Denk het. Geen idee. Foto is ook al 2 jaar oud ofzo.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 03:29 schreef GGMM het volgende:
Maar dat t-shirt, is dat nou een reservoir dogs t-shirt met dierengezichten?
Ah komop alsof je dat niet meer weet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 03:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Denk het. Geen idee. Foto is ook al 2 jaar oud ofzo.
Kore is gewoon geilquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 03:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij bent echt verslaafd aan haar he?
Ja het is van die film nou goedquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 03:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah komop alsof je dat niet meer weet.
Ja, ze durven niet op de link te klikken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 03:32 schreef stevenmac26 het volgende:
Rare dromen
Mijn topic heeft veel views maar geen posts
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 03:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, ze durven niet op de link te klikken.
Misschien durven mensen niet te reageren, omdat je zo'n psycho bent.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 03:32 schreef stevenmac26 het volgende:
Rare dromen
Mijn topic heeft veel views maar geen posts
Moet haast welquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 03:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien durven mensen niet te reageren, omdat je zo'n psycho bent.
kloptquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 03:34 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik wil wel even reageren, hij staat in KLB zie ik.
Lobi dit.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 03:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je mist Geo toch wel tijdens nachtbagger. Nu zit je opgescheept met 2de rangs users. (Behalve Stylo natuurlijk)
hier?quote:
Ben ik vandaag aan het beurt?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 03:36 schreef GGMM het volgende:
Anyway; slapen.
Welterusten mensen (en mrstylo)
slaap lekkerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 03:36 schreef GGMM het volgende:
Anyway; slapen.
Slaap lekker vriend!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 03:36 schreef GGMM het volgende:
Anyway; slapen.
Sorry hoor Guusquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 03:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
We noemen hem voortaan Rene, dwaas.
Davyquote:
Ik heb een hele korte reactiequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 03:44 schreef mrstylo het volgende:
Ik heb hele lange tekst geschreven voor Steven.
Positie?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 04:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Deze komt nu naar Ajax.
Spits, 19 jaar en nu topscoorder op de OS. Nieuwste gerucht.quote:
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op vrijdag 03-08-2012 om 02:32:55GERUCHT: Pape Moussa Konaté van Macabbi Tel Aviv wellicht naar Ajax? Jordi Cruijff (Technisch Directeur) heeft dit geadviseerd. #AJAX reageer retweet
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op vrijdag 03-08-2012 om 02:44:57Jordi Cruijff is de zoon van Johan en TD bij Macabbi Tel Aviv. Hij ziet Ajax als de perfecte volgende stap voor Pape Moussa Konaté. #AJAX reageer retweet
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 05:07 schreef PizzaGeit het volgende:
Godverdomme, wat is dat kut, in je eentje een nacht doorhalen
Sterktequote:
iddquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:44 schreef Caland het volgende:
Het trollen in het livetopic van de OS is eigenlijk ook te geniaal. Ze happen nog harder dan de TDF adeptjes.
Ik niet. Ik lag te pittenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:14 schreef Happel het volgende:
Wie van jullie is er gisteren bezig geweest hier.
quote:http://gifura.orzhk.org/src/1332235315120.swf voor meer foto’s.
Jan-Peter | 03-08-2012 | 01:12
@ Jan-Peter..
Ben je ook hart-donateur? Godverdomme man.
Loyal | 03-08-2012 | 02:42
Dat moet rens zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:14 schreef Happel het volgende:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:14 schreef Happel het volgende:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:14 schreef Happel het volgende:
tettenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:14 schreef Happel het volgende:
Ik ben er aan begonnen, maar het is waardeloos.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wie van jullie heeft 'm wel eens gelezen?
Dat klinkt in dit geval toch weer erg interessantquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben er aan begonnen, maar het is waardeloos.
Je zou verwachten dat het een beetje inleiding heeft, een opbouw naar zijn idealogie etc.
Het zijn gewoon hersenspinsels op papier gekwakt.
Zonde aan één kant wel, hoe fout zijn ideeën ook waren, het blijf wel intrigrerend en interessant.
Gedownload. In de winkel is ie niet te verkrijgen, of je moet de boekenmarkt in Deventer afstruinen, dan kom je hem misschien nog wel tegen, of een rommelmarkt op Koninginnedag.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat klinkt in dit geval toch weer erg interessantWaar had je dat boek opgepikt?
Ooit eens geprobeerd te lezen, wat een rampzalig slecht boek. Echt met een hooivork nog niet doorheen te komen, zo slecht geschrevenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gedownload. In de winkel is ie niet te verkrijgen, of je moet de boekenmarkt in Deventer afstruinen, dan kom je hem misschien nog wel tegen, of een rommelmarkt op Koninginnedag.
Successupporter is bij de OS toch wel van toepassingquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo is het heel rustig in het Boogschiettopic. En als er een Nederlander in actie komt is het overvol
Iedereen loopt gewoon mee met de NOS. Ik heb 'm lekker opgezet bij BBC 1. Lekker atletiektoernooi kijken. Gaat eindelijk van start. En boogschieten op de streamquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Successupporter is bij de OS toch wel van toepassing
ik wissel een beetje af tussen Eurosport BBC en NL, echt kijken doe ik nog niet maar heb het aan staanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen loopt gewoon mee met de NOS. Ik heb 'm lekker opgezet bij BBC 1. Lekker atletiektoernooi kijken. Gaat eindelijk van start. En boogschieten op de stream
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |