutsje het volgende:
[..]
Jullie snappen niet wat een volwassen relatie inhoudt. Wij doen alles samen en we hebben dezelfde interesses. Het komt gewoon niet voor dat hij een vriend heeft die ik niet leuk vind. Andersom ook.
Vriendin eist een fotoshoot samen met mijquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:22 schreef Afwazig het volgende:
Fotoshoots van stelletjes ja
Dat is ook wel klachtwaardig.
Ik vraag me af of dit soort stelletjes nog wel neuken...die hebben het vaak te druk met fietstochtjes maken in unisex trainingspakken.quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ken iemand met een gezamenlijk account voor meisje + jongen + kind. En ik zeg meisje en jongen omdat ze nog geen 20 zijn.
Dat meen je nietquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij was het nog gepland ook.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij was het nog gepland ook.
Misschien omdat ze christelijk is, haar moeder was net zo jong. Vader is een donkere jongen inclusief bling bling oorbel en gezichtspiercing. Ze lijken wel gelukkig verder, alleen zal zij de rest van haar leven wel een compleet afhankelijke huismoeder zijn.quote:
Christelijk dan nog wel?! Wat zeggen de ouders daar dan van?quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien omdat ze christelijk is. Vader is een donkere jongen inclusief bling bling oorbel en gezichtspiercing. Ze lijken wel gelukkig verder, alleen zal zij de rest van haar leven wel een compleet afhankelijke huismoeder zijn.
Die vinden het super volgens mij. Een en al trotse familiefoto's.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:41 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Christelijk dan nog wel?! Wat zeggen de ouders daar dan van?
Seks voor het huwelijk ook?quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die vinden het super volgens mij. Een en al trotse familiefoto's.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die vinden het super volgens mij. Een en al trotse familiefoto's.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ken iemand met een gezamenlijk account voor meisje + jongen + kind. En ik zeg meisje en jongen omdat ze nog geen 20 zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |