Alleen een speklap?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:28 schreef picodealion het volgende:
Ik gooi zo nog maar een een speklap in de pan.
Oh echt?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:30 schreef wyccie het volgende:
Tombo, bedankt, en het is vast goed bedoeld. Maar voortaan geen naamtopics meer voor mij aub.
Ik vind dat voor aandachtshoeren.
Ah, dat is lief, maar het hoeft niet hoor. Zoveel moeite voor niks.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:30 schreef tombolafan het volgende:
Oh echt?Ik vraag wel ff tt-change aan, sorry
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:30 schreef wyccie het volgende:
Tombo, bedankt, en het is vast goed bedoeld. Maar voortaan geen naamtopics meer voor mij aub.
Ik vind dat voor aandachtshoeren.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:30 schreef Desunoto het volgende:
Gaat er iemand hier nog vanavond/vannacht The Misfits kijken op NED2?
Nee want tvquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:30 schreef Desunoto het volgende:
Is dat een leuke film dan? ik ben niet zo monroe fanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:30 schreef Desunoto het volgende:
Hmm bij nader inzien kan ik dat niet eens zien, want er werkt bij mij op het moment maar 1 nl net en dat is niet ned2quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Is dat een leuke film dan? ik ben niet zo monroe fan
Ik heb geen idee.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Is dat een leuke film dan? ik ben niet zo monroe fan
Gewoon de blu-ray rip downloaden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:38 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
"It was the final film appearance for both Gable and Monroe, and the third-to-last for Clift. The plot centers on a recently-divorced woman (Monroe) and her time spent with a cowboy (Gable) and his friend (Clift) in the Western Nevada desert in the 1960s."
Maar dat klinkt op zich niet gek. Dus ik ga hem kijken.
Zie het al voor me hoe je in je eigen zolderkamer zit met 4 tv's achter je waar live camerabeelden van de trap en straat zijn te zien.quote:
Ik mag toch hopen in het hele huis en niet alleen op z'n kamer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:39 schreef Baszh het volgende:
[..]
Zie het al voor me hoe je in je eigen zolderkamer zit met 4 tv's achter je waar live camerabeelden van de trap en straat zijn te zien.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:39 schreef Baszh het volgende:
[..]
Zie het al voor me hoe je in je eigen zolderkamer zit met 4 tv's achter je waar live camerabeelden van de trap en straat zijn te zien.
Omdat opgeschaalde beeldkwaliteitquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:40 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Als ik hem ook gewoon op televisie kan kijken met mooi beeld, zonder reclame... waarom niet?
Ik kan het wel (ben niet echt mod natuurlijk) maar zomaar overal een beetje gaan modden is niet gewenstquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, dat is lief, maar het hoeft niet hoor. Zoveel moeite voor niks.
Kan jij dat overigens zelf niet als 'mod'?
Och ja, is ook zo. Bedankt!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:20 schreef tombolafan het volgende:
maar zomaar overal een beetje gaan modden is niet gewenst![]()
Trusten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Och ja, is ook zo. Bedankt!
Pfff, in slaap vallen in de bureaustoel is helemaal niet moeilijk.
ik heb toch liever een bank met een kussenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Och ja, is ook zo. Bedankt!
Pfff, in slaap vallen in de bureaustoel is helemaal niet moeilijk.
Ik vind die Maarten van Rossum anders ook niet echt geschikt voor dat programma... Had na de eerste week wel verwacht dat het wat meer op de Belgische variant ging lijken, maar blijf wat geforceerd..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:11 schreef Robby87 het volgende:
Whehe, de slimste mens. Wat een ongelooflijke stijve knuppel is die Pppppphilip Freriks...
Ik heb die niet gezien, maar ik kan altijd wel lachen om Maarten. Heerlijke zuurpruim met kennis van zakenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vind die Maarten van Rossum anders ook niet echt geschikt voor dat programma... Had na de eerste week wel verwacht dat het wat meer op de Belgische variant ging lijken, maar blijf wat geforceerd..
Helaas, je moet een ander smoesje verzinnen...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:30 schreef dyonvbaal het volgende:
hmm... kijk net op de kalender, heb het blad maar eens omgedraaid naar augustus... en zie dat ik de 26ste een verjaardag heb... vervelend maar geen meet voor mij dus dit jaar...
was toch de 26ste?
Owhquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:58 schreef victorinox het volgende:
[..]
Helaas, je moet een ander smoesje verzinnen...
Het is de 25ste.
hmm...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:05 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat is het decennium waar ik het meeste van heb gezien48/50
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:12 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat zijn er nog altijd 3 meer dan fox
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]![]()
Ik vind het zo wie zo niet zo slecht voor zo lang geleden. Ook die 4 uit de jaren 20
maar ja, jij hebt dan ook veel te veel films gekekenquote:
Makkelijk hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:18 schreef Robby87 het volgende:
48/50 uit de jaren 30, hoe krijg je het voor elkaar...
Zitten ook veel shorts tussenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:20 schreef dyonvbaal het volgende:
je hebt gewoon bijna 1200 films meer gezien dan ik heb....
hahah, ik heb maar 9 uit de lijst met shorts gezienquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:22 schreef Sands het volgende:
[..]
Makkelijk hoor
[..]
Zitten ook veel shorts tussen
Ik heb een 300-400 shorts gechecked daar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
hahah, ik heb maar 9 uit de lijst met shorts gezien
das aardig wat... zet je er ook series in?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:24 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb een 300-400 shorts gechecked daar.gok ik zo
Geen seriesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
das aardig wat... zet je er ook series in?
Bepaalde shorts zijn toch ook geen 'movies' met een bepaalde running time, of heb je daarop geselecteerd?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:34 schreef Sands het volgende:
[..]
Het heet icheckmovies niet icheckseries
Dat zijn "korte" filmsquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:35 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Bepaalde shorts zijn toch ook geen 'movies' met een bepaalde running time, of heb je daarop geselecteerd?
klopt, maar er zijn genoeg series die er met elke aflevering in staan... en die mensen ook aanvinken...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:34 schreef Sands het volgende:
[..]
Het heet icheckmovies niet icheckseries
Dan had ik nu het dubbele aantal checksquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
klopt, maar er zijn genoeg series die er met elke aflevering in staan... en die mensen ook aanvinken...
Nee er was vandaag nog wel turnen geloof ik. Of was dat gister? Ik weet het al niet meer... Maar ik heb inderdaad die film gekeken... wat ontzettend slechtquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:56 schreef Waaghals het volgende:
Heb je die gekeken?
Is het turnen afgelopen ofzo?
De logica hiervan ontbreekt mij, maar iets zegt me dat jij deze kwaliteitsfilm ook gezien hebt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:09 schreef Sands het volgende:
[..]
Hij valt op kleine tietloze meisjes?
Turnenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:10 schreef Robby87 het volgende:
[..]
De logica hiervan ontbreekt mij, maar iets zegt me dat jij deze kwaliteitsfilm ook gezien hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |