quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:07 schreef 3rdRock het volgende:
5 vragen aan Tjibbe Tjibsma mevrouw Bakker![]()
![]()
Enya - Orinoco Flowquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:50 schreef 3rdRock het volgende:
lekker plaatje. hoe heet dit ook alweer? sail away sail away ofzo?
thanksquote:
was het maar waartwitter:Domien twitterde op vrijdag 03-08-2012 om 22:07:17@michielveenstra @gerardekdom yep. Vanaf volgende week zit Cobus op mijn plek. reageer retweet
Neu. Ik zit op het moment op RTL4 naar een of ander slangenmeisje te kijken en ben jaloers op haar souplesse. Dat moet toch de ultieme natte droom zijn voor veel mannenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:09 schreef 3rdRock het volgende:
wil iemand op mijn fluitje blazen? hallo?
neehoor, dat ben jij alquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Neu. Ik zit op het moment op RTL4 naar een of ander slangenmeisje te kijken en ben jaloers op haar souplesse. Dat moet toch de ultieme natte droom zijn voor veel mannen
Nou, dank je! Kan wel wat positiviteit gebruikenquote:
sopsopsopsopsopquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:13 schreef minthy het volgende:
En ga niet kijken, nu een buikdansende kerel van minstens 150kg
en ik wat aanspraak. kom nu langzaamaan uit de foetushoudingquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, dank je! Kan wel wat positiviteit gebruiken
Ik heb niet veel eisen, maar dit gaat me te ver... Ik glij niet van de bankquote:
Is het weer drama vandaag?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en ik wat aanspraak. kom nu langzaamaan uit de foetushouding
je hebt een stoffen bank....duh!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb niet veel eisen, maar dit gaat me te ver... Ik glij niet van de bank
als je terugleest zie je voornamelijk Shandyquote:
Klopt, maar ook van een leren exemplaar was ik niet afgegeledenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je hebt een stoffen bank....duh!
[..]
als je terugleest zie je voornamelijk Shandy
nja, doordeweeks kijk ik vnml films en kom ik hier amper, maar op vrijdagavond ga ik zitten. en in t weekend voor Timur, maar die moet zo nodig op vakantiequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, maar ook van een leren exemplaar was ik niet afgegeleden![]()
Het is een drama in deze periode, geen zak aan hier
Ik heb het afgelopen week een aantal keren geprobeerd hier, maar ben afgedropen. Ik voelde me zwaar genegeerdquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, doordeweeks kijk ik vnml films en kom ik hier amper, maar op vrijdagavond ga ik zitten. en in t weekend voor Timur, maar die moet zo nodig op vakantie
dus ik denk dat ik Van Halen maar ga gehoorzamen en ga springen
Hey Evertjan, alles goed? En heb je die canellonni nog liggen?quote:
tja, als ik niet op Fok! zit kan ik ook niet reagerenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen week een aantal keren geprobeerd hier, maar ben afgedropen. Ik voelde me zwaar genegeerd
hahaha nee die is al lang op het was vandaag restjes van de afhaal chinees van gisteren!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Hey Evertjan, alles goed? En heb je die canellonni nog liggen?
srry heb deze week weinig gepost maar dat kwam door de OSquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen week een aantal keren geprobeerd hier, maar ben afgedropen. Ik voelde me zwaar genegeerd
Was geen aanval op jou hoor, ik trek me dat weer eens veel te persoonlijk aan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja, als ik niet op Fok! zit kan ik ook niet reagerenen mobiel Fok!ken doe ik (nog steeds en voorlopig) niet
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Was geen aanval op jou hoor, ik trek me dat weer eens veel te persoonlijk aan.
Ik heb een andere manier gevonden om me te vermaken, straatprostitutie. Zo kom ik nog eens onder de mensen
Ook lekker, toch?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:29 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hahaha nee die is al lang op het was vandaag restjes van de afhaal chinees van gisteren!
krijg ik korting? pls? omdat ik zo zielig benquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Was geen aanval op jou hoor, ik trek me dat weer eens veel te persoonlijk aan.
Ik heb een andere manier gevonden om me te vermaken, straatprostitutie. Zo kom ik nog eens onder de mensen
Ja, leuk en gezellig, zeker op het kleine dorpje waar ik woon!quote:
Ik ben nog veel zieliger, date gaat niet door dit weekend...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
krijg ik korting? pls? omdat ik zo zielig ben
rot ff op! ik hoef niet meer concurrentie! laat alle mannen maar homo wordenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben nog veel zieliger, date gaat niet door dit weekend...![]()
Echt, ik ga op vrouwenjacht, ben mannen zat
Ik mag ook niks meer tegenwoordig...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
rot ff op! ik hoef niet meer concurrentie! laat alle mannen maar homo worden
nou ja, als jij nu achter de knappe en leuke meisjes aangaat vind ik het eigenlijk wel primaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik mag ook niks meer tegenwoordig...
Ik hoef er maar eentje hoor, bij voorkeur zonder borderline. Dat klikt niet, vandaag op het werk weer gemerktquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou ja, als jij nu achter de knappe en leuke meisjes aangaat vind ik het eigenlijk wel prima
woehoe! leftoverfucking ftw!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoef er maar eentje hoor, bij voorkeur zonder borderline. Dat klikt niet, vandaag op het werk weer gemerkt![]()
De rest mag jij afwerken, ik ben de beroerdste niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Ga gerust je gang!quote:
als jij het bent ben ik het ook.....misschien zou ik dat niet moeten zijn, maar ik ben meselluf en daar ben ik trotz op! (quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Ga gerust je gang!![]()
En dat fucking is het probleem niet zo, mannen lijken tegenwoordig geen relatie meer te zoeken. Of ik ben weer eens hopeloos ouderwetsch
gezelschap!quote:
Ja, zoiets inderdaad!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als jij het bent ben ik het ook.....misschien zou ik dat niet moeten zijn, maar ik ben meselluf en daar ben ik trotz op! ()
Ik ben al voorzienquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gezelschap!
wil jij verkering met Minthy?
Allrounder is toch geen leuk meiskequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gezelschap!
wil jij verkering met Minthy?
Mooi!quote:
joh, wat hormomen erin, piemel eraf en daar een leuke flamoes van kneden. kipfilet in de bh en klaarquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Allrounder is toch geen leuk meiske
Ik heb net een traan gelaten bij het einde van de film Wimbledon, dus ik lijk wel een wijf. Geldt dat ook?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Allrounder is toch geen leuk meiske
Niet zo gek eigenlijk ook.. Volg zelf ook veel OS idd en heb vakantie dus vrije tijd en genoeg te doen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Mooi!![]()
Hier is het rustig, OS en vakanties. Geen gang in te krijgen, dit topic
oh, die moet ik nog steeds zien! maar vooral omdat ik een licht opgesteven piemelot krijg van Kirsten Dunst.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb net een traan gelaten bij het einde van de film Wimbledon, dus ik lijk wel een wijf. Geldt dat ook?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
joh, wat hormomen erin, piemel eraf en daar een leuke flamoes van kneden. kipfilet in de bh en klaar
Nee, das toch anders denk ik...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
joh, wat hormomen erin, piemel eraf en daar een leuke flamoes van kneden. kipfilet in de bh en klaar
maar de moeite van het proberen waard toch?quote:
Ja, absoluut!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb net een traan gelaten bij het einde van de film Wimbledon, dus ik lijk wel een wijf. Geldt dat ook?
Ik héél af en toe bij een romcom, maar nu ben ik gevoeliger door de OS. Die rauwe emotie grijpt me aan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh, die moet ik nog steeds zien! maar vooral omdat ik een licht opgesteven piemelot krijg van Kirsten Dunst.
en ik jank nooit, maar dan ook nooit bij films. #ongevoeligezak
Weet ik niet. De hondsdagen zijn in volle gang, die kipfilet vergaat binnen een uur nuquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar de moeite van het proberen waard toch?
Sweet! Is in touch zijn met je gevoelige kant toch nog ergens anders goed voor dan zitten snotteren op de bankquote:
verder dan een licht brokje in m'n keel kom ik niet. maar ik word wel steeds emotioneler dus misschien zet ik het nog wel een keer op een janken als Kevin door z'n ouders wordt vergeten en hij de strijd aanbindt met 2 gevaarlijke boeven!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik héél af en toe bij een romcom, maar nu ben ik gevoeliger door de OS. Die rauwe emotie grijpt me aan.
En je bereikt er imo meer mee dan met dat afstandelijke huftergedrag wat veel heren tentoonstellenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Sweet! Is in touch zijn met je gevoelige kant toch nog ergens anders goed voor dan zitten snotteren op de bank
vergeet de "arrogante bitches met hun "ik ben te goed voor jou" houding" niet!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:57 schreef minthy het volgende:
[..]
En je bereikt er imo meer mee dan met dat afstandelijke huftergedrag wat veel heren tentoonstellen
Ja, die zijn ook walgelijk... Als die nu eens gaan samenklonteren met de arrogante hufters en lekker kinderloos blijven, wordt de wereld vast een stuk zonnigerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vergeet de "arrogante bitches met hun "ik ben te goed voor jou" houding" niet!
ach, eigenlijk zijn alle andere mensen gewoon stom!
hoewel...dat ene meisje bij de American Today wel erg aardig deed. ze zei "tot volgende week" toen ik 3 blikjes mtn dew afrekende. ik kom er regelmatig, maar niet iedere week.
helemaal mee eens! dan blijven de leuke, lieve, gezellige jongens en meisjes voor ons over!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, die zijn ook walgelijk... Als die nu eens gaan samenklonteren met de arrogante hufters en lekker kinderloos blijven, wordt de wereld vast een stuk zonniger
Lijkt me onwijs tof! Dan overweeg ik het ook nog wel weer om me in het datinggeweld te storten, nu maar even niet meerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
helemaal mee eens! dan blijven de leuke, lieve, gezellige jongens en meisjes voor ons over!
Klinkt goed. Ik moet het plan om alleenheerser te worden maar weer eens uit de kast trekken en updaten, pak ik dit meteen effe mee.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, die zijn ook walgelijk... Als die nu eens gaan samenklonteren met de arrogante hufters en lekker kinderloos blijven, wordt de wereld vast een stuk zonniger
mag ik dan je rechter (of linker) hand zijn?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik moet het plan om alleenheerser te worden maar weer eens uit de kast trekken en updaten, pak ik dit meteen effe mee.
Goed idee, Sersjee2.0quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik moet het plan om alleenheerser te worden maar weer eens uit de kast trekken en updaten, pak ik dit meteen effe mee.
Sorry, de belangrijkste posities zijn al ingevuld.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mag ik dan je rechter (of linker) hand zijn?
zit in London, maar doet een redelijke normale stenders. maar zonder gasten in de studio. en ik weet niet of er een popquiz komt. wel de guusmeeuwisquiz.quote:
je bipsafveger dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Sorry, de belangrijkste posities zijn al ingevuld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |