quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:07 schreef 3rdRock het volgende:
5 vragen aan Tjibbe Tjibsma mevrouw Bakker![]()
![]()
Enya - Orinoco Flowquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:50 schreef 3rdRock het volgende:
lekker plaatje. hoe heet dit ook alweer? sail away sail away ofzo?
thanksquote:
was het maar waartwitter:Domien twitterde op vrijdag 03-08-2012 om 22:07:17@michielveenstra @gerardekdom yep. Vanaf volgende week zit Cobus op mijn plek. reageer retweet
Neu. Ik zit op het moment op RTL4 naar een of ander slangenmeisje te kijken en ben jaloers op haar souplesse. Dat moet toch de ultieme natte droom zijn voor veel mannenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:09 schreef 3rdRock het volgende:
wil iemand op mijn fluitje blazen? hallo?
neehoor, dat ben jij alquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Neu. Ik zit op het moment op RTL4 naar een of ander slangenmeisje te kijken en ben jaloers op haar souplesse. Dat moet toch de ultieme natte droom zijn voor veel mannen
Nou, dank je! Kan wel wat positiviteit gebruikenquote:
sopsopsopsopsopquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:13 schreef minthy het volgende:
En ga niet kijken, nu een buikdansende kerel van minstens 150kg
en ik wat aanspraak. kom nu langzaamaan uit de foetushoudingquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, dank je! Kan wel wat positiviteit gebruiken
Ik heb niet veel eisen, maar dit gaat me te ver... Ik glij niet van de bankquote:
Is het weer drama vandaag?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en ik wat aanspraak. kom nu langzaamaan uit de foetushouding
je hebt een stoffen bank....duh!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb niet veel eisen, maar dit gaat me te ver... Ik glij niet van de bank
als je terugleest zie je voornamelijk Shandyquote:
Klopt, maar ook van een leren exemplaar was ik niet afgegeledenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je hebt een stoffen bank....duh!
[..]
als je terugleest zie je voornamelijk Shandy
nja, doordeweeks kijk ik vnml films en kom ik hier amper, maar op vrijdagavond ga ik zitten. en in t weekend voor Timur, maar die moet zo nodig op vakantiequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, maar ook van een leren exemplaar was ik niet afgegeleden![]()
Het is een drama in deze periode, geen zak aan hier
Ik heb het afgelopen week een aantal keren geprobeerd hier, maar ben afgedropen. Ik voelde me zwaar genegeerdquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, doordeweeks kijk ik vnml films en kom ik hier amper, maar op vrijdagavond ga ik zitten. en in t weekend voor Timur, maar die moet zo nodig op vakantie
dus ik denk dat ik Van Halen maar ga gehoorzamen en ga springen
Hey Evertjan, alles goed? En heb je die canellonni nog liggen?quote:
tja, als ik niet op Fok! zit kan ik ook niet reagerenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen week een aantal keren geprobeerd hier, maar ben afgedropen. Ik voelde me zwaar genegeerd
hahaha nee die is al lang op het was vandaag restjes van de afhaal chinees van gisteren!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Hey Evertjan, alles goed? En heb je die canellonni nog liggen?
srry heb deze week weinig gepost maar dat kwam door de OSquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen week een aantal keren geprobeerd hier, maar ben afgedropen. Ik voelde me zwaar genegeerd
Was geen aanval op jou hoor, ik trek me dat weer eens veel te persoonlijk aan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja, als ik niet op Fok! zit kan ik ook niet reagerenen mobiel Fok!ken doe ik (nog steeds en voorlopig) niet
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Was geen aanval op jou hoor, ik trek me dat weer eens veel te persoonlijk aan.
Ik heb een andere manier gevonden om me te vermaken, straatprostitutie. Zo kom ik nog eens onder de mensen
Ook lekker, toch?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:29 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hahaha nee die is al lang op het was vandaag restjes van de afhaal chinees van gisteren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |