Denk het. Geen idee. Foto is ook al 2 jaar oud ofzo.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 03:29 schreef GGMM het volgende:
Maar dat t-shirt, is dat nou een reservoir dogs t-shirt met dierengezichten?
Ah komop alsof je dat niet meer weet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 03:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Denk het. Geen idee. Foto is ook al 2 jaar oud ofzo.
Kore is gewoon geilquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 03:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij bent echt verslaafd aan haar he?
Ja het is van die film nou goedquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 03:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah komop alsof je dat niet meer weet.
Ja, ze durven niet op de link te klikken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 03:32 schreef stevenmac26 het volgende:
Rare dromen
Mijn topic heeft veel views maar geen posts
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 03:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, ze durven niet op de link te klikken.
Misschien durven mensen niet te reageren, omdat je zo'n psycho bent.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 03:32 schreef stevenmac26 het volgende:
Rare dromen
Mijn topic heeft veel views maar geen posts
Moet haast welquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 03:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien durven mensen niet te reageren, omdat je zo'n psycho bent.
kloptquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 03:34 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik wil wel even reageren, hij staat in KLB zie ik.
Lobi dit.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 03:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je mist Geo toch wel tijdens nachtbagger. Nu zit je opgescheept met 2de rangs users. (Behalve Stylo natuurlijk)
hier?quote:
Ben ik vandaag aan het beurt?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 03:36 schreef GGMM het volgende:
Anyway; slapen.
Welterusten mensen (en mrstylo)
slaap lekkerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 03:36 schreef GGMM het volgende:
Anyway; slapen.
Slaap lekker vriend!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 03:36 schreef GGMM het volgende:
Anyway; slapen.
Sorry hoor Guusquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 03:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
We noemen hem voortaan Rene, dwaas.
Davyquote:
Ik heb een hele korte reactiequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 03:44 schreef mrstylo het volgende:
Ik heb hele lange tekst geschreven voor Steven.
Positie?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 04:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Deze komt nu naar Ajax.
Spits, 19 jaar en nu topscoorder op de OS. Nieuwste gerucht.quote:
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op vrijdag 03-08-2012 om 02:32:55GERUCHT: Pape Moussa Konaté van Macabbi Tel Aviv wellicht naar Ajax? Jordi Cruijff (Technisch Directeur) heeft dit geadviseerd. #AJAX reageer retweet
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op vrijdag 03-08-2012 om 02:44:57Jordi Cruijff is de zoon van Johan en TD bij Macabbi Tel Aviv. Hij ziet Ajax als de perfecte volgende stap voor Pape Moussa Konaté. #AJAX reageer retweet
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 05:07 schreef PizzaGeit het volgende:
Godverdomme, wat is dat kut, in je eentje een nacht doorhalen
Sterktequote:
iddquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:44 schreef Caland het volgende:
Het trollen in het livetopic van de OS is eigenlijk ook te geniaal. Ze happen nog harder dan de TDF adeptjes.
Ik niet. Ik lag te pittenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:14 schreef Happel het volgende:
Wie van jullie is er gisteren bezig geweest hier.
quote:http://gifura.orzhk.org/src/1332235315120.swf voor meer foto’s.
Jan-Peter | 03-08-2012 | 01:12
@ Jan-Peter..
Ben je ook hart-donateur? Godverdomme man.
Loyal | 03-08-2012 | 02:42
Dat moet rens zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:14 schreef Happel het volgende:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:14 schreef Happel het volgende:
tettenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:14 schreef Happel het volgende:
Ik ben er aan begonnen, maar het is waardeloos.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wie van jullie heeft 'm wel eens gelezen?
Dat klinkt in dit geval toch weer erg interessantquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben er aan begonnen, maar het is waardeloos.
Je zou verwachten dat het een beetje inleiding heeft, een opbouw naar zijn idealogie etc.
Het zijn gewoon hersenspinsels op papier gekwakt.
Zonde aan één kant wel, hoe fout zijn ideeën ook waren, het blijf wel intrigrerend en interessant.
Gedownload. In de winkel is ie niet te verkrijgen, of je moet de boekenmarkt in Deventer afstruinen, dan kom je hem misschien nog wel tegen, of een rommelmarkt op Koninginnedag.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat klinkt in dit geval toch weer erg interessantWaar had je dat boek opgepikt?
Ooit eens geprobeerd te lezen, wat een rampzalig slecht boek. Echt met een hooivork nog niet doorheen te komen, zo slecht geschrevenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gedownload. In de winkel is ie niet te verkrijgen, of je moet de boekenmarkt in Deventer afstruinen, dan kom je hem misschien nog wel tegen, of een rommelmarkt op Koninginnedag.
Successupporter is bij de OS toch wel van toepassingquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo is het heel rustig in het Boogschiettopic. En als er een Nederlander in actie komt is het overvol
Iedereen loopt gewoon mee met de NOS. Ik heb 'm lekker opgezet bij BBC 1. Lekker atletiektoernooi kijken. Gaat eindelijk van start. En boogschieten op de streamquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Successupporter is bij de OS toch wel van toepassing
ik wissel een beetje af tussen Eurosport BBC en NL, echt kijken doe ik nog niet maar heb het aan staanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen loopt gewoon mee met de NOS. Ik heb 'm lekker opgezet bij BBC 1. Lekker atletiektoernooi kijken. Gaat eindelijk van start. En boogschieten op de stream
welk topic dan? Ik zit in het atletiek & boogschiettopicquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
422 ga eens naar het OS forum man. Duurt nu zeker 15 seconden voor er een nieuw topic wordt geopend
Zwemmen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
welk topic dan? Ik zit in het atletiek & boogschiettopic
Ja man.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:54 schreef Saind het volgende:
lol nederland achter tegen nieuw zeeland?
Genieten van het leven jojoortje style.quote:
Sowieso.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Genieten van het leven jojoortje style.
Nee ik sta onder de douchequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:19 schreef Jojoortje het volgende:
Iedereen ligt nog zeker in z'n bed weg te rotten?
Het was gezelligquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:14 schreef Jojoortje het volgende:
Godverdomme.
Dus die FHFrel ging nog even flink door nadat ik ging slapen gisteren?
EN IK HEB DAT DUS GEMISTTTTTTTTTT
[..]
Sowieso.
Het zijn ook altijd dezelfde klojo's.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Wat ik zo zie, Caland, Davy, GGMM, a422 en Ruud Gullit
Langer blijven Jojo voortaanquote:
Ik zie dat nu pasquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:14 schreef Happel het volgende:
Ik wordtquote:Callie ik wordt jouw buurman
steven | 03-08-2012 | 00:57
Ja ik ben het weekend weer afwezigquote:
Why?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik ben het weekend weer afwezig
Zit in Amersfoortquote:
Hmm ja ff denken, of seks of FOK!, moeilijke keuzequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Daar is het internet ook wel uitgevonden hoor.
Al seksend Fokken?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hmm ja ff denken, of seks of FOK!, moeilijke keuze
Kan je het voordoen een keertjequote:
Ik zou niet weten hoe dat moetquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kan je het voordoen een keertje
Kunnen we samen oefenenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe dat moet.
ik laat het je wel zienquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe dat moet.
Met wat?quote:
Ik ga met GGMM haar bangen en we hebben een vbl-sc gangbang met haarquote:
steven mag kijkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, doen jullie twee het maar voor.
Niet lang manquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:40 schreef TwenteFC het volgende:
Hoelang zou het duren voordat die kinders in FHF er voor zorgen dat de SC weer dicht moet?
VBLers kunnen tegen een stootje, dat is het verschil.. zou ik schijt aan hebben als iemand online mij een klootzak noemtquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet lang man
Serieus mensen kunnen zeiken dat het niveau hier laag is maar daar zijn ze echt zwakzinnig
KLOOTZAKquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:43 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
VBLers kunnen tegen een stootje, dat is het verschil.. zou ik schijt aan hebben als iemand online mij een klootzak noemt
Klootzak.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:43 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
VBLers kunnen tegen een stootje, dat is het verschil.. zou ik schijt aan hebben als iemand online mij een klootzak noemt
quote:
quote:
het is ook laag, maar nog bovengemiddeld vergeleken met de rest van fokquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet lang man
Serieus mensen kunnen zeiken dat het niveau hier laag is maar daar zijn ze echt zwakzinnig
True.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:44 schreef Cara het volgende:
[..]
het is ook laag, maar nog bovengemiddeld vergeleken met de rest van fok
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:44 schreef TwenteFC het volgende:
GODVERDOMME wat een KINDERACHTIG gedoe hier, ik ga de moderators erbij halen.
En niet die ene die mij ook een KLOOTZAK noemt
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:44 schreef Cara het volgende:
[..]
het is ook laag, maar nog bovengemiddeld vergeleken met de rest van fok
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:41 schreef Rucky het volgende:
[..]
Moet je een dreun? Als je wilt helpen graag en anders sodemieter je maar op.
quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik laat hem bannen, naar kutventje die Mono
Ja maar het erge vind ik dus echt is dat het volwassen mensen zijn met kinderen enzoquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:45 schreef Cara het volgende:
[..]blijft toch genieten dat topic. en dan die selectieve verontwaardiging het zijn net echte mensen
Hahahaaquote:
tja het is vooral zielig voor die kinderen die het met zulke ouders moeten doen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar het erge vind ik dus echt is dat het volwassen mensen zijn met kinderen enzo
De helft van de tijd zijn wij net kinderen maar lang niet zo laag als daar
NEEHEEquote:
Ik zei gisteren in 1 van die feedbacktopics tegen een vrouw dat ik oprecht hoopte dat ze niet volwassen was of kinderen had, werd ze boosquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:48 schreef Cara het volgende:
[..]
tja het is vooral zielig voor die kinderen die het met zulke ouders moeten doen.
Ik ben oprecht voorstander van een screening bij het ziekenhuis zodra je zwanger word.
quote:
Immer kwaliteitquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Moet je keer naar de zwarte cross komen.
![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Immer kwaliteitAlpenpolka is de baas
Mit große Tittenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:01 schreef TwenteFC het volgende:
Geile deutsche mädchens in die pakjes.
waar blijven mijn foto's nou mono!!???quote:
Ik heb geen toegang tot KLDquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:03 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
waar blijven mijn foto's nou mono!!???
Nee manquote:
nee, jij zei dat je ze had!!quote:
ewaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:20 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee, jij zei dat je ze had!!
waarop?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
1e Nederlander al uitgeschakeld
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Heb zin in het boogschieten van RvdV
Judo bij de mannen is enigszins nog kijkbaar omdat er meer actie is, bij de vrouwen is het echt dramatischquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:52 schreef TwenteFC het volgende:
Boogschieten vind ik een van de toffere dingen op de OS.
Interessanter dan Judo of Hippische Sport
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Judo bij de mannen is enigszins nog kijkbaar omdat er meer actie is, bij de vrouwen is het echt dramatisch
Zeker niet na Brokeback Mountain.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Mja, dat valt bij mij meer onder sporten die alleen leuk zijn als je het zelf doet.
Behalve paardrijdenEen gezonde man doet dat niet.
Come at me brahquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Zal ze even bellen om te zeggen je ip te achterhalen. [ afbeelding ]
Ik kan het refrein goed zingen he?quote:
Speed moet je gewoon bij een vriend kopen die het heeftquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:04 schreef TwenteFC het volgende:
Net "ruzie" aan de telefoon met een fucking Canaldigitaal verkoopster ... Ze wilde eerst een product opsturen van 50 euro voor 5 euro maar mijn moeder had gezegd dat we die al hadden.
Ze wilde het daarom niet meer opsturen ..Na wat door lullen stuurt ze hem wel op, de slet. Beetje mijn handel bederven.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:09 schreef Doublepain het volgende:
Die gozer uit het FM topic weet alle nieuwe dingen van FM13.. Maar mag dat niet neerzetten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja lekker boeien, dat doet toch niets af aan haar sportieve prestaties?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:11 schreef stevenmac26 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)itse_roeister__.html
Ik vind het ook een beetje apart jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:12 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja lekker boeien, dat doet toch niets af aan haar sportieve prestaties?
Wil ik ookquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]betatester voordelen he, hij mag volgens mij niet eens zeggen dat hij een betatester is.
Jammer man, waarom ga je niet daar klagen ipv hier Paulus?quote:
die waren ook niet goed, ze was al klaar met sporten maar nogal selectief met uitzoeken neukertje in het O dorpquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:12 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
In Duitsland ligt dit wel iets gevoeligerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:12 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In Duitsland ligt dit wel iets gevoeliger
Waarom komt het me nu uit?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:19 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ooh en nu het je uitkomt ben ik in een keer geen Duitser meer?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:19 schreef Happel het volgende:
[..]
De 'dorpsgek' van Fok noemt mij een sukkeltje, go figure...
Jij bent toch ook gevoelig?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:19 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ooh en nu het je uitkomt ben ik in een keer geen Duitser meer?
Jij moet het over je duitse helm hebben duitser.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:21 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Mijn eikel wel ja, als ze daarop gaan sabbelen, oooh.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij moet het over je duitse helm hebben duitser.
Nee jij bent normaalquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:19 schreef Happel het volgende:
[..]
De 'dorpsgek' van Fok noemt mij een sukkeltje, go figure...
Buiten het feit dat het een elite kakkie is is happel best normaal jaquote:
dat is wel een handicap ja maar verder normaalquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Buiten het feit dat het een elite kakkie is is happel best normaal ja
'speciaal' jaquote:
You wish.quote:
Een handicap zou ik het niet willen noemen...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is wel een handicap ja maar verder normaal
Leraar?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik hoef pas 3 september weer te werken.
Maar gefeliciteerd met je weekend.
Jawel. Even opnieuw proberen en dan doet 'ie het. Net nog gekeken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:32 schreef TwenteFC het volgende:
Filmpjes op Eredivisielive laden niet
Alleen die reclames werken, daarna elke keer een laad schermpjequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jawel. Even opnieuw proberen en dan doet 'ie het. Net nog gekeken.
Ja had ik ook. Net nog interview gekeken van Douglas. Tijdens dat interview werd Kromowidjojo Olympisch kampioen. Publiek dik juichenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Alleen die reclames werken, daarna elke keer een laad schermpje
Leek me vroeger het meest kutte beroep op aarde maar begint nu ook steeds meer te trekken moet ik zeggen..quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja had ik ook. Net nog interview gekeken van Douglas. Tijdens dat interview werd Kromowidjojo Olympisch kampioen. Publiek dik juichen
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Leek me vroeger het meest kutte beroep op aarde maar begint nu ook steeds meer te trekken moet ik zeggen..
Ik ben zo gelukkig met m'n werkquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Leek me vroeger het meest kutte beroep op aarde maar begint nu ook steeds meer te trekken moet ik zeggen..
Die vakantie's zijn echt baasquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Afgekeurde mensen uit het bedrijfsleven noemden we ze.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die vakantie's zijn echt baas
Basisonderwijs hequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:38 schreef TwenteFC het volgende:
Maar je geeft elk jaar even domme kinderen les, elk jaar het zelfde herhalen.
Wat geef jij Jojoortje?
Tja ik weet hoe ik vroeger was op de basisschool, dus ik kan daar wel mee omgaan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:40 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Geduldig persoon dus. Respect, ik weet hoe ik vroeger was op de basisschool.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tja ik weet hoe ik vroeger was op de basisschool, dus ik kan daar wel mee omgaan.
Ik heb met een bibigun om mijn lerares geschoten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:42 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Voetbal door de ruit kinkelen en dat soort dingen.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb met een bibigun om mijn lerares geschoten.
Ah, lijkt me ook wel het geinigst. Eronder zijn ze te klein en daarboven krijgen ze al babbels.quote:
Omgquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klein schooltje?
Wij hadden 2 klassen, 1234 en 5678
En je wisselt dan van klas ofzo? Normaal op de basisschool heeft 1 klas toch gewoon 1 leraar die alle vakken lesgeeft?quote:
Ja is echt perfect. Hoewel ik groep 8 ook wel heel erg leuk vind. Daar vind je al echt stelletjesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, lijkt me ook wel het geinigst. Eronder zijn ze te klein en daarboven krijgen ze al babbels.
Nee je hebt gewoon een eigen klasquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En je wisselt dan van klas ofzo? Normaal op de basisschool heeft 1 klas toch gewoon 1 leraar die alle vakken lesgeeft?
Is dat nieuw dat je dan toch 456 bij elkaar hebt?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee je hebt gewoon een eigen klasEn ik geef dan gewoon alle vakken.
Nee 456 is gewoon de middenbouw bij ons, zo heet dat.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is dat nieuw dat je dan toch 456 bij elkaar hebt?
link en aantal sec?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:50 schreef TwenteFC het volgende:
Ook vol in beeld met dat Iloveit filmpje op EL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |