quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:07 schreef 3rdRock het volgende:
5 vragen aan Tjibbe Tjibsma mevrouw Bakker![]()
![]()
Enya - Orinoco Flowquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:50 schreef 3rdRock het volgende:
lekker plaatje. hoe heet dit ook alweer? sail away sail away ofzo?
thanksquote:
was het maar waartwitter:Domien twitterde op vrijdag 03-08-2012 om 22:07:17@michielveenstra @gerardekdom yep. Vanaf volgende week zit Cobus op mijn plek. reageer retweet
Neu. Ik zit op het moment op RTL4 naar een of ander slangenmeisje te kijken en ben jaloers op haar souplesse. Dat moet toch de ultieme natte droom zijn voor veel mannenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:09 schreef 3rdRock het volgende:
wil iemand op mijn fluitje blazen? hallo?
neehoor, dat ben jij alquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Neu. Ik zit op het moment op RTL4 naar een of ander slangenmeisje te kijken en ben jaloers op haar souplesse. Dat moet toch de ultieme natte droom zijn voor veel mannen
Nou, dank je! Kan wel wat positiviteit gebruikenquote:
sopsopsopsopsopquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:13 schreef minthy het volgende:
En ga niet kijken, nu een buikdansende kerel van minstens 150kg
en ik wat aanspraak. kom nu langzaamaan uit de foetushoudingquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, dank je! Kan wel wat positiviteit gebruiken
Ik heb niet veel eisen, maar dit gaat me te ver... Ik glij niet van de bankquote:
Is het weer drama vandaag?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en ik wat aanspraak. kom nu langzaamaan uit de foetushouding
je hebt een stoffen bank....duh!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb niet veel eisen, maar dit gaat me te ver... Ik glij niet van de bank
als je terugleest zie je voornamelijk Shandyquote:
Klopt, maar ook van een leren exemplaar was ik niet afgegeledenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je hebt een stoffen bank....duh!
[..]
als je terugleest zie je voornamelijk Shandy
nja, doordeweeks kijk ik vnml films en kom ik hier amper, maar op vrijdagavond ga ik zitten. en in t weekend voor Timur, maar die moet zo nodig op vakantiequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, maar ook van een leren exemplaar was ik niet afgegeleden![]()
Het is een drama in deze periode, geen zak aan hier
Ik heb het afgelopen week een aantal keren geprobeerd hier, maar ben afgedropen. Ik voelde me zwaar genegeerdquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, doordeweeks kijk ik vnml films en kom ik hier amper, maar op vrijdagavond ga ik zitten. en in t weekend voor Timur, maar die moet zo nodig op vakantie
dus ik denk dat ik Van Halen maar ga gehoorzamen en ga springen
Hey Evertjan, alles goed? En heb je die canellonni nog liggen?quote:
tja, als ik niet op Fok! zit kan ik ook niet reagerenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen week een aantal keren geprobeerd hier, maar ben afgedropen. Ik voelde me zwaar genegeerd
hahaha nee die is al lang op het was vandaag restjes van de afhaal chinees van gisteren!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Hey Evertjan, alles goed? En heb je die canellonni nog liggen?
srry heb deze week weinig gepost maar dat kwam door de OSquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen week een aantal keren geprobeerd hier, maar ben afgedropen. Ik voelde me zwaar genegeerd
Was geen aanval op jou hoor, ik trek me dat weer eens veel te persoonlijk aan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja, als ik niet op Fok! zit kan ik ook niet reagerenen mobiel Fok!ken doe ik (nog steeds en voorlopig) niet
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Was geen aanval op jou hoor, ik trek me dat weer eens veel te persoonlijk aan.
Ik heb een andere manier gevonden om me te vermaken, straatprostitutie. Zo kom ik nog eens onder de mensen
Ook lekker, toch?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:29 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hahaha nee die is al lang op het was vandaag restjes van de afhaal chinees van gisteren!
krijg ik korting? pls? omdat ik zo zielig benquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Was geen aanval op jou hoor, ik trek me dat weer eens veel te persoonlijk aan.
Ik heb een andere manier gevonden om me te vermaken, straatprostitutie. Zo kom ik nog eens onder de mensen
Ja, leuk en gezellig, zeker op het kleine dorpje waar ik woon!quote:
Ik ben nog veel zieliger, date gaat niet door dit weekend...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
krijg ik korting? pls? omdat ik zo zielig ben
rot ff op! ik hoef niet meer concurrentie! laat alle mannen maar homo wordenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben nog veel zieliger, date gaat niet door dit weekend...![]()
Echt, ik ga op vrouwenjacht, ben mannen zat
Ik mag ook niks meer tegenwoordig...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
rot ff op! ik hoef niet meer concurrentie! laat alle mannen maar homo worden
nou ja, als jij nu achter de knappe en leuke meisjes aangaat vind ik het eigenlijk wel primaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik mag ook niks meer tegenwoordig...
Ik hoef er maar eentje hoor, bij voorkeur zonder borderline. Dat klikt niet, vandaag op het werk weer gemerktquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou ja, als jij nu achter de knappe en leuke meisjes aangaat vind ik het eigenlijk wel prima
woehoe! leftoverfucking ftw!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoef er maar eentje hoor, bij voorkeur zonder borderline. Dat klikt niet, vandaag op het werk weer gemerkt![]()
De rest mag jij afwerken, ik ben de beroerdste niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Ga gerust je gang!quote:
als jij het bent ben ik het ook.....misschien zou ik dat niet moeten zijn, maar ik ben meselluf en daar ben ik trotz op! (quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Ga gerust je gang!![]()
En dat fucking is het probleem niet zo, mannen lijken tegenwoordig geen relatie meer te zoeken. Of ik ben weer eens hopeloos ouderwetsch
gezelschap!quote:
Ja, zoiets inderdaad!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als jij het bent ben ik het ook.....misschien zou ik dat niet moeten zijn, maar ik ben meselluf en daar ben ik trotz op! ()
Ik ben al voorzienquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gezelschap!
wil jij verkering met Minthy?
Allrounder is toch geen leuk meiskequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gezelschap!
wil jij verkering met Minthy?
Mooi!quote:
joh, wat hormomen erin, piemel eraf en daar een leuke flamoes van kneden. kipfilet in de bh en klaarquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Allrounder is toch geen leuk meiske
Ik heb net een traan gelaten bij het einde van de film Wimbledon, dus ik lijk wel een wijf. Geldt dat ook?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Allrounder is toch geen leuk meiske
Niet zo gek eigenlijk ook.. Volg zelf ook veel OS idd en heb vakantie dus vrije tijd en genoeg te doen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Mooi!![]()
Hier is het rustig, OS en vakanties. Geen gang in te krijgen, dit topic
oh, die moet ik nog steeds zien! maar vooral omdat ik een licht opgesteven piemelot krijg van Kirsten Dunst.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb net een traan gelaten bij het einde van de film Wimbledon, dus ik lijk wel een wijf. Geldt dat ook?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
joh, wat hormomen erin, piemel eraf en daar een leuke flamoes van kneden. kipfilet in de bh en klaar
Nee, das toch anders denk ik...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
joh, wat hormomen erin, piemel eraf en daar een leuke flamoes van kneden. kipfilet in de bh en klaar
maar de moeite van het proberen waard toch?quote:
Ja, absoluut!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb net een traan gelaten bij het einde van de film Wimbledon, dus ik lijk wel een wijf. Geldt dat ook?
Ik héél af en toe bij een romcom, maar nu ben ik gevoeliger door de OS. Die rauwe emotie grijpt me aan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh, die moet ik nog steeds zien! maar vooral omdat ik een licht opgesteven piemelot krijg van Kirsten Dunst.
en ik jank nooit, maar dan ook nooit bij films. #ongevoeligezak
Weet ik niet. De hondsdagen zijn in volle gang, die kipfilet vergaat binnen een uur nuquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar de moeite van het proberen waard toch?
Sweet! Is in touch zijn met je gevoelige kant toch nog ergens anders goed voor dan zitten snotteren op de bankquote:
verder dan een licht brokje in m'n keel kom ik niet. maar ik word wel steeds emotioneler dus misschien zet ik het nog wel een keer op een janken als Kevin door z'n ouders wordt vergeten en hij de strijd aanbindt met 2 gevaarlijke boeven!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik héél af en toe bij een romcom, maar nu ben ik gevoeliger door de OS. Die rauwe emotie grijpt me aan.
En je bereikt er imo meer mee dan met dat afstandelijke huftergedrag wat veel heren tentoonstellenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Sweet! Is in touch zijn met je gevoelige kant toch nog ergens anders goed voor dan zitten snotteren op de bank
vergeet de "arrogante bitches met hun "ik ben te goed voor jou" houding" niet!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:57 schreef minthy het volgende:
[..]
En je bereikt er imo meer mee dan met dat afstandelijke huftergedrag wat veel heren tentoonstellen
Ja, die zijn ook walgelijk... Als die nu eens gaan samenklonteren met de arrogante hufters en lekker kinderloos blijven, wordt de wereld vast een stuk zonnigerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vergeet de "arrogante bitches met hun "ik ben te goed voor jou" houding" niet!
ach, eigenlijk zijn alle andere mensen gewoon stom!
hoewel...dat ene meisje bij de American Today wel erg aardig deed. ze zei "tot volgende week" toen ik 3 blikjes mtn dew afrekende. ik kom er regelmatig, maar niet iedere week.
helemaal mee eens! dan blijven de leuke, lieve, gezellige jongens en meisjes voor ons over!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, die zijn ook walgelijk... Als die nu eens gaan samenklonteren met de arrogante hufters en lekker kinderloos blijven, wordt de wereld vast een stuk zonniger
Lijkt me onwijs tof! Dan overweeg ik het ook nog wel weer om me in het datinggeweld te storten, nu maar even niet meerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
helemaal mee eens! dan blijven de leuke, lieve, gezellige jongens en meisjes voor ons over!
Klinkt goed. Ik moet het plan om alleenheerser te worden maar weer eens uit de kast trekken en updaten, pak ik dit meteen effe mee.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, die zijn ook walgelijk... Als die nu eens gaan samenklonteren met de arrogante hufters en lekker kinderloos blijven, wordt de wereld vast een stuk zonniger
mag ik dan je rechter (of linker) hand zijn?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik moet het plan om alleenheerser te worden maar weer eens uit de kast trekken en updaten, pak ik dit meteen effe mee.
Goed idee, Sersjee2.0quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik moet het plan om alleenheerser te worden maar weer eens uit de kast trekken en updaten, pak ik dit meteen effe mee.
Sorry, de belangrijkste posities zijn al ingevuld.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mag ik dan je rechter (of linker) hand zijn?
zit in London, maar doet een redelijke normale stenders. maar zonder gasten in de studio. en ik weet niet of er een popquiz komt. wel de guusmeeuwisquiz.quote:
je bipsafveger dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Sorry, de belangrijkste posities zijn al ingevuld.
Dat red ik nog prima zelf, maar dit onthoud ik voor tegen de tijd dat ik 80 ben.quote:
dan ben ik een jaar of 70 en ik hoop dat ik dan nog in staat ben uw edele derrière poeploos te makenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat red ik nog prima zelf, maar dit onthoud ik voor tegen de tijd dat ik 80 ben.
ik heb geen idee hoe die heet of klinkt hoewel ik em al een keer gehoord heb...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:34 schreef minthy het volgende:
Wat is eigenlijk de MH voor deze week? Helemaal gemist door de soap die zich "mijn werk" mag noemen
Oke, ben benieuwd. Kan hem nergens terugvinden en er werd hier ook niet over gemopperd. Mijn structuur, wat doe je?!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb geen idee hoe die heet of klinkt hoewel ik em al een keer gehoord heb...
wat je nu hoort is MHquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Oke, ben benieuwd. Kan hem nergens terugvinden en er werd hier ook niet over gemopperd. Mijn structuur, wat doe je?!
Tof, goed nummer!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat je nu hoort is MH
Grouplove - Tongue Tied.
vind em ook wel ok ja. paar keer eerder gehoordquote:
Oh, waren dit die meeuwen? Nee, dat hoorde ik ook nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
Smells Like Teen Spirit? dat hoorde ik er niet in...
wel lekker! 2e keer takkeherrie na eerder Bombtrack van RATM
2e keer al tijdens Stenders. duurt nu al langer dan vorige keer...quote:
duckie! ouwe dekhengstquote:
is niet over gesproken, maar ik vermoed van niet...quote:
legendarisch was dat. moet eigenlijk de cd waar dat huwelijk opstaat weer eens opzoeken en vermp3en...twitter:nietje34 twitterde op vrijdag 03-08-2012 om 23:03:05Triest dat bijna 13 jaar na het statement van @Robstenders en @FredSiebelink er nog steeds zoveel gemekker is over het homohuwelijk #3fm reageer retweet
ik krijg het niet geopend, maar dit zou een hint moeten zijn: http://www.powned.tv/images/other/jelmersmisdaad_1.psdquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:15 schreef Evertjan het volgende:
ben toch wel nieuwsgierig wat Jelmer heeft gedaan bij het ESO team?
SPOILER: vrijdag de 13 03-08-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
er lijkt drinken op de grond te zijn gevallen0.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik krijg het niet geopend, maar dit zou een hint moeten zijn: http://www.powned.tv/images/other/jelmersmisdaad_1.psd
potverdorie, het begint op een storm in een glas water te lijken! [start lachband]quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:28 schreef hole1988 het volgende:
[..]
er lijkt drinken op de grond te zijn gevallen0.
Matanja Joy Bradley met een eigen cover van Toeter op je Waterscooter.....tis beter dan t origineel imho...quote:
Mwoah... Met drank op is die van de gebroeders Ko nog best te doen. Deze niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Matanja Joy Bradley met een eigen cover van Toeter op je Waterscooter.....tis beter dan t origineel imho...
paar posts geleden van mij staat een link. maar dat is volgens mij wel de gecensureerde denk ik.quote:
Oh oh, een .PSDquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
paar posts geleden van mij staat een link. maar dat is volgens mij wel de gecensureerde denk ik.
twitter:Robstenders twitterde op zaterdag 04-08-2012 om 00:50:49Hier de foto van Jelmer's misdaad, enne @edwinevers Jelmer komt je auto wel wassen hoor!
reageer retweet
Tering, wat een jostiquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:51 schreef hole1988 het volgende:
twitter:Robstenders twitterde op zaterdag 04-08-2012 om 00:50:49Hier de foto van Jelmer's misdaad, enne @edwinevers Jelmer komt je auto wel wassen hoor! [ link | afbeelding ] reageer retweet
FFfuu net Photoshop aangeslingerd en foto geuploadquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:51 schreef hole1988 het volgende:
twitter:Robstenders twitterde op zaterdag 04-08-2012 om 00:50:49Hier de foto van Jelmer's misdaad, enne @edwinevers Jelmer komt je auto wel wassen hoor! [ link | afbeelding ] reageer retweet
trusten!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:54 schreef Evertjan het volgende:
mensen ik ben moe en ik ga naar bedje toe nn allemaal
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:54 schreef Evertjan het volgende:
mensen ik ben moe en ik ga naar bedje toe nn allemaal
veel plezier op de bank, alvast slaap lekker en succes straks met leegtrekken van de tuin!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:58 schreef minthy het volgende:
Ik duik nog even op de bank, over een paar uurtjes zware arbeid verrichten... Tuin leegtrekken
Dank je, ik moet verdrommels al om 8u aan de koffie... Daag, vrij weekend met uitslaapjesquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
veel plezier op de bank, alvast slaap lekker en succes straks met leegtrekken van de tuin!
ik moet zondag om 7.45u klaar staan voor een autoritje naar de deventerboekenmarktquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank je, ik moet verdrommels al om 8u aan de koffie... Daag, vrij weekend met uitslaapjes![]()
Slaap lekker!
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lange Frans. Talentloze zak hooi.
Combinatie Domien+Bart+vakantie+dat dit topic geen reet meer aan isquote:
Hele dag in de tuin aan de slag geweest en ik vind er hier geen kut meer aan in de weekendenquote:
en is je tuin er van opgeknapt??quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Hele dag in de tuin aan de slag geweest en ik vind er hier geen kut meer aan in de weekenden
Ja, maar dat kon ook niet anders, was een puinhoop. Tuinieren is aan mij niet meer zo besteed met m'n slechte kniequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:12 schreef Evertjan het volgende:
[..]
en is je tuin er van opgeknapt??
oh ja nu nog alleen een mooi laagje asfalt en je hebt er een mooie parkeerplaats bijquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar dat kon ook niet anders, was een puinhoop. Tuinieren is aan mij niet meer zo besteed met m'n slechte knie![]()
Zo'n beetje alles eruit gehaald, zie Twitter voor bewijs
Precies! Vangrail tussen de tuin van de buren en die van mij en hij is afquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:36 schreef Evertjan het volgende:
[..]
oh ja nu nog alleen een mooi laagje asfalt en je hebt er een mooie parkeerplaats bij
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies! Vangrail tussen de tuin van de buren en die van mij en hij is af
Hoi!quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hoi hoe bevalt je nieuwe voortuin?
Ik ben er duizelig vanquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:07 schreef themauster het volgende:
Wat een drukte hier sinds SR hier nog niet zo druk geweest
Anders ik wel(kan ook de drank zijn).quote:
Zoeplap!quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:14 schreef themauster het volgende:
[..]
Anders ik wel(kan ook de drank zijn).
Valt wel mee, zolang ik nog typen kan ben ik niet dronkenquote:
Daar heb je gelijk inquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:20 schreef themauster het volgende:
[..]
Valt wel mee, zolang ik nog typen kan ben ik niet dronken
Jij ook niet want Klaas is er niet maar Wijnand.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:59 schreef minthy het volgende:
Klaas: "Usain Bolt, gefeliciteerd!"
Alsof die wel luistert
Was een testje om te kijken of er nog iemand op zat te lettenquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:02 schreef themauster het volgende:
[..]
Jij ook niet want Klaas is er niet maar Wijnand.
jij ook niet want ik hoor Wijnandquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:59 schreef minthy het volgende:
Klaas: "Usain Bolt, gefeliciteerd!"
Alsof die wel luistert
Daarvoor heb ik al genadeloos op m'n kop gekregen van maus, zie vlak boven jequote:
kan niet vaak genoeg gebeurenquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik al genadeloos op m'n kop gekregen van maus, zie vlak boven je
Ach... Jij hebt tenminste een supertof weekend gehad, kan je vast nog wel even op terenquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:24 schreef SilentChaos het volgende:
Hier staat Veronica weer op, ze hebben weer een top zoveel allertijden
quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach... Jij hebt tenminste een supertof weekend gehad, kan je vast nog wel even op teren
Zo hoort het, nu hopen dat zij er net zo over denktquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja, maar ben wel aardig in de war. Ik snap nou eindelijk echt wat Michael Jackson bedoelt met:
"She knocked me off of my feet..."
Ik heb daar een goed gevoel over, want zij beweert ook in de war te zijnquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo hoort het, nu hopen dat zij er net zo over denkt
Mooi!quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb daar een goed gevoel over, want zij beweert ook in de war te zijn
En als het niet zo is, is het een mooie motivatie om weer goeie nummers te gaan schrijven
Ja maar ik ben anders, geen stelletje-stelletjequote:Op maandag 6 augustus 2012 10:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Mooi!![]()
Ik ga je wel smerig uitlachen als het wat wordt, na al je gescheld op stelletjes
Flikker op, je wordt er gewoon zo eenquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja maar ik ben anders, geen stelletje-stelletje
quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Flikker op, je wordt er gewoon zo een
Verstandig!quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik durf het nog niet te zeggen, maar je zou zomaar gelijk hebben![]()
Ik zie wel waar het schip strandt... we doen rustig aan (daar hebben we allebei onze redenen voor, maar het voelt wel tegenstrijdig...).
Verstandig zijn is soms niet leukquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Verstandig!![]()
Maar ach, wat is verstandig, geen idee. Ik kap ermee, das voor mij het meest verstandig, dat weet ik wel
Ik doelde meer op mannen/daten/relaties. De afgelopen weken heb ik me juist eens wat minder verstandig gedragen en dat heeft me ook niet veel goeds gebrachtquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verstandig zijn is soms niet leukik raad het je dus af
Maar soms kan het je de mooiste dingen brengenquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik doelde meer op mannen/daten/relaties. De afgelopen weken heb ik me juist eens wat minder verstandig gedragen en dat heeft me ook niet veel goeds gebracht
Tot nu toe niets meer dan ellende. En soms kan er iets moois uit voortkomen, maar daar geloof ik op het moment niet zo meer in. Laat mij me maar weer lekker onderdompelen in saaiheid, dan kan me ook weinig overkomen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar soms kan het je de mooiste dingen brengen
Bovendien houdt het het leven interessant vind ik altijd... maar goed, da's voor iedereen persoonlijk anders
Leuke plaatquote:
Ook gezellig!quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Leuke plaat
Hier Whole lotta love![]()
![]()
Of Hansquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:22 schreef minthy het volgende:
Het is hier weer oorverdovend stil![]()
Met een beetje mazzel komt wolfje ergens deze week terug en is hij ons niet vergeten
We kijken hoe de Duitse hockeydames eruit zijn gevlogenquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:22 schreef minthy het volgende:
Het is hier weer oorverdovend stil![]()
Met een beetje mazzel komt wolfje ergens deze week terug en is hij ons niet vergeten
Ik hoorde gisteren dat die sport-ellende (excuusquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:29 schreef borisz het volgende:
[..]
We kijken hoe de Duitse hockeydames eruit zijn gevlogen
quote:
Mooi toepasselijkquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mooi ook met Waarom nou jij van Marco Borsato op de achtergrond
Ik ben over emotioneel, gelukkig heb ik iemand gevonden die precies hetzelfde heeft
Dan heb je aan mij ECHT een verkeerdequote:Op maandag 6 augustus 2012 11:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Mooi toepasselijk![]()
En ik hoef niemand die ook zo emo is, heb liever iemand die zegt dat ik normaal moet doen en op moet houden met dat soort geneuzel. Hardere, nuchtere mannen![]()
Wel met een knuffel uiteraard
Volgens mij hadden we die conclusie sowieso al getrokken, toch?quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan heb je aan mij ECHT een verkeerde
Da's waar!quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij hadden we die conclusie sowieso al getrokken, toch?
Haar muziek vind ik tegenwoordig idd niet zoveel meer aan, maar wat een topwijf is dat!quote:
Juist. En oude auto'squote:Op maandag 6 augustus 2012 11:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Da's waar!
De enige gemeenschappelijke interesse is keiharde, dampende neuqsex.
Nog een week dan moet ik weer aan het werkquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:56 schreef minthy het volgende:
Nog 64 uur werken, dan heb ik eindelijk vakantie!![]()
Oh jaquote:
Vervelendquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:05 schreef themauster het volgende:
[..]
Nog een week dan moet ik weer aan het werk
Vind ik nog best meevallen, maar ik hou dan ook ontzettend van zelfdestructiequote:Op maandag 6 augustus 2012 12:11 schreef Gtaboy107 het volgende:
Maar Little Talks is nu ook wel té veel gedraaid.
Dan moet je misschien toch weer aan de man gaanquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Vind ik nog best meevallen, maar ik hou dan ook ontzettend van zelfdestructie
Dat lukt toch niet, heb ik net uit zitten leggen verdomme!!1!!!quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan moet je misschien toch weer aan de man gaan
Sorrymakkelijke inkopper
Werksequote:Op maandag 6 augustus 2012 12:30 schreef minthy het volgende:
Schatjes, deze licht-gedeprimeerde troela gaat naar het werk, even op andere gedachten komen. Na vandaag nog maar 58 uur!
Tot straks
![]()
Dank mop, nog maar een kleine 5 uurtjes. Gaat de goede kant opquote:
ik nog 69 uurquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank mop, nog maar een kleine 5 uurtjes. Gaat de goede kant op
ik ben de laatste op mijn afdeling die op vakantie gaat, heerlijk gevoel is datquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog 59 hier![]()
(excl eventueel overwerk)
Ik ook, de meesten komen de komende week weer terug en ik mag nogquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:09 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik ben de laatste op mijn afdeling die op vakantie gaat, heerlijk gevoel is dat
Ik vind het prachtig. Af en toe tot op je lijf nat worden omdat het opeens begint te zeiken van de regen, dat hoort bij wonen in Nederland.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:25 schreef Evertjan het volgende:
wat een fijne zomer he mensen hele tijd regen en dan weer zon!!!!
En die wolkenluchten die je de hele dag langs ziet trekkenquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig. Af en toe tot op je lijf nat worden omdat het opeens begint te zeiken van de regen, dat hoort bij wonen in Nederland.
hey heb je pauze?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:28 schreef minthy het volgende:
[..]
En die wolkenluchten die je de hele dag langs ziet trekken
Nee, ik ben weer thuis!quote:
niks gekregenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:03 schreef minthy het volgende:
"Je DM-file is door een technische storing stukgegaan. Hierdoor heb je mogelijk DM's gemist. Eventueel gemiste DM's kun je hier teruglezen"
Meer mensen die steeds die melding krijgen? En niks gemist, ik krijg amper DM''s
Nee, want als ik op "hier" klik volgt er nietsquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niks gekregenmaar misschien heb je wel een liefdesverklaring gemist
dat niet verdienen is onzin. iedereen verdient liefde en geluk! dat niet iedereen evenveel krijgt is helaas de waarheid, maar onterecht!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, want als ik op "hier" klik volgt er niets![]()
Beter ook, heb ik niet verdiend
Geeft niks, ik ben er al best een oude sok mee gewordenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat niet verdienen is onzin. iedereen verdient liefde en geluk! dat niet iedereen evenveel krijgt is helaas de waarheid, maar onterecht!
meer een steunkousquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Geeft niks, ik ben er al best een oude sok mee geworden
Ja, goeie! Daar ben ik wel goed inquote:
Jeetje, je lijkt mij wel met dat soort lange dagenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga mijn nest maar eens opzoeken. met een beetje pech werk ik morgen van 8.15u tot 18.45u. Woensdag moet ik om half8 aanwezig zijn om naar Diemen te vertrekken en ben ik met wat mazzel rond 18u thuis.....geen zin in
Gelukkig bijna vakantie! of nou ja.....een weekend van 4 dagen![]()
trusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |