Ik had de indruk dat je reageerde op mijn opmerking, als in, dat ik mijn bocht moet verplaatsen naar de POL SC. Dat krijg je als je niet quote, etter.quote:
Dus je had het wel tegen mij? Wat is er dan zo lastig aan? Ik had het niet over mijn aanwezigheid hier. Ik ben hier speciaal voor jou gekomen. Ik zag dat je zo lastig was vandaag, met je rebelse kansloze opmerkingen en je semi grappige houding jegens normale users hier. Daarvoor kom ik. Ik zie dat je nog steeds half verstandelijk gehandicapt bent. Typisch, hou de eer dan aan jezelf man.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:11 schreef sp3c het volgende:
ik zie graag dat je het werk aan je volgende ban verricht in POL SC want dan heeft niemand er last van
Ja dat zou ik ook zeggen inderdaad. Zo lijd je vast geen gezichtsverlies.quote:
Waarschijnlijk lag je te slapen. Ga maar even spitten, kun je met terugwerkende kracht modereren. Dan lijkt het tóch alsof je nog wat voorstelt.quote:
niets, flauw grapjequote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat heeft POL SC hier nou weer mee te bouten?
Zie editquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:46 schreef sp3c het volgende:
tot het laatste stukje was het allemaal feedback bro
Drugs?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 03:47 schreef Dance99Vv het volgende:
maar oke ,de traditionele huisvrouw is dus passe ....yesterdays news....
Welcom to 2012,voorgesneden worst ,en kant en klaar maaltijden, 0,0% vet en toegevoegde voedings-waardevolle e,b,d,a,c,enz vitaminen en dan ook nog weinig callorietjes, oh we leven zoo light , huisje boompje beestje..... langzaam een schrikbeeld van wurghypotheken, onbetaalbare luxe en gestresste beestjes. Huisvrouw is dus heden ten dage een minderwaardige luie tv kijkende niets- nut.
Bedankt voor jullie meningen en visies enz.![]()
Dit topic was best vermakelijk,
"Schat doe me nog is een bakkie"![]()
niet mijn idee in ieder geval, is ook geen mod en sorry voor replying on itquote:
bedankt was wel grappig en ik dacht ook wel een mooi einde eraanquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 04:38 schreef sp3c het volgende:
lol, ik vergat het te sluiten
slotje zit er inmiddels op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |