Makkelijk hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:18 schreef Robby87 het volgende:
48/50 uit de jaren 30, hoe krijg je het voor elkaar...
Zitten ook veel shorts tussenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:20 schreef dyonvbaal het volgende:
je hebt gewoon bijna 1200 films meer gezien dan ik heb....
hahah, ik heb maar 9 uit de lijst met shorts gezienquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:22 schreef Sands het volgende:
[..]
Makkelijk hoor
[..]
Zitten ook veel shorts tussen
Ik heb een 300-400 shorts gechecked daar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
hahah, ik heb maar 9 uit de lijst met shorts gezien
das aardig wat... zet je er ook series in?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:24 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb een 300-400 shorts gechecked daar.gok ik zo
Geen seriesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
das aardig wat... zet je er ook series in?
Bepaalde shorts zijn toch ook geen 'movies' met een bepaalde running time, of heb je daarop geselecteerd?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:34 schreef Sands het volgende:
[..]
Het heet icheckmovies niet icheckseries
Dat zijn "korte" filmsquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:35 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Bepaalde shorts zijn toch ook geen 'movies' met een bepaalde running time, of heb je daarop geselecteerd?
klopt, maar er zijn genoeg series die er met elke aflevering in staan... en die mensen ook aanvinken...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:34 schreef Sands het volgende:
[..]
Het heet icheckmovies niet icheckseries
Dan had ik nu het dubbele aantal checksquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
klopt, maar er zijn genoeg series die er met elke aflevering in staan... en die mensen ook aanvinken...
Nee er was vandaag nog wel turnen geloof ik. Of was dat gister? Ik weet het al niet meer... Maar ik heb inderdaad die film gekeken... wat ontzettend slechtquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:56 schreef Waaghals het volgende:
Heb je die gekeken?
Is het turnen afgelopen ofzo?
De logica hiervan ontbreekt mij, maar iets zegt me dat jij deze kwaliteitsfilm ook gezien hebt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:09 schreef Sands het volgende:
[..]
Hij valt op kleine tietloze meisjes?
Turnenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:10 schreef Robby87 het volgende:
[..]
De logica hiervan ontbreekt mij, maar iets zegt me dat jij deze kwaliteitsfilm ook gezien hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |