Misschien kunnen we wel met elkaar in contact komenquote:
Ik vind haar maar een beetje raarquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 03:35 schreef mrstylo het volgende:
Waarom koop je niet zo'n dromenvanger? Wetenschappelijk bewezen.
Ja cool, inspiratie voor meer gestoorde dromen uitwisselen :dquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 03:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we wel met elkaar in contact komen
Niks mis meequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 03:38 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ja cool, inspiratie voor meer gestoorde dromen uitwisselen :d
Doe geen zaken met Steven, hij vraagt om pokemonkaarten en later zegt hij tegen iedereen dat het yu-gi-oh kaarten warenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 03:38 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ja cool, inspiratie voor meer gestoorde dromen uitwisselen :d
hoe weet je datquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 03:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Doe geen zaken met Steven, hij vraagt om pokemonkaarten en later zegt hij tegen iedereen dat het yu-gi-oh kaarten waren
Ik heb denk ik via mijn reactie voor onnodig verwarring gezorgd heb. Mijn spijt daarvoor. Wat ik met dromenvanger bedoelde is niet hetzelfde wat jij nu denkt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 03:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vind haar maar een beetje raar
En ze komt uit de buurt van Groningen
Hij probeert je nu al van mij af te pakken en mijn serieuze topic te verpestenquote:
Ik zal eens op google kijkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 03:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb denk ik via mijn reactie voor onnodig verwarring gezorgd heb. Mijn spijt daarvoor. Wat ik met dromenvanger bedoelde is niet hetzelfde wat jij nu denkt.
Een dromenvanger boven het bed weert je tegen nare dromen. Tijdens de nacht worden de slechte dromen gevangen in het web. Goede dromen kunnen ongehinderd hun doorgang in het centrum van de dromenvanger vinden en treden daarmee het leven binnen van de dromer.
Als je meer informatie wilt dan kan je dat altijd nog vragen.
Alvast droom(goede dromen hopelijk) zacht.
ik zou hem anaal vernederen gr gr stevenmac fan ftwquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 03:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij probeert je nu al van mij af te pakken en mijn serieuze topic te verpesten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |