Die is niet erg bijzonderquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:24 schreef dyonvbaal het volgende:
Sands, jij hebt die vast en zeker wel gezien. Is die leuk? Die aller eerste Oceans eleven?
niet bijzonder, ook een afrader dan? of gewoon een wegkijk film zoals de nieuwe trilogie?quote:
Het is zeker geen vreselijke film ofzo, het is gewoon een heel lichtvoetige wegkijkfilm. Vond het geloof ik wel iets minder dan de remake.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
niet bijzonder, ook een afrader dan? of gewoon een wegkijk film zoals de nieuwe trilogie?
ok, thanxquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:27 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Het is zeker geen vreselijke film ofzo, het is gewoon een heel lichtvoetige wegkijkfilm. Vond het geloof ik wel iets minder dan de remake.
bdripquote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:08 schreef dyonvbaal het volgende:
Is er iemand hier die the hunger games al gezien heeft?
Niks, ik ben em al aan het kijken. Zit bijna op de helft heb alleen een vraagje. Kun je even ja of nee zeggen op wat er in de spoiler staat?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:10 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]wat schrikt je af om hem niet meteen op te zetten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Niks, ik ben em al aan het kijken. Zit bijna op de helft heb alleen een vraagje. Kun je even ja of nee zeggen op wat er in de spoiler staat?Eh... volgens mij niet... Er staat me in ieder geval niets van bij dat het 3 keer terugkomt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:13 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Eh... volgens mij niet... Er staat me in ieder geval niets van bij dat het 3 keer terugkomt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]Hmm... Misschien klopt het ook wel hoor. Het is ondertussen alweer 2 maanden geleden dat ik het zagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:28 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Hmm... Misschien klopt het ook wel hoor. Het is ondertussen alweer 2 maanden geleden dat ik het zag
vreemd, de eerste keer kwam het eigenlijk goed uit in het verhaal. De 2de keer lette ik niet goed op denk ik. Ach jaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:07 schreef picodealion het volgende:
Nee dat lijkt me niet kloppen dyon.
Kan me laptop niet goed aan als die dat op een 2de monitor moet afspelenquote:
Geen mediaspeler?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Kan me laptop niet goed aan als die dat op een 2de monitor moet afspelen
Nee, had ik op de ps3. Maar vond ik niet prettig. Aangezien ik niet standaard subs wil en te lui ben om ze dan elke keer weer voor oosterse films of franse ofzo weer aan te zetten en zo... En ik vind het zo met een HDMI kabel makkelijker, dan kun je ook eens met gemak terug spoelen en makkelijker pauzerenquote:
De eerste en 2de keer vond ik niet vreemd. De eerste hoorde natuurlijk, die zat op de goede plek. En de 2de paste wel in het gesprek. Alleen vreemd dat het er zo abrupt in gesneden was. Ik heb alleen niet goed opgelet waar ze het voor de 3de keer over hadden... (en ook niet meer terug gespoeld)quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:40 schreef Baszh het volgende:
In mijn versie kwam dat stuk ook 3 keer voor, kwam erg fout over
Zeker!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:24 schreef Robby87 het volgende:
Goedenavond heren van het goede leven.
Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCIVquote:
Kut! Heb je niet gezien.quote:
Wil je met me trouwen? Ik weet dat het een beetje snel is, maar het voelt zo goed tussen onsquote:
Ik heb je gespotquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:37 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Kut! Heb je niet gezien.
Ik stond op de Boys from Brazil #7, en hing voorop de boot aan het anker met een tijgerstring.
Ik probeer 020 te ontwijken, nee dusquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wil je met me trouwen? Ik weet dat het een beetje snel is, maar het voelt zo goed tussen ons
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:41 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik probeer 020 te ontwijken, nee dus
Het platteland riekt toch echt een stuk meer naar stront dan A'damquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:56 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Het open riool van Nederland. Ja, heerlijk A'dam.
Alle slimme mensen wonen hierquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:57 schreef Baszh het volgende:
[..]
Het platteland riekt toch echt een stuk meer naar stront dan A'dam
Neequote:Op zondag 5 augustus 2012 00:03 schreef Baszh het volgende:
Moet je daarvoor niet iets naar het Oosten dan?
Ok, ook van plan om naar de TU te gaan ?quote:
Neequote:Op zondag 5 augustus 2012 00:14 schreef Baszh het volgende:
[..]
Ok, ook van plan om naar de TU te gaan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |