Nee joh, dat is de ondersteunend inval-mod van de weblog.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die spelling-checker voor de FP is dat toch?
Ohquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, dat is de ondersteunend inval-mod van de weblog.
Je leest te veel posts van stijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tering, ik maak steeds vaker dt-fouten de laatste tijd.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tering, ik maak steeds vaker dt-fouten de laatste tijd.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het niveau gaat hier omlaag, en ik pas me aan.
Kinderen doden, vrouwen verkrachten en aids verspreiden kunnen ze erg goed.quote:
En gele ogen hebben.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kinderen doden, vrouwen verkrachten en aids verspreiden kunnen ze erg goed.
godverquote:
Gefeliciteerd Stijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:25 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van donderdag 2 augustus 2012
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 648 Ajacied422
002. 645 stevenmac26
godverquote:
Is gewoon echt niet meer normaal man hoeveel die gastjes posten.quote:
Meneer is ook een paar dagen minder aanwezig hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is gewoon echt niet meer normaal man hoeveel die gastjes posten.Seriously....ga iets met je leven doen.
IDD.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Meneer is ook een paar dagen minder aanwezig hoor
Het is ook inderdaad mijn nieuwe hobby geworden. Wat mooi.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:44 schreef Caland het volgende:
Het trollen in het livetopic van de OS is eigenlijk ook te geniaal. Ze happen nog harder dan de TDF adeptjes.
nee, maar serieus man. 650 posts...daar kwam ik in m'n hoogtijdagen nog niet eens bij in de buurt joh.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Meneer is ook een paar dagen minder aanwezig hoor
Volgens mij heb ik gisteren het meest ooit gepost. En dan kwam ik 'slechts' op 350 ofzo.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
nee, maar serieus man. 650 posts...daar kwam ik in m'n hoogtijdagen nog niet eens bij in de buurt joh.
Ga maar eens mee kutten in OS, dan kom je er makkelijk aanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
nee, maar serieus man. 650 posts...daar kwam ik in m'n hoogtijdagen nog niet eens bij in de buurt joh.
Dat bedoel ik dus.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik gisteren het meest ooit gepost. En dan kwam ik 'slechts' op 350 ofzo.
Maar ff in alle oprechtheid man. Ik weet niet hoe oud je bent etc, maar je zit dus gewoon echt dágen achtereen niks anders te doen dan Fokken. Word je daar zelf niet een beetje treurig van op een gegeven moment?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga maar eens mee kutten in OS, dan kom je er makkelijk aan
Eindelijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:47 schreef Jojoortje het volgende:
Morgen komt Geo vrij.
Jullie mening?
Had ietwat subtieler gekundquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar ff in alle oprechtheid man. Ik weet niet hoe oud je bent etc, maar je zit dus gewoon echt dágen achtereen niks anders te doen dan Fokken. Word je daar zelf niet een beetje treurig van op een gegeven moment?
ik heb t gemist, je praat alsof ie in de lik zitquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:47 schreef Jojoortje het volgende:
Morgen komt Geo vrij.
Jullie mening?
Ik zou het echt niet wetenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:47 schreef Smoofie het volgende:
Mijn hoogste ooit is ook iets van 370.
Waarvoor wassie weg danquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:47 schreef Jojoortje het volgende:
Morgen komt Geo vrij.
Jullie mening?
Nee hoor word ik nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar ff in alle oprechtheid man. Ik weet niet hoe oud je bent etc, maar je zit dus gewoon echt dágen achtereen niks anders te doen dan Fokken. Word je daar zelf niet een beetje treurig van op een gegeven moment?
In de Foklikquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:47 schreef Cara het volgende:
[..]
ik heb t gemist, je praat alsof ie in de lik zit
als ie daar vrolijk van wordt. ieder zn leven, ieder zn ding.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, ga naar dance valleyquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oeh Steven, dit weekend gayprideGa je er heen?
Ik sta zaterdag niet op een boot hoorquote:
Jahaaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:49 schreef Smoofie het volgende:
Maar ga je nou echt in Rdam wonen stevie?
Ik bedoel dat treurig in de zin van dat je 't niet gewoon beu bent op een gegeven moment om binnen te zitten hele dagen. Vrij normale vraag lijkt me.quote:
welke buurt?quote:
I touched the butt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik sta zaterdag niet op een boot hoor
Ik ben het inderdaad beu.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik bedoel dat treurig in de zin van dat je 't niet gewoon beu bent op een gegeven moment om binnen te zitten hele dagen. Vrij normale vraag lijkt me.
bij 1 of andere internationale chinees school, 5 minuten van cs afquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las soaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Afspreken? Krijg je gratis x of sos van me.
Ben er helemaal mee eens hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik bedoel dat treurig in de zin van dat je 't niet gewoon beu bent op een gegeven moment om binnen te zitten hele dagen. Vrij normale vraag lijkt me.
Dat zegt iedereen wtfquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Voor jou is 't goed om eens stil te zitten.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:50 schreef kapiteintje het volgende:
Oh idd, gaypride dit weekend? En callie doet weekendje Amsterdam.Morgen wat visdraadjes over die openbare riolering daar spannen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Ik gaf antwoord maar blijkbaar lees je erover heenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
de groene passage? al ligt die wel wat verderquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
bij 1 of andere internationale chinees school, 5 minuten van cs af
Heb je Fifa op PC?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:51 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga pitten. Nog 1 wedstrijdje Fifa. Eenmaal andermaallll?!!
zit je op ps3?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:51 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga pitten. Nog 1 wedstrijdje Fifa. Eenmaal andermaallll?!!
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Morgen wat visdraadjes over die openbare riolering daar spannen.
Vind je het niet kut, Rotterdamquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik gaf antwoord maar blijkbaar lees je erover heen
Geen flauw idee manquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:52 schreef Cara het volgende:
[..]
de groene passage? al ligt die wel wat verder
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]Stiekem ken ik jou in real life.
Ik had 't gelezen, maar daar krijg je geen bericht van.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik gaf antwoord maar blijkbaar lees je erover heen
tja, er zijn ergere dingen in het levenquote:
Zoals aids.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
tja, er zijn ergere dingen in het leven
finding nemoquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:52 schreef Jojoortje het volgende:
Niemand weet welke film ik bedoelde?
Okequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik had 't gelezen, maar daar krijg je geen bericht van.
Don & Ad: Bijstandsmoeders Vol. 2?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:52 schreef Jojoortje het volgende:
Aids jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
tja, er zijn ergere dingen in het leven
Ja of uit Hengelo komenquote:
Welke film?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:52 schreef Jojoortje het volgende:
dm me ff je ps3 tag dan ik gebruik de live account van mn huisgenootquote:
zo ben ik gewoonquote:
Niks hoor Renequote:
titties!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:54 schreef Caland het volgende:
http://www.feijenoordcasu(...)d&utm_medium=twitter
Nu ben ik echt jaloers.
Die blondequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:54 schreef Caland het volgende:
Nu ben ik echt jaloers.
Bwuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik deed een quote net van Finding Nemo.
Euhm.. oke.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik deed een quote net van Finding Nemo.
Reactiequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:54 schreef Caland het volgende:
Nu ben ik echt jaloers.
HEET JIJ RENÉquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt alsof je een diepzinnige ontdekking gedaan hebt
Staat al 10 jaar inm'n profiel.
Je heet toch Rene of niet?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt alsof je een diepzinnige ontdekking gedaan hebt
Staat al 10 jaar inm'n profiel.
2girls1cup.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:55 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Bwuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Ken je die ook?
Oke.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je heet toch Rene of niet?
GGMM is gewoon zo kut elke keer
Ik ben echt blij dat ik gisternacht niet kon slapen en daar uitkwamquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:59 schreef Jojoortje het volgende:
Madame doet ook mee aan de discussie? Dat was nieuw voor me.
Ik ben ook heel blij dat je niet kon slapen en het topic met ons deelde.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben echt blij dat ik gisternacht niet kon slapen en daar uitkwam
vrouw gaat voor de 2e keer om spullen vragen daar, dat loopt in bijna 2 topics uit de hand, 2 feedbacktopics vol met gelul en een gesloten sc nuquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:01 schreef GGMM het volgende:
Kan iemand samenvatten wat er gebeurd is?
Geile foto’s. Ik ga in mijn nu rukken in mijn snuggy.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:01 schreef Doublepain het volgende:
Feyenoord 4 life, echte fans jullie ik ga volgende week voor het eerst naar de kuip.. Kan niet wachten
Davy | 03-08-2012 | 00:58
Ik weet niet wie daar verantwoordelijk voor is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom staat ze dan in één rijtje met paul
En die bekersquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
vrouw gaat voor de 2e keer om spullen vragen daar, dat loopt in bijna 2 topics uit de hand, 2 feedbacktopics vol met gelul en een gesloten sc nu
Hoezo loopt dat uit de hand?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
vrouw gaat voor de 2e keer om spullen vragen daar, dat loopt in bijna 2 topics uit de hand, 2 feedbacktopics vol met gelul en een gesloten sc nu
Oja en de kopjesquote:
Hoax.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:01 schreef Doublepain het volgende:
Feyenoord 4 life, echte fans jullie ik ga volgende week voor het eerst naar de kuip.. Kan niet wachten
Davy | 03-08-2012 | 00:58
Geen flauw idee manquote:
Het klinkt als iets totaal niet boeiends.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze wel dure spullen heeft gekocht enzo die ze niet wil verkopen etc, maar wel dingen zoals bekers nodig heeft.quote:
Het is gewoon lachenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Het klinkt als iets totaal niet boeiends.
Je moet dat topic eigenlijk gewoon eens doorlezen vanaf het begin.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Het klinkt als iets totaal niet boeiends.
Geef eens linkje naar het begin dan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je moet dat topic eigenlijk gewoon eens doorlezen vanaf het begin.
Heb ik ook gedaan en geen spijt van gehad.
Ja maar dan wel vanaf topic nr1 en daarna pas feedbacktopics gaan lezenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Link het eens ? vanaf het begin. Stel ik prijs jojoquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hulp gevraagd ...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Geef eens linkje naar het begin dan.
Gaat ze dat serieus allemaal vragen?quote:bestek, borden, pannen, glazen
slaapbank
ledikantje voor de jongste
box
salontafel
eetstoelen
televisie
stofzuiger (geen directe noodzaak, er ligt in het hele appartement laminaat, maar ik vind het prettiger om te kunnen stofzuigen ipv alleen te swifferen).
beddengoed en bad/keukentextiel
Doe nou maar gewoonquote:
Jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat ze dat serieus allemaal vragen?
Wacht maar tot je bij de kopjes komtquote:
Nee maar dingen als een ledikantje ofzo, dat heb je toch wel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:07 schreef Jojoortje het volgende:
Nee even serieus.. Als ik ooit geen geld genoeg had om kopjes/bekers aan te schaffen... Lijkt me echt erg.
Tuurlijk.quote:
Die staat bij haar ex.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee maar dingen als een ledikantje ofzo, dat heb je toch wel.
Dan gaat ze huilen, doe ik maar niet. Ik heb geleerd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je gaat niet reageren in het FBtopic he
Well done Smoof.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan gaat ze huilen, doe ik maar niet. Ik heb geleerd.
Nee, ik hoop ook echt nooit zo laag bij de grond te komen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:11 schreef Cara het volgende:
dat wijf, wtf?
jojo, zo ben je toch niet he. anders pas ik
Waarin moet ze passen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:11 schreef Cara het volgende:
dat wijf, wtf?
jojo, zo ben je toch niet he. anders pas ik
SP paradijs.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:13 schreef Caland het volgende:
Dat hele subforum zit ook wel vol met schooiers he, kan er zelfs één geen verzendkosten betalen.
en vervolgens aangeeft dat ze een afwasmachine heeft, donder op danquote:daar staat al maar een set van vier stuks. Ik had het ook meer over het spul zoals vergiet, wokpan, frituurpan snijplank .. dat soort klein spul allemaal. Dat heb je toch niet dubbel staan allemaal
Ja die quote staat me ook nog bij.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:13 schreef Caland het volgende:
Dat hele subforum zit ook wel vol met schooiers he, kan er zelfs één geen verzendkosten betalen.
Daar ging de discussie ook over.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:14 schreef Cara het volgende:
die is echt niet laag bij de grond, als ze dit zo post:
[..]
en vervolgens aangeeft dat ze een afwasmachine heeft, donder op dan
een frituurpan is niet nodig en je verkoopt die afwasmachine en grote leunstoel maar voor die kopjes van dr. maximaal 4 euro bij de action en je hebt een compleet servies.
dat is er zo een die gewend is in luxe te leven en geen moeite wil doen voor meer, beetje handje ophouden. ga toch weg.
Eerder triest dat ze dan geen familie of vrienden hebben die voor ze in de bres springen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja die quote staat me ook nog bij.
Erg hoor, maar het zijn geen schooiers.
quote:Ik heb nog wel mokken zag ik net, maar kan geen verzendkosten betalen op het moment. Zal ze voor de zekerheid wel bewaren als je wilt.
oh. nou van mij had ze niet genoeg gebashed mogen worden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Daar ging de discussie ook over.
Mwah, makkelijk om ze schooiers te noemen, je kent de situatie niet verder.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:13 schreef Caland het volgende:
Juist.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerder triest dat ze dan geen familie of vrienden hebben die voor ze in de bres springen.
Ja maar die is dus dichtquote:Wat mij betreft ben ik hier klaar, zoek het maar uit.
heb er geen zin meer in op deze manier, ik blijf in de sc omdat ik mensen ken.
Mensen die ik ken zal ik ook altijd achter staan, ik weet wie mijn vrienden zijn.
Rare kop.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1612462/5/50#111520735
quote:
Dat is wel triest, en ze had dit vorige maand moeten doen, gooide toen mn oude bed wegquote:
Zonde joh. Kringloop!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is wel triest, en ze had dit vorige maand moeten doen, gooide toen mn oude bed weg
En je wou het eerst niet lezenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:20 schreef Caland het volgende:
En een frituurpan nodig hebben.![]()
Teh fuck man.
We zeiden toch dat het een goed verhaal wasquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:20 schreef Caland het volgende:
Teh fuck man.
vergeet de wokpan niet, er moet wel gewokt worden. pyscho. en dan kopjes weigeren onder het mom, neuh, die hoef ik nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:20 schreef Caland het volgende:
Teh fuck man.
Het klonk niet zo boeiend.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En je wou het eerst niet lezen
Wat is ditquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:40 schreef dolfina-chica het volgende:
na lang overwegen...
want ik had me voorgenomen NIET te gaan reageren in het djmo hulp/bedel topic
afgelopen weekend wezen stappen... had je ook kunnen zeggen, als je wat voor me wilt doen, leg dan die 20 euro weg dat ik wat spulletjes aan kan schaffen...
nieuwe spijkerbroek.... ik had daarvan spullen gekocht...
want eerlijk is eerlijk... je weet langer dan 4 wkn dat dit eraan zat te komen.
we mogen het niet over de scheiding hebben, maar kreeg ik geen aanbod in de maand mei/juni??
Oja, ik zal verder niet persoonlijk doen..
Dat bed zou ik ruilen... fok bed mee naar je nieuwe plek en dat andere bed naar je ex...
maar goed wie ben ik??
De rest van mijn mening en van mijn ideeen ga ik jullie sparen, want dan heb ik straks weer pb achter me aan of in dit geval 1 van de modjes...
Maaruhh... om toch in te gaan op je hulp vraag... ik heb genoeg liggen, wil je mijn woning erbij?? ik woon namelijk wat groter!!
Kolere... het lijkt wel alsof je alles in je schoot geflikkerd wilt hebben... LIJKT!! ik zeg niet dat het zo is...
Ja lekker boeiend wanneer je kopjes weigert, maar ga er dan niet 2topics over doorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:21 schreef Cara het volgende:
[..]
vergeet de wokpan niet, er moet wel gewokt worden. pyscho. en dan kopjes weigeren onder het mom, neuh, die hoef ik niet
Die gaat later dreigenquote:
het was weer heel gezellig met jouquote:
en daar wil jij het hier over hebben??quote:
In deze SC bespreken wij alles.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:23 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
en daar wil jij het hier over hebben??
waarom hier??
Lezenquote:
Zo zijn wijquote:
Iddquote:
hee gezellig dat je er bent ik denk dat jij het niveau hier wel omhoog kan krikkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:23 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
en daar wil jij het hier over hebben??
waarom hier??
ow...quote:
Hoe denk jij nou over de krediet crisis?quote:
thanks quote alarm!!quote:
Snap niet zo goed wat het probleem daarvan is. Het is niet zo dat we kinderporno aan het verspreiden zijn hier.quote:
ik?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:25 schreef Cara het volgende:
[..]
hee gezellig dat je er bent ik denk dat jij het niveau hier wel omhoog kan krikken
Nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap niet zo goed wat het probleem daarvan is. Het is niet zo dat we kinderporno aan het verspreiden zijn hier.
quote:
quote:
Niet?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap niet zo goed wat het probleem daarvan is. Het is niet zo dat we kinderporno aan het verspreiden zijn hier.
Hallo??!!quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoe denk jij nou over de krediet crisis?
Haha wtf, dit soort mensen. Ik wil hem in dit topicquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:41 schreef Rucky het volgende:
[..]
Moet je een dreun? Als je wilt helpen graag en anders sodemieter je maar op.
er wordt een quote van mij gemaakt... en ik moet antwoorden op crisis...quote:
Wij bespreken hier... alles weet je nog...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:28 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
er wordt een quote van mij gemaakt... en ik moet antwoorden op crisis...
ik pass
als je mij bedoelt.. ik ben de vriendin van nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:26 schreef Caland het volgende:
Wat doet de vriendin van netsplitter hier trouwens?
Inruilen voor stinho denkquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:28 schreef Cara het volgende:
[..]
Haha wtf, dit soort mensen. Ik wil hem in dit topic
Ik quotte je omdat ik je post apart vond.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:28 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
er wordt een quote van mij gemaakt... en ik moet antwoorden op crisis...
ik pass
Koeien gaan toch dood voor vlees dus lekker boeiendquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:28 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
als je mij bedoelt.. ik ben de vriendin van niet
en ten tweede...
er was eens een koe met 1 hersencel die mij een quote alert gaf
Je weet dat dat note/ban-waardig is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vraag me af of het werkt idd
[..]
Nu niet meer tochquote:
dat mag je apart vindenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik quotte je omdat ik je post apart vond.
gna gna ik heb GGMM gequotequote:
Nee. Doei.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:30 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat mag je apart vinden
mag ik vragen waarom je die apart genoeg vond om hem hier te quoten?
Nou... doe eens... vriendelijk tegen onze nieuwe sc lid....quote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja want iedereen checkt elke dag of er nieuwe regels zijn
We hadden het over dat topic, ik las het, en ik quotte jouw post om het te delen hier.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:30 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat mag je apart vinden
mag ik vragen waarom je die apart genoeg vond om hem hier te quoten?
hier wordt alles besproken...quote:
Sorryquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je verpest alles wel heel snel de laatste tijd.
Nee. Doei.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:31 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hier wordt alles besproken...
een quote van mij.. dus mag ik dat best op de man af vragen
Ja maar net als in die 2 fb topics lijk jij wel op een stukke grammofoonplaat en blijf je alles herhalen en stekenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:31 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hier wordt alles besproken...
een quote van mij.. dus mag ik dat best op de man af vragen
Ja en daar weiger je op te ruimen, die is ook compleet verpest. Hopelijk is er snel een deel 2.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry
Maar ik heb wel een Sana-fantopic geopend.
Geen idee, zag het in notes staan van mensen. Ik note het zelf niet, maar een waarschuwing is nooit weg natuuriljk Straks gaan andere zeuren.quote:
nee, laatste keer dat ik in de spiegel keek niet nee..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
We hadden het over dat topic, ik las het, en ik quotte jouw post om het te delen hier.
Je bent toch niet achterlijk?
Die is niet compleet verpest man, dat topic is lachen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja en daar weiger je op te ruimen, die is ook compleet verpest. Hopelijk is er snel een deel 2.
Hmm lekker naaien dan. Er is nooit zoiets gemeld.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee, zag het in notes staan van mensen. Ik note het zelf niet, maar een waarschuwing is nooit weg natuuriljk Straks gaan andere zeuren.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:31 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb er alle vertrouwen in dat GGMM en de andere voetbalmods hier prima mee om kunnen gaan. Hier is het in ieder geval klaar.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:46 schreef Memmel het volgende:
Ik heb nog wel een vergiet? Zitten alleen wel gaatjes in. Daarom gebruik ik m niet.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die is niet compleet verpest man, dat topic is lachen.
Ja, die laat ik expres staan, als hij zo een hatrick heeft gemaakt ff al die mensen quoten die hem belachelijk maakte. Wordt lachen joh.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Iedereen maakt zijn bazen kapsel belachelijk.
Ja alleen jammer dat er meteen andere mensen uit dit topic daar moeten gaan postenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Liesje
Ook echt dat in FHF-feedback gaan melden
Oké, oké.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die laat ik expres staan, als hij zo een hatrick heeft gemaakt ff al die mensen quoten die hem belachelijk maakte. Wordt lachen joh.
Hun verantwoordelijkheid.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja alleen jammer dat er meteen andere mensen uit dit topic daar moeten gaan posten
Je moet ze even laten schrikken, dan komen ze vanzelf terug. Heb je het linkje nog?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja alleen jammer dat er meteen andere mensen uit dit topic daar moeten gaan posten
quote:
quote:
het is half 2 snachts, wat verwacht je dan dat ik doequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja die mag ik niet meer posten manquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je moet ze even laten schrikken, dan komen ze vanzelf terug. Heb je het linkje nog?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:36[/url] schreef yvonne het volgende:
Stief kanker op met dat linkje man
Ha!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja die mag ik niet meer posten man
[..]
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ha!
En ik haal die VBLers even weg"
nou zeg, onsportief.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ha!
En ik haal die VBLers even weg"
Oh, yv vindt het niet leuk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja die mag ik niet meer posten man
[..]
Ik schrok er zelfs helemaal vanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh, yv vindt het niet leuk.dan durf ik het ook niet.
Bite mequote:
graag, waar wil je het hebbenquote:
Oh zeur nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:40 schreef Smoofie het volgende:
Ik snap hun probleem niet? We bemoeien ons toch niet in dat subforum? We doen het toch hier?
Je moet ook bij aflevering 1 beginnen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:40 schreef stevenmac26 het volgende:
Rene Mioch, dankzij jou ben ik aan Tera Nova begonnen, maar snap er de ballen van waar het nu over gaat
Ja dat doe ik nu dus ookquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet ook bij aflevering 1 beginnen.
Ik heb een kwartier gezien en je sterk aangeraden het niet te gaan kijken, dus wat lul je nou eigenlijk?quote:
Ja weet ik hetquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb een kwartier gezien en je sterk aangeraden het niet te gaan kijken, dus wat lul je nou eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |