Wel in de best mogelijke kwaliteit.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:43 schreef Baszh het volgende:
[..]
Zegt de jongeman die dagenlang jaren 30 films kijkt
Ik bel dan ook over zeer actuele zakenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:47 schreef Sands het volgende:
[..]
Wel in de best mogelijke kwaliteit.
Ik heb een samsung galaxy tab. Erg groot (7 inch), waardoor hij niet geschikt is om aan je oor te houden. Dus je moet altijd met een headset of via microfoon bellen. Maar bij dat laatste kan dus iedereen meeluisteren.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:47 schreef wyccie het volgende:
Hier ook een warenonderzoek:
wat voor smartphones hebben jullie, wat zijn de voor- en nadelen en hoeveel verbruiken jullie aan minuten en MB's?
WhatsApp?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is wel erg weinig. Jij WhatsAppt zeker alles?
De batterijduur is bij alle smartphones kut, daar zal ik maar aan moeten wennen.
Wat betreft mobiel internet zit ik hier in de verkeerde groep, denk ik.
Drukte in A'dam, maar ook bij de EYE in de buurt? Ik dacht dat die parade alleen door het centrum ging?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:53 schreef picodealion het volgende:
Geen handige dag gekozen om naar EYE te gaan..
Inderdaad, sterkte!quote:
Smartphones zijn juistquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:19 schreef Robby87 het volgende:
Ik heb deze nog gehad, waarna de 3310 kwam:
[ afbeelding ]
Smartphones
Al mijn telefoons behalve mijn huidige nokia 1616 heb ik gratis gekregen dus ze gingen gewoon net zo lang mee tot ik een volgende ongevraagd in mijn handen geschoven kreegquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 08:47 schreef The_Substitute het volgende:
Baszh, als je alleen een telefoon wilt om te kunnen bellen, waarom doe je dan niet hetzelfde als ik: al 10+ jaren dezelfde gebruiken? De Samsung sgh-c100.![]()
[ afbeelding ]
Die nokia 3310 was degene die ik daar voor had.
3210 is cult! Heb ik ook gehad, met verwisselbare (blauwe) coverquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:19 schreef Robby87 het volgende:
Ik heb deze nog gehad, waarna de 3310 kwam:
[ afbeelding ]
Smartphones
Goed bezig pico, ik moet binnenkort ook maar eens gaanquote:
Dat stond de agenda helaas niet toe. Wel genoten van een aantal van de betere scenes uit de meeste films.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:18 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Goed bezig pico, ik moet binnenkort ook maar eens gaan![]()
Ga je een Kubrick kijken in het EYE ook?
Nee die met die bril en baardje linksquote:
Ik zei het je, bijna één-op-één... zou het zelf niet saai willen noemen maar je moet in de stemming zijn om zoiets te willen waarderen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:59 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat is the turin horse een ontzettend saaie film... heb em nou een half uur op staan en heb het idee of ik al 3 uur aan het kijken ben...
klopt, maar ik hoorde ook iemand zeggen dat het artistiek/cinematografisch goed zou moeten zijn... maar doordat het zwart wit is, maar wel redelijk modern gefilmd uit ziet vind ik dat effect ook helemaal niet terug komen...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:07 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik zei het je, bijna één-op-één... zou het zelf niet saai willen noemen maar je moet in de stemming zijn om zoiets te willen waarderen.
Ik wist niet wat ik anders aan moet zettenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:11 schreef picodealion het volgende:
Cinematografisch zit het wel snor ja, prachtige shots van soms wel 10 minuten aaneen. Maar nee, niet bepaald iets dat ik op een zonnige zaterdagmiddag aan zou zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
Om daarna zo depressief te zijn en voor een trein te springen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:13 schreef Robby87 het volgende:
Deze film hoor je op een regenachtige zondagmorgen in je eentje in een kleine bioscoop te zien als je net je relatie hebt beëindigd.
Gewoon een leuke jaren 30 film kijken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Om daarna zo depressief te zijn en voor een trein te springen?
Of dit eens proberenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Om daarna zo depressief te zijn en voor een trein te springen?
Niet gezienquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:24 schreef dyonvbaal het volgende:
Sands, jij hebt die vast en zeker wel gezien. Is die leuk? Die aller eerste Oceans eleven?
valt me van je tegenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:25 schreef Sands het volgende:
[..]
Niet gezienMaar Frank Sinatra is wel een goede acteur
Ik probeer wel alles te kijken, maar er is zoveel om te kijken.quote:
Er is gelukkig ook zoveel rotzooi dat je niet hoeft te kijken...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:27 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik probeer wel alles te kijken, maar er is zoveel om te kijken.
Van Hitchcock moet ik ook nog steeds 24 films kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
Oja probeer Battleship te ontwijken... god wat een afschuwelijke filmquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Er is gelukkig ook zoveel rotzooi dat je niet hoeft te kijken...
Ik moet volgens mij nog alles van hitchcock kijken
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:31 schreef Baszh het volgende:
Ik alleen the birdsKijk er meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij staat in mijn downloadlijst. Maar he, ik heb ook pareltjes als mr nanny, monster brawl, het officeuse vervolg op star ship troopers en vast nog meer walgelijke films gezien. Dus dan kan Battleship er nog wel bij. En ook leuk om te zien hoe goed/slecht Rihanna kan acterenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:31 schreef Sands het volgende:
[..]
Oja probeer Battleship te ontwijken... god wat een afschuwelijke film![]()
Van Stallone heb ik nu 29/44 films gezien
Het probleem is meer Taylor Kitschquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
hij staat in mijn downloadlijst. Maar he, ik heb ook pareltjes als mr nanny, monster brawl, het officeuse vervolg op star ship troopers en vast nog meer walgelijke films gezien. Dus dan kan Battleship er nog wel bij. En ook leuk om te zien hoe goed/slecht Rihanna kan acteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |