Alleen een speklap?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:28 schreef picodealion het volgende:
Ik gooi zo nog maar een een speklap in de pan.
Oh echt?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:30 schreef wyccie het volgende:
Tombo, bedankt, en het is vast goed bedoeld. Maar voortaan geen naamtopics meer voor mij aub.
Ik vind dat voor aandachtshoeren.
Ah, dat is lief, maar het hoeft niet hoor. Zoveel moeite voor niks.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:30 schreef tombolafan het volgende:
Oh echt?Ik vraag wel ff tt-change aan, sorry
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:30 schreef wyccie het volgende:
Tombo, bedankt, en het is vast goed bedoeld. Maar voortaan geen naamtopics meer voor mij aub.
Ik vind dat voor aandachtshoeren.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:30 schreef Desunoto het volgende:
Gaat er iemand hier nog vanavond/vannacht The Misfits kijken op NED2?
Nee want tvquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:30 schreef Desunoto het volgende:
Is dat een leuke film dan? ik ben niet zo monroe fanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:30 schreef Desunoto het volgende:
Hmm bij nader inzien kan ik dat niet eens zien, want er werkt bij mij op het moment maar 1 nl net en dat is niet ned2quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Is dat een leuke film dan? ik ben niet zo monroe fan
Ik heb geen idee.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Is dat een leuke film dan? ik ben niet zo monroe fan
Gewoon de blu-ray rip downloaden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:38 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
"It was the final film appearance for both Gable and Monroe, and the third-to-last for Clift. The plot centers on a recently-divorced woman (Monroe) and her time spent with a cowboy (Gable) and his friend (Clift) in the Western Nevada desert in the 1960s."
Maar dat klinkt op zich niet gek. Dus ik ga hem kijken.
Zie het al voor me hoe je in je eigen zolderkamer zit met 4 tv's achter je waar live camerabeelden van de trap en straat zijn te zien.quote:
Ik mag toch hopen in het hele huis en niet alleen op z'n kamer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:39 schreef Baszh het volgende:
[..]
Zie het al voor me hoe je in je eigen zolderkamer zit met 4 tv's achter je waar live camerabeelden van de trap en straat zijn te zien.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:39 schreef Baszh het volgende:
[..]
Zie het al voor me hoe je in je eigen zolderkamer zit met 4 tv's achter je waar live camerabeelden van de trap en straat zijn te zien.
Omdat opgeschaalde beeldkwaliteitquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:40 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Als ik hem ook gewoon op televisie kan kijken met mooi beeld, zonder reclame... waarom niet?
Ik kan het wel (ben niet echt mod natuurlijk) maar zomaar overal een beetje gaan modden is niet gewenstquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, dat is lief, maar het hoeft niet hoor. Zoveel moeite voor niks.
Kan jij dat overigens zelf niet als 'mod'?
Och ja, is ook zo. Bedankt!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:20 schreef tombolafan het volgende:
maar zomaar overal een beetje gaan modden is niet gewenst![]()
Trusten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Och ja, is ook zo. Bedankt!
Pfff, in slaap vallen in de bureaustoel is helemaal niet moeilijk.
ik heb toch liever een bank met een kussenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Och ja, is ook zo. Bedankt!
Pfff, in slaap vallen in de bureaustoel is helemaal niet moeilijk.
Ik vind die Maarten van Rossum anders ook niet echt geschikt voor dat programma... Had na de eerste week wel verwacht dat het wat meer op de Belgische variant ging lijken, maar blijf wat geforceerd..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:11 schreef Robby87 het volgende:
Whehe, de slimste mens. Wat een ongelooflijke stijve knuppel is die Pppppphilip Freriks...
Ik heb die niet gezien, maar ik kan altijd wel lachen om Maarten. Heerlijke zuurpruim met kennis van zakenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vind die Maarten van Rossum anders ook niet echt geschikt voor dat programma... Had na de eerste week wel verwacht dat het wat meer op de Belgische variant ging lijken, maar blijf wat geforceerd..
Helaas, je moet een ander smoesje verzinnen...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:30 schreef dyonvbaal het volgende:
hmm... kijk net op de kalender, heb het blad maar eens omgedraaid naar augustus... en zie dat ik de 26ste een verjaardag heb... vervelend maar geen meet voor mij dus dit jaar...
was toch de 26ste?
Owhquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:58 schreef victorinox het volgende:
[..]
Helaas, je moet een ander smoesje verzinnen...
Het is de 25ste.
hmm...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:05 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat is het decennium waar ik het meeste van heb gezien48/50
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:12 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat zijn er nog altijd 3 meer dan fox
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]![]()
Ik vind het zo wie zo niet zo slecht voor zo lang geleden. Ook die 4 uit de jaren 20
maar ja, jij hebt dan ook veel te veel films gekekenquote:
Makkelijk hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:18 schreef Robby87 het volgende:
48/50 uit de jaren 30, hoe krijg je het voor elkaar...
Zitten ook veel shorts tussenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:20 schreef dyonvbaal het volgende:
je hebt gewoon bijna 1200 films meer gezien dan ik heb....
hahah, ik heb maar 9 uit de lijst met shorts gezienquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:22 schreef Sands het volgende:
[..]
Makkelijk hoor
[..]
Zitten ook veel shorts tussen
Ik heb een 300-400 shorts gechecked daar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
hahah, ik heb maar 9 uit de lijst met shorts gezien
das aardig wat... zet je er ook series in?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:24 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb een 300-400 shorts gechecked daar.gok ik zo
Geen seriesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
das aardig wat... zet je er ook series in?
Bepaalde shorts zijn toch ook geen 'movies' met een bepaalde running time, of heb je daarop geselecteerd?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:34 schreef Sands het volgende:
[..]
Het heet icheckmovies niet icheckseries
Dat zijn "korte" filmsquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:35 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Bepaalde shorts zijn toch ook geen 'movies' met een bepaalde running time, of heb je daarop geselecteerd?
klopt, maar er zijn genoeg series die er met elke aflevering in staan... en die mensen ook aanvinken...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:34 schreef Sands het volgende:
[..]
Het heet icheckmovies niet icheckseries
Dan had ik nu het dubbele aantal checksquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
klopt, maar er zijn genoeg series die er met elke aflevering in staan... en die mensen ook aanvinken...
Nee er was vandaag nog wel turnen geloof ik. Of was dat gister? Ik weet het al niet meer... Maar ik heb inderdaad die film gekeken... wat ontzettend slechtquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:56 schreef Waaghals het volgende:
Heb je die gekeken?
Is het turnen afgelopen ofzo?
De logica hiervan ontbreekt mij, maar iets zegt me dat jij deze kwaliteitsfilm ook gezien hebt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:09 schreef Sands het volgende:
[..]
Hij valt op kleine tietloze meisjes?
Turnenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:10 schreef Robby87 het volgende:
[..]
De logica hiervan ontbreekt mij, maar iets zegt me dat jij deze kwaliteitsfilm ook gezien hebt.
Ik lees niet goed ik dacht dat het weer over turnen gingquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:10 schreef Robby87 het volgende:
[..]
De logica hiervan ontbreekt mij, maar iets zegt me dat jij deze kwaliteitsfilm ook gezien hebt.
Ik bedoelde niet het turnen...
Homo.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:10 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik lees niet goed ik dacht dat het weer over turnen ging![]()
waarbijquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:14 schreef dyonvbaal het volgende:
ein schrecken dess grauens hoort er toch nog bij?
Kan je beter een Seagal kijken zijn een stuk beterquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:13 schreef dyonvbaal het volgende:
Omdat het nog niet rotzooi genoeg is om in de bottom 100 te staan? Dus zo slecht is hij nog nietAch, je moet af en toe eens wat anders kijken en ik vind worstelen wel leuk... dus dan ook maar zo'n domme film kijken
ook al krijgt hij maar een 3.9 ofzo iets
Nee, ik heb genoeg van Steven seagal. Al wil ik hem wel in expandables 2 zien natuurlijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:18 schreef Sands het volgende:
[..]
Kan je beter een Seagal kijken zijn een stuk beter
Daar zit hij niet inquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, ik heb genoeg van Steven seagal. Al wil ik hem wel in expandables 2 zien natuurlijk
o jammer.. dat is de enige die nog bij die oude garde hoort...quote:
Seagal is mijn jeugdheld, naast Dexter uit Dexter's Laboratory.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, ik heb genoeg van Steven seagal. Al wil ik hem wel in expandables 2 zien natuurlijk
owh ja... nou jaquote:
Ik heb gisteren nog een Seagal gekeken, zo slecht dat het leuk isquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
o jammer.. dat is de enige die nog bij die oude garde hoort...
omlet du fromagequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:21 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Seagal is mijn jeugdheld, naast Dexter uit Dexter's Laboratory.
Welke?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:22 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog een Seagal gekeken, zo slecht dat het leuk is
Toen die uitkwam was die leuk, al kwam dat vooral door die wayansquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:22 schreef Sands het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0116421/
Whahaha, die ontsnappingquote:
Ga de Belgische versie maar eens kijken die is veel lolliger.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:11 schreef Robby87 het volgende:
Whehe, de slimste mens. Wat een ongelooflijke stijve knuppel is die Pppppphilip Freriks...
In de belgische hadden ze toch ook een wisselende jury?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:35 schreef Baszh het volgende:
[..]
Ga de Belgische versie maar eens kijken die is veel lolliger.
Maarten vind ik echt slecht in dit programma, ik kan hem waarderen in talkshows waar hij iets bij kan dragen dmw cynische, chagrijnige en nuttige opmerkingen maar hier is hij gewoon aan het zeuren.
Een vaste grapjas en dan een wisselende tweede ja. En een presentator die gewoon lol had, niet Freriks die alleen zijn stem wil laten horenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
In de belgische hadden ze toch ook een wisselende jury?
Tja hij kiest er toch echt zelf voor om te gaan zittenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:44 schreef Robby87 het volgende:
Ik kan geen Belgische zenders ontvangen hier.. heel typisch.
Maar eh.. Maarten is volgens mij ook niet dolbij met zijn toezegging voor dit programma, alhoewel hij wel een stuk meegaander is gezien het feit dat er hem geen vragen worden gesteld over de reinheid van zijn edele delen.
Hij wordt nogal vaak opgetrommeld als 'expert'...
Dat stukje met Hitchcock is wel leukquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:46 schreef Baszh het volgende:
staan wel hele bende compilaties op youtube
[..]
Tja hij kiest er toch echt zelf voor om te gaan zitten
Indd jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:48 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat stukje met Hitchcock is wel leuk
Welkom bij de clubquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:02 schreef Robby87 het volgende:
Wow!
Wat een intens grappige dialoog van Woody Allen. De protagonist ziet niet in dat z'n vrouw vreemdgaat! Wha! Hij bewaart wel het beste voor het laatste die Allen!
Wat een elitaire onzin, net Midnight in Paris gezien, voorlopig de eerste én laatste Allen voor mij.
Gadverdamme.
Enige positieve:quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:06 schreef Sands het volgende:
[..]
Welkom bij de club
En die film is nog zonder Woody Allen zelf.
Zoiets valt jou weer opquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:11 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Enige positieve:
[ afbeelding ]
Kijk, Allen begrijpt subcontext.
Bedoel je mijn Beelzebub?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:43 schreef dyonvbaal het volgende:
ik kon het niet laten, maar die naam kom je echt niet op...
HTC One Xquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:47 schreef wyccie het volgende:
Hier ook een warenonderzoek:
wat voor smartphones hebben jullie, wat zijn de voor- en nadelen en hoeveel verbruiken jullie aan minuten en MB's?
Smartphonesquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:47 schreef wyccie het volgende:
wat voor smartphones hebben jullie, wat zijn de voor- en nadelen en hoeveel verbruiken jullie aan minuten en MB's?
Arme student 3310?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:00 schreef Baszh het volgende:
[..]
Smartphones![]()
Ik heb gewoon deze bazentelefoon
[ afbeelding ]
Die van mij kan wel 2 weken mee voordat ik hem hoef op te ladenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:59 schreef Sands het volgende:
- Batterijduur is te kort
Internet: 750-1000MB
Dat is wel erg weinig. Jij WhatsAppt zeker alles?quote:
Die van mij ongeveer 5 dagen, omdat ik 'm 's nachts niet uitzet. Ik weet namelijk niet of de wekker het dan ook doet en nooit uitgeprobeerd (luiheid, want kan makkelijk aangezien ik ook een gewone wekker heb).quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:07 schreef Baszh het volgende:
Die van mij kan wel 2 weken mee voordat ik hem hoef op te laden
http://tweakers.net/revie(...)en-het-het-best.htmlquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is wel erg weinig. Jij WhatsAppt zeker alles?
De batterijduur is bij alle smartphones kut, daar zal ik maar aan moeten wennen.
Wat betreft mobiel internet zit ik hier in de verkeerde groep, denk ik.
Ik denk niet dat de wekker het dan doetquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die van mij ongeveer 5 dagen, omdat ik 'm 's nachts niet uitzet. Ik weet namelijk niet of de wekker het dan ook doet en nooit uitgeprobeerd (luiheid, want kan makkelijk aangezien ik ook een gewone wekker heb).
Handig, heb ik gebookmarked. Het verbaast me dat de Note zo lang meegaat, het is namelijk een enorm groot ding. Maar het heeft blijkbaar ook een zware batterij.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:09 schreef Sands het volgende:
http://tweakers.net/revie(...)en-het-het-best.html
Misschien helpt dit je
Mijn vorige deed het wel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:11 schreef Baszh het volgende:
Ik denk niet dat de wekker het dan doet![]()
Mijne is ook gewoon mijn wekker, die zegt heel droog 'het is tijd om op te staan!, het is xx:xx!'
Ik heb deze wel gehadquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:16 schreef wyccie het volgende:
Overigens is dit de 3310, Sands. Die hebben Baszh en jij niet meegemaakt.
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:20 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb deze wel gehad
[ afbeelding ]
Ik voel me oud
Ik gok van 2004-2008quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:22 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja maar voor jou was dat vorig jaar en voor mij is dat alweer 10 jaar geleden.
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:25 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, op een gegeven moment liepen kinderen op de middelbare school ook al met mobieltjes rond.
Ik heb zelf nooit die Nokia gehad.
Ik had er eentje van Libertel (Vodafone),
[ afbeelding ]
Daarna 2 maal Motorola, een Samsung en nu al 3 jaar een 'geleende' Sony Ericsson.
Te modern voor je?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:30 schreef Baszh het volgende:
[ afbeelding ]
Deze had ik eventjes maar beviel me niet
Ik wil gewoon een telefoon om mee te bellen, niets meerquote:
Ik heb een paar jaar geleden, toen ik weer ging verlengen, gevraagd om een telefoon zonder camera en zonder kleurenscherm. Bestond niet meer.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:33 schreef Baszh het volgende:
Ik wil gewoon een telefoon om mee te bellen, niets meer
Ze willen je gewoon een duurdere aanpratenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar geleden, toen ik weer ging verlengen, gevraagd om een telefoon zonder camera en zonder kleurenscherm. Bestond niet meer.
Je moet ook met je tijd meegaan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:39 schreef Baszh het volgende:
[..]
Ze willen je gewoon een duurdere aanpraten
Zegt de jongeman die dagenlang jaren 30 films kijktquote:
Wel in de best mogelijke kwaliteit.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:43 schreef Baszh het volgende:
[..]
Zegt de jongeman die dagenlang jaren 30 films kijkt
Ik bel dan ook over zeer actuele zakenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:47 schreef Sands het volgende:
[..]
Wel in de best mogelijke kwaliteit.
Ik heb een samsung galaxy tab. Erg groot (7 inch), waardoor hij niet geschikt is om aan je oor te houden. Dus je moet altijd met een headset of via microfoon bellen. Maar bij dat laatste kan dus iedereen meeluisteren.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:47 schreef wyccie het volgende:
WhatsApp?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is wel erg weinig. Jij WhatsAppt zeker alles?
De batterijduur is bij alle smartphones kut, daar zal ik maar aan moeten wennen.
Wat betreft mobiel internet zit ik hier in de verkeerde groep, denk ik.
Drukte in A'dam, maar ook bij de EYE in de buurt? Ik dacht dat die parade alleen door het centrum ging?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:53 schreef picodealion het volgende:
Geen handige dag gekozen om naar EYE te gaan..
Inderdaad, sterkte!quote:
Smartphones zijn juistquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:19 schreef Robby87 het volgende:
Ik heb deze nog gehad, waarna de 3310 kwam:
[ afbeelding ]
Smartphones
Al mijn telefoons behalve mijn huidige nokia 1616 heb ik gratis gekregen dus ze gingen gewoon net zo lang mee tot ik een volgende ongevraagd in mijn handen geschoven kreegquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 08:47 schreef The_Substitute het volgende:
Baszh, als je alleen een telefoon wilt om te kunnen bellen, waarom doe je dan niet hetzelfde als ik: al 10+ jaren dezelfde gebruiken? De Samsung sgh-c100.![]()
[ afbeelding ]
Die nokia 3310 was degene die ik daar voor had.
3210 is cult! Heb ik ook gehad, met verwisselbare (blauwe) coverquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:19 schreef Robby87 het volgende:
Ik heb deze nog gehad, waarna de 3310 kwam:
[ afbeelding ]
Smartphones
Goed bezig pico, ik moet binnenkort ook maar eens gaanquote:
Dat stond de agenda helaas niet toe. Wel genoten van een aantal van de betere scenes uit de meeste films.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:18 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Goed bezig pico, ik moet binnenkort ook maar eens gaan![]()
Ga je een Kubrick kijken in het EYE ook?
Nee die met die bril en baardje linksquote:
Ik zei het je, bijna één-op-één... zou het zelf niet saai willen noemen maar je moet in de stemming zijn om zoiets te willen waarderen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:59 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat is the turin horse een ontzettend saaie film... heb em nou een half uur op staan en heb het idee of ik al 3 uur aan het kijken ben...
klopt, maar ik hoorde ook iemand zeggen dat het artistiek/cinematografisch goed zou moeten zijn... maar doordat het zwart wit is, maar wel redelijk modern gefilmd uit ziet vind ik dat effect ook helemaal niet terug komen...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:07 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik zei het je, bijna één-op-één... zou het zelf niet saai willen noemen maar je moet in de stemming zijn om zoiets te willen waarderen.
Ik wist niet wat ik anders aan moet zettenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:11 schreef picodealion het volgende:
Cinematografisch zit het wel snor ja, prachtige shots van soms wel 10 minuten aaneen. Maar nee, niet bepaald iets dat ik op een zonnige zaterdagmiddag aan zou zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
Om daarna zo depressief te zijn en voor een trein te springen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:13 schreef Robby87 het volgende:
Deze film hoor je op een regenachtige zondagmorgen in je eentje in een kleine bioscoop te zien als je net je relatie hebt beëindigd.
Gewoon een leuke jaren 30 film kijken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Om daarna zo depressief te zijn en voor een trein te springen?
Of dit eens proberenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Om daarna zo depressief te zijn en voor een trein te springen?
Niet gezienquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:24 schreef dyonvbaal het volgende:
Sands, jij hebt die vast en zeker wel gezien. Is die leuk? Die aller eerste Oceans eleven?
valt me van je tegenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:25 schreef Sands het volgende:
[..]
Niet gezienMaar Frank Sinatra is wel een goede acteur
Ik probeer wel alles te kijken, maar er is zoveel om te kijken.quote:
Er is gelukkig ook zoveel rotzooi dat je niet hoeft te kijken...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:27 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik probeer wel alles te kijken, maar er is zoveel om te kijken.
Van Hitchcock moet ik ook nog steeds 24 films kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
Oja probeer Battleship te ontwijken... god wat een afschuwelijke filmquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Er is gelukkig ook zoveel rotzooi dat je niet hoeft te kijken...
Ik moet volgens mij nog alles van hitchcock kijken
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:31 schreef Baszh het volgende:
Ik alleen the birdsKijk er meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij staat in mijn downloadlijst. Maar he, ik heb ook pareltjes als mr nanny, monster brawl, het officeuse vervolg op star ship troopers en vast nog meer walgelijke films gezien. Dus dan kan Battleship er nog wel bij. En ook leuk om te zien hoe goed/slecht Rihanna kan acterenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:31 schreef Sands het volgende:
[..]
Oja probeer Battleship te ontwijken... god wat een afschuwelijke film![]()
Van Stallone heb ik nu 29/44 films gezien
Het probleem is meer Taylor Kitschquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
hij staat in mijn downloadlijst. Maar he, ik heb ook pareltjes als mr nanny, monster brawl, het officeuse vervolg op star ship troopers en vast nog meer walgelijke films gezien. Dus dan kan Battleship er nog wel bij. En ook leuk om te zien hoe goed/slecht Rihanna kan acteren
Die is niet erg bijzonderquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:24 schreef dyonvbaal het volgende:
Sands, jij hebt die vast en zeker wel gezien. Is die leuk? Die aller eerste Oceans eleven?
niet bijzonder, ook een afrader dan? of gewoon een wegkijk film zoals de nieuwe trilogie?quote:
Het is zeker geen vreselijke film ofzo, het is gewoon een heel lichtvoetige wegkijkfilm. Vond het geloof ik wel iets minder dan de remake.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
niet bijzonder, ook een afrader dan? of gewoon een wegkijk film zoals de nieuwe trilogie?
ok, thanxquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:27 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Het is zeker geen vreselijke film ofzo, het is gewoon een heel lichtvoetige wegkijkfilm. Vond het geloof ik wel iets minder dan de remake.
bdripquote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:08 schreef dyonvbaal het volgende:
Is er iemand hier die the hunger games al gezien heeft?
Niks, ik ben em al aan het kijken. Zit bijna op de helft heb alleen een vraagje. Kun je even ja of nee zeggen op wat er in de spoiler staat?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:10 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]wat schrikt je af om hem niet meteen op te zetten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Niks, ik ben em al aan het kijken. Zit bijna op de helft heb alleen een vraagje. Kun je even ja of nee zeggen op wat er in de spoiler staat?Eh... volgens mij niet... Er staat me in ieder geval niets van bij dat het 3 keer terugkomt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:13 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Eh... volgens mij niet... Er staat me in ieder geval niets van bij dat het 3 keer terugkomt.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]Hmm... Misschien klopt het ook wel hoor. Het is ondertussen alweer 2 maanden geleden dat ik het zagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:28 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Hmm... Misschien klopt het ook wel hoor. Het is ondertussen alweer 2 maanden geleden dat ik het zag
vreemd, de eerste keer kwam het eigenlijk goed uit in het verhaal. De 2de keer lette ik niet goed op denk ik. Ach jaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:07 schreef picodealion het volgende:
Nee dat lijkt me niet kloppen dyon.
Kan me laptop niet goed aan als die dat op een 2de monitor moet afspelenquote:
Geen mediaspeler?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Kan me laptop niet goed aan als die dat op een 2de monitor moet afspelen
Nee, had ik op de ps3. Maar vond ik niet prettig. Aangezien ik niet standaard subs wil en te lui ben om ze dan elke keer weer voor oosterse films of franse ofzo weer aan te zetten en zo... En ik vind het zo met een HDMI kabel makkelijker, dan kun je ook eens met gemak terug spoelen en makkelijker pauzerenquote:
De eerste en 2de keer vond ik niet vreemd. De eerste hoorde natuurlijk, die zat op de goede plek. En de 2de paste wel in het gesprek. Alleen vreemd dat het er zo abrupt in gesneden was. Ik heb alleen niet goed opgelet waar ze het voor de 3de keer over hadden... (en ook niet meer terug gespoeld)quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:40 schreef Baszh het volgende:
In mijn versie kwam dat stuk ook 3 keer voor, kwam erg fout over
Zeker!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:24 schreef Robby87 het volgende:
Goedenavond heren van het goede leven.
Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCIVquote:
Kut! Heb je niet gezien.quote:
Wil je met me trouwen? Ik weet dat het een beetje snel is, maar het voelt zo goed tussen onsquote:
Ik heb je gespotquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:37 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Kut! Heb je niet gezien.
Ik stond op de Boys from Brazil #7, en hing voorop de boot aan het anker met een tijgerstring.
Ik probeer 020 te ontwijken, nee dusquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wil je met me trouwen? Ik weet dat het een beetje snel is, maar het voelt zo goed tussen ons
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:41 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik probeer 020 te ontwijken, nee dus
Het platteland riekt toch echt een stuk meer naar stront dan A'damquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:56 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Het open riool van Nederland. Ja, heerlijk A'dam.
Alle slimme mensen wonen hierquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:57 schreef Baszh het volgende:
[..]
Het platteland riekt toch echt een stuk meer naar stront dan A'dam
Neequote:Op zondag 5 augustus 2012 00:03 schreef Baszh het volgende:
Moet je daarvoor niet iets naar het Oosten dan?
Ok, ook van plan om naar de TU te gaan ?quote:
Neequote:Op zondag 5 augustus 2012 00:14 schreef Baszh het volgende:
[..]
Ok, ook van plan om naar de TU te gaan ?
Ik heb pas een paar weken geleden rechtgezet dat ik Alien en Aliens nooit had gezien...quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:38 schreef picodealion het volgende:
Ik bleek Alien3 nooit te hebben gezien. Tijd om dat eens recht te zetten.
In deze economische crisis... moet je toch wat he...quote:Op zondag 5 augustus 2012 05:31 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik heb pas een paar weken geleden rechtgezet dat ik Alien en Aliens nooit had gezien...
Alien had ik al sinds 1999 op DVD hier liggen en dus pas 13 jaar later eindelijk gekeken!
Aliens pas op Blu-Ray gekocht en gelijk gekeken.
(maar blijkbaar loopt iedereen in dit topic alleen maar te downloaden?)
Onderdeel van de slimste regio, trouwens ook van de regio met de meeste autisten per km2quote:
Niet iedereen, maar die arme jonkies hier hebben nooit geldquote:Op zondag 5 augustus 2012 05:31 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
(maar blijkbaar loopt iedereen in dit topic alleen maar te downloaden?)
De beste regio die er is.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:59 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Onderdeel van de slimste regio, trouwens ook van de regio met de meeste autisten per km2
(ik woon trouwens in dezelfde regio
Je bent me nu toch gewoon aan het trollen toch?quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:00 schreef dyonvbaal het volgende:
Morge DF, hoe gaat het?
Woont sands in Veldhoven? Dacht dat hij in A'dam bij het vondelpark woonde?
Geld zat maar nooit genoeg.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Niet iedereen, maar die arme jonkies hier hebben nooit geld
Neequote:Op zondag 5 augustus 2012 12:21 schreef Sands het volgende:
Je bent me nu toch gewoon aan het trollen toch?![]()
Ik ga toch niet in het riool van Nederland wonenquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Neeik dacht dat een keer gelezen te hebben...
En daarom ga je bijna in België wonen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:29 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ga toch niet in het riool van Nederland wonen
Belgiëquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En daarom ga je bijna in België wonen?
Ge kunt maar ergens trots op zijnquote:
Grapjes zijn gemaakt, nu weer serieusquote:
Toch niet in Helmond? Dat moet je proberen te ontwijkenquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:38 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik was gisteren nog in Noord-Brabant, oh oh..
Is dat zo'n probleemwijk?quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:39 schreef Sands het volgende:
[..]
Toch niet in Helmond? Dat moet je proberen te ontwijken
De meeste idioten komen daar vandaan.quote:
Jaquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:43 schreef dyonvbaal het volgende:
Daar woont toch onder andere Patch? Of heb ik dat ook al verkeerd gelezen?
Hoe moet ik dit lezen? De meeste idioten en Patch.... of de meeste idioten dus Patch?quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:43 schreef Sands het volgende:
[..]
De meeste idioten komen daar vandaan.
[..]
Ja
quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit lezen? De meeste idioten en Patch.... of de meeste idioten dus Patch?![]()
Hij is niet de grootste idiootquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:55 schreef Robby87 het volgende:
Of de meeste idioten waarvan Patch de grootste, da's ook een leuke.
Dan drop ik mijn post hier wel even Picodealionquote:Daar wil ik toch nog wat op zeggen. Ik begrijp dat zo'n topic op wederzijds vertrouwen werkt, maar met dergelijke vragen maak je het voor sommige mensen wel heel verleidelijk even Google op te gaan. Met screenshots wordt dit natuurlijk al een ander verhaal. Maar ook met trivia vragen kun je dit ontwijken door het bijvoorbeeld te vertalen naar het Nederlands. Dan kun je nooit letterlijk de quote van imdb tegenkomen. Sorry als dit al eens eerder ter sprake is gekomen
Dit, ik was toen ook bijna gestopt door Patchquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:25 schreef picodealion het volgende:
Mijn beknopte mening: omdat het de sfeer gewoon beter maakt als je elkaar vertrouwt.
Patch is ook altid vrij paranoide in zijn vragen (en had in de OP met koeienletters meerdere keren "trust no one" staan) maar daar wordt het allemaal niet leuker op. Als we nu vermoeden dat iemand valsspeelt spreken we hem erop aan en 9 van de 10 keer komt het dan gewoon goed (ofwel hij verontschuldigt zich en speelt gewoon mee, of hij gaat weg).
Vandaar die helmond opmerkingquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:34 schreef Sands het volgende:
[..]
Dit, ik was toen ook bijna gestopt door Patch
quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:33 schreef dyonvbaal het volgende:
BTW Pico, ik heb vanochtend turin horse afgekeken...
Echt een vreemde film en ik heb 1 foutje gevonden waar ik me best aan kon ergeren aangezien er zo goed op het camera werk gelet is/word...Wat vond je van de openingsscène?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt een vreemde film en ik heb 1 foutje gevonden waar ik me best aan kon ergeren aangezien er zo goed op het camera werk gelet is/word...DichtgewaaidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
ik zat te wachten tot hij voorbij wasquote:
Ja dat was ikquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Neeik dacht dat een keer gelezen te hebben...
Jammer.. één van de mooiste shots die ik ooit heb gezien.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ik zat te wachten tot hij voorbij was. De eerste helft die ik gister gekeken heb vond ik vervelend, tot het gesprek met de buurman en daarna vond ik em eigenlijk best meevallen. Al snap ik het einde niet helemaal...
Nee, dat kan niet...quote:
Echt een vreemde film en ik heb 1 foutje gevonden waar ik me best aan kon ergeren aangezien er zo goed op het camera werk gelet is/word...Och, zulke foutjes stoor ik me net zo aan. Ik vond af en toe de gedubde geluiden wat vreemd. Voetstappen in zand klonken echt anders dan ze in het echt doen, daar ergerde ik me wel n beetje aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Vind je?quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:36 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Jammer.. één van de mooiste shots die ik ooit heb gezien.
Het openingsshot is ononderbroken hè.. camerawerk is echt prachtig. En het paard is natuurlijk ook goed gecast.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind de scene waarin zij de tafel dekt, wegloopt om nog wat te halen terug komt bij de tafel mooier. De camera die op de tafel gericht blijft waar zij het laatste bord ofzo neer zette tot zij terugkwam en dan weer meedraaien met haar
Is lang niet altijd zo hoor, maar je kan natuurlijk proberen te gokken als je het ongeveer weetquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:47 schreef Paardindewei het volgende:
Beetje jammer dat je het jaar van release ook moet beantwoorden in het trivia topic. Toevallig die film laatst nog gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |