Eindelijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:47 schreef Jojoortje het volgende:
Morgen komt Geo vrij.
Jullie mening?
Had ietwat subtieler gekundquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar ff in alle oprechtheid man. Ik weet niet hoe oud je bent etc, maar je zit dus gewoon echt dágen achtereen niks anders te doen dan Fokken. Word je daar zelf niet een beetje treurig van op een gegeven moment?
ik heb t gemist, je praat alsof ie in de lik zitquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:47 schreef Jojoortje het volgende:
Morgen komt Geo vrij.
Jullie mening?
Ik zou het echt niet wetenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:47 schreef Smoofie het volgende:
Mijn hoogste ooit is ook iets van 370.
Waarvoor wassie weg danquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:47 schreef Jojoortje het volgende:
Morgen komt Geo vrij.
Jullie mening?
Nee hoor word ik nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar ff in alle oprechtheid man. Ik weet niet hoe oud je bent etc, maar je zit dus gewoon echt dágen achtereen niks anders te doen dan Fokken. Word je daar zelf niet een beetje treurig van op een gegeven moment?
In de Foklikquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:47 schreef Cara het volgende:
[..]
ik heb t gemist, je praat alsof ie in de lik zit
als ie daar vrolijk van wordt. ieder zn leven, ieder zn ding.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, ga naar dance valleyquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oeh Steven, dit weekend gayprideGa je er heen?
Ik sta zaterdag niet op een boot hoorquote:
Jahaaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:49 schreef Smoofie het volgende:
Maar ga je nou echt in Rdam wonen stevie?
Ik bedoel dat treurig in de zin van dat je 't niet gewoon beu bent op een gegeven moment om binnen te zitten hele dagen. Vrij normale vraag lijkt me.quote:
welke buurt?quote:
I touched the butt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik sta zaterdag niet op een boot hoor
Ik ben het inderdaad beu.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik bedoel dat treurig in de zin van dat je 't niet gewoon beu bent op een gegeven moment om binnen te zitten hele dagen. Vrij normale vraag lijkt me.
bij 1 of andere internationale chinees school, 5 minuten van cs afquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las soaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Afspreken? Krijg je gratis x of sos van me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |