Ik heb pas een paar weken geleden rechtgezet dat ik Alien en Aliens nooit had gezien...quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:38 schreef picodealion het volgende:
Ik bleek Alien3 nooit te hebben gezien. Tijd om dat eens recht te zetten.
In deze economische crisis... moet je toch wat he...quote:Op zondag 5 augustus 2012 05:31 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik heb pas een paar weken geleden rechtgezet dat ik Alien en Aliens nooit had gezien...
Alien had ik al sinds 1999 op DVD hier liggen en dus pas 13 jaar later eindelijk gekeken!
Aliens pas op Blu-Ray gekocht en gelijk gekeken.
(maar blijkbaar loopt iedereen in dit topic alleen maar te downloaden?)
Onderdeel van de slimste regio, trouwens ook van de regio met de meeste autisten per km2quote:
Niet iedereen, maar die arme jonkies hier hebben nooit geldquote:Op zondag 5 augustus 2012 05:31 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
(maar blijkbaar loopt iedereen in dit topic alleen maar te downloaden?)
De beste regio die er is.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:59 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Onderdeel van de slimste regio, trouwens ook van de regio met de meeste autisten per km2
(ik woon trouwens in dezelfde regio
Je bent me nu toch gewoon aan het trollen toch?quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:00 schreef dyonvbaal het volgende:
Morge DF, hoe gaat het?
Woont sands in Veldhoven? Dacht dat hij in A'dam bij het vondelpark woonde?
Geld zat maar nooit genoeg.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Niet iedereen, maar die arme jonkies hier hebben nooit geld
Neequote:Op zondag 5 augustus 2012 12:21 schreef Sands het volgende:
Je bent me nu toch gewoon aan het trollen toch?![]()
Ik ga toch niet in het riool van Nederland wonenquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Neeik dacht dat een keer gelezen te hebben...
En daarom ga je bijna in België wonen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:29 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ga toch niet in het riool van Nederland wonen
Belgiëquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En daarom ga je bijna in België wonen?
Ge kunt maar ergens trots op zijnquote:
Grapjes zijn gemaakt, nu weer serieusquote:
Toch niet in Helmond? Dat moet je proberen te ontwijkenquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:38 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik was gisteren nog in Noord-Brabant, oh oh..
Is dat zo'n probleemwijk?quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:39 schreef Sands het volgende:
[..]
Toch niet in Helmond? Dat moet je proberen te ontwijken
De meeste idioten komen daar vandaan.quote:
Jaquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:43 schreef dyonvbaal het volgende:
Daar woont toch onder andere Patch? Of heb ik dat ook al verkeerd gelezen?
Hoe moet ik dit lezen? De meeste idioten en Patch.... of de meeste idioten dus Patch?quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:43 schreef Sands het volgende:
[..]
De meeste idioten komen daar vandaan.
[..]
Ja
quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit lezen? De meeste idioten en Patch.... of de meeste idioten dus Patch?![]()
Hij is niet de grootste idiootquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:55 schreef Robby87 het volgende:
Of de meeste idioten waarvan Patch de grootste, da's ook een leuke.
Dan drop ik mijn post hier wel even Picodealionquote:Daar wil ik toch nog wat op zeggen. Ik begrijp dat zo'n topic op wederzijds vertrouwen werkt, maar met dergelijke vragen maak je het voor sommige mensen wel heel verleidelijk even Google op te gaan. Met screenshots wordt dit natuurlijk al een ander verhaal. Maar ook met trivia vragen kun je dit ontwijken door het bijvoorbeeld te vertalen naar het Nederlands. Dan kun je nooit letterlijk de quote van imdb tegenkomen. Sorry als dit al eens eerder ter sprake is gekomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
Dit, ik was toen ook bijna gestopt door Patchquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:25 schreef picodealion het volgende:
Mijn beknopte mening: omdat het de sfeer gewoon beter maakt als je elkaar vertrouwt.
Patch is ook altid vrij paranoide in zijn vragen (en had in de OP met koeienletters meerdere keren "trust no one" staan) maar daar wordt het allemaal niet leuker op. Als we nu vermoeden dat iemand valsspeelt spreken we hem erop aan en 9 van de 10 keer komt het dan gewoon goed (ofwel hij verontschuldigt zich en speelt gewoon mee, of hij gaat weg).
Vandaar die helmond opmerkingquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:34 schreef Sands het volgende:
[..]
Dit, ik was toen ook bijna gestopt door Patch
quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:33 schreef dyonvbaal het volgende:
BTW Pico, ik heb vanochtend turin horse afgekeken...
Echt een vreemde film en ik heb 1 foutje gevonden waar ik me best aan kon ergeren aangezien er zo goed op het camera werk gelet is/word...Wat vond je van de openingsscène?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt een vreemde film en ik heb 1 foutje gevonden waar ik me best aan kon ergeren aangezien er zo goed op het camera werk gelet is/word...DichtgewaaidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
ik zat te wachten tot hij voorbij wasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
Ja dat was ikquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Neeik dacht dat een keer gelezen te hebben...
Jammer.. één van de mooiste shots die ik ooit heb gezien.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ik zat te wachten tot hij voorbij was. De eerste helft die ik gister gekeken heb vond ik vervelend, tot het gesprek met de buurman en daarna vond ik em eigenlijk best meevallen. Al snap ik het einde niet helemaal...
Nee, dat kan niet...quote:
Echt een vreemde film en ik heb 1 foutje gevonden waar ik me best aan kon ergeren aangezien er zo goed op het camera werk gelet is/word...Och, zulke foutjes stoor ik me net zo aan. Ik vond af en toe de gedubde geluiden wat vreemd. Voetstappen in zand klonken echt anders dan ze in het echt doen, daar ergerde ik me wel n beetje aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Vind je?quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:36 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Jammer.. één van de mooiste shots die ik ooit heb gezien.
Het openingsshot is ononderbroken hè.. camerawerk is echt prachtig. En het paard is natuurlijk ook goed gecast.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind de scene waarin zij de tafel dekt, wegloopt om nog wat te halen terug komt bij de tafel mooier. De camera die op de tafel gericht blijft waar zij het laatste bord ofzo neer zette tot zij terugkwam en dan weer meedraaien met haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |