Whahaha, die ontsnappingquote:
Ga de Belgische versie maar eens kijken die is veel lolliger.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:11 schreef Robby87 het volgende:
Whehe, de slimste mens. Wat een ongelooflijke stijve knuppel is die Pppppphilip Freriks...
In de belgische hadden ze toch ook een wisselende jury?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:35 schreef Baszh het volgende:
[..]
Ga de Belgische versie maar eens kijken die is veel lolliger.
Maarten vind ik echt slecht in dit programma, ik kan hem waarderen in talkshows waar hij iets bij kan dragen dmw cynische, chagrijnige en nuttige opmerkingen maar hier is hij gewoon aan het zeuren.
Een vaste grapjas en dan een wisselende tweede ja. En een presentator die gewoon lol had, niet Freriks die alleen zijn stem wil laten horenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
In de belgische hadden ze toch ook een wisselende jury?
Tja hij kiest er toch echt zelf voor om te gaan zittenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:44 schreef Robby87 het volgende:
Ik kan geen Belgische zenders ontvangen hier.. heel typisch.
Maar eh.. Maarten is volgens mij ook niet dolbij met zijn toezegging voor dit programma, alhoewel hij wel een stuk meegaander is gezien het feit dat er hem geen vragen worden gesteld over de reinheid van zijn edele delen.
Hij wordt nogal vaak opgetrommeld als 'expert'...
Dat stukje met Hitchcock is wel leukquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:46 schreef Baszh het volgende:
staan wel hele bende compilaties op youtube
[..]
Tja hij kiest er toch echt zelf voor om te gaan zitten
Indd jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:48 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat stukje met Hitchcock is wel leuk
Welkom bij de clubquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:02 schreef Robby87 het volgende:
Wow!
Wat een intens grappige dialoog van Woody Allen. De protagonist ziet niet in dat z'n vrouw vreemdgaat! Wha! Hij bewaart wel het beste voor het laatste die Allen!
Wat een elitaire onzin, net Midnight in Paris gezien, voorlopig de eerste én laatste Allen voor mij.
Gadverdamme.
Enige positieve:quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:06 schreef Sands het volgende:
[..]
Welkom bij de club
En die film is nog zonder Woody Allen zelf.
Zoiets valt jou weer opquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:11 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Enige positieve:
[ afbeelding ]
Kijk, Allen begrijpt subcontext.
Bedoel je mijn Beelzebub?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:43 schreef dyonvbaal het volgende:
ik kon het niet laten, maar die naam kom je echt niet op...
HTC One Xquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:47 schreef wyccie het volgende:
Hier ook een warenonderzoek:
wat voor smartphones hebben jullie, wat zijn de voor- en nadelen en hoeveel verbruiken jullie aan minuten en MB's?
Smartphonesquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:47 schreef wyccie het volgende:
Hier ook een warenonderzoek:
wat voor smartphones hebben jullie, wat zijn de voor- en nadelen en hoeveel verbruiken jullie aan minuten en MB's?
Arme student 3310?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:00 schreef Baszh het volgende:
[..]
Smartphones![]()
Ik heb gewoon deze bazentelefoon
[ afbeelding ]
Die van mij kan wel 2 weken mee voordat ik hem hoef op te ladenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:59 schreef Sands het volgende:
- Batterijduur is te kort
Internet: 750-1000MB
Dat is wel erg weinig. Jij WhatsAppt zeker alles?quote:
Die van mij ongeveer 5 dagen, omdat ik 'm 's nachts niet uitzet. Ik weet namelijk niet of de wekker het dan ook doet en nooit uitgeprobeerd (luiheid, want kan makkelijk aangezien ik ook een gewone wekker heb).quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:07 schreef Baszh het volgende:
Die van mij kan wel 2 weken mee voordat ik hem hoef op te laden
http://tweakers.net/revie(...)en-het-het-best.htmlquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is wel erg weinig. Jij WhatsAppt zeker alles?
De batterijduur is bij alle smartphones kut, daar zal ik maar aan moeten wennen.
Wat betreft mobiel internet zit ik hier in de verkeerde groep, denk ik.
Ik denk niet dat de wekker het dan doetquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die van mij ongeveer 5 dagen, omdat ik 'm 's nachts niet uitzet. Ik weet namelijk niet of de wekker het dan ook doet en nooit uitgeprobeerd (luiheid, want kan makkelijk aangezien ik ook een gewone wekker heb).
Handig, heb ik gebookmarked. Het verbaast me dat de Note zo lang meegaat, het is namelijk een enorm groot ding. Maar het heeft blijkbaar ook een zware batterij.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:09 schreef Sands het volgende:
http://tweakers.net/revie(...)en-het-het-best.html
Misschien helpt dit je
Mijn vorige deed het wel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:11 schreef Baszh het volgende:
Ik denk niet dat de wekker het dan doet![]()
Mijne is ook gewoon mijn wekker, die zegt heel droog 'het is tijd om op te staan!, het is xx:xx!'
Ik heb deze wel gehadquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:16 schreef wyccie het volgende:
Overigens is dit de 3310, Sands. Die hebben Baszh en jij niet meegemaakt.
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:20 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb deze wel gehad
[ afbeelding ]
Ik voel me oud
Ik gok van 2004-2008quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:22 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja maar voor jou was dat vorig jaar en voor mij is dat alweer 10 jaar geleden.
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:25 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, op een gegeven moment liepen kinderen op de middelbare school ook al met mobieltjes rond.
Ik heb zelf nooit die Nokia gehad.
Ik had er eentje van Libertel (Vodafone),
[ afbeelding ]
Daarna 2 maal Motorola, een Samsung en nu al 3 jaar een 'geleende' Sony Ericsson.
Te modern voor je?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:30 schreef Baszh het volgende:
[ afbeelding ]
Deze had ik eventjes maar beviel me niet
Ik wil gewoon een telefoon om mee te bellen, niets meerquote:
Ik heb een paar jaar geleden, toen ik weer ging verlengen, gevraagd om een telefoon zonder camera en zonder kleurenscherm. Bestond niet meer.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:33 schreef Baszh het volgende:
Ik wil gewoon een telefoon om mee te bellen, niets meer
Ze willen je gewoon een duurdere aanpratenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar geleden, toen ik weer ging verlengen, gevraagd om een telefoon zonder camera en zonder kleurenscherm. Bestond niet meer.
Je moet ook met je tijd meegaan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:39 schreef Baszh het volgende:
[..]
Ze willen je gewoon een duurdere aanpraten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |