Nee joh, dat is de ondersteunend inval-mod van de weblog.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die spelling-checker voor de FP is dat toch?
Ohquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, dat is de ondersteunend inval-mod van de weblog.
Je leest te veel posts van stijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tering, ik maak steeds vaker dt-fouten de laatste tijd.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tering, ik maak steeds vaker dt-fouten de laatste tijd.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het niveau gaat hier omlaag, en ik pas me aan.
Kinderen doden, vrouwen verkrachten en aids verspreiden kunnen ze erg goed.quote:
En gele ogen hebben.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kinderen doden, vrouwen verkrachten en aids verspreiden kunnen ze erg goed.
godverquote:
Gefeliciteerd Stijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:25 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van donderdag 2 augustus 2012
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 648 Ajacied422
002. 645 stevenmac26
godverquote:
Is gewoon echt niet meer normaal man hoeveel die gastjes posten.quote:
Meneer is ook een paar dagen minder aanwezig hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is gewoon echt niet meer normaal man hoeveel die gastjes posten.Seriously....ga iets met je leven doen.
IDD.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Meneer is ook een paar dagen minder aanwezig hoor
Het is ook inderdaad mijn nieuwe hobby geworden. Wat mooi.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:44 schreef Caland het volgende:
Het trollen in het livetopic van de OS is eigenlijk ook te geniaal. Ze happen nog harder dan de TDF adeptjes.
nee, maar serieus man. 650 posts...daar kwam ik in m'n hoogtijdagen nog niet eens bij in de buurt joh.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Meneer is ook een paar dagen minder aanwezig hoor
Volgens mij heb ik gisteren het meest ooit gepost. En dan kwam ik 'slechts' op 350 ofzo.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
nee, maar serieus man. 650 posts...daar kwam ik in m'n hoogtijdagen nog niet eens bij in de buurt joh.
Ga maar eens mee kutten in OS, dan kom je er makkelijk aanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
nee, maar serieus man. 650 posts...daar kwam ik in m'n hoogtijdagen nog niet eens bij in de buurt joh.
Dat bedoel ik dus.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik gisteren het meest ooit gepost. En dan kwam ik 'slechts' op 350 ofzo.
Maar ff in alle oprechtheid man. Ik weet niet hoe oud je bent etc, maar je zit dus gewoon echt dágen achtereen niks anders te doen dan Fokken. Word je daar zelf niet een beetje treurig van op een gegeven moment?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga maar eens mee kutten in OS, dan kom je er makkelijk aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |