Ja wat een onzin, zouzou is immers geband en de rest krijgt nog een trap na. Heel vreemd.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:23 schreef sp3c het volgende:
het is wel opvallend trouwens hoe snel 'sommigen' de ad hominems uit de kast trekken als ze niet direct gelijk krijgen ...
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:28 schreef sp3c het volgende:
nee ik dacht, als ik toch bezig ben kan ik net zo goed de term 'stoken' aan Yvonne uit proberen te leggen
Een trap na,quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:31 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja wat een onzin, zouzou is immers geband en de rest krijgt nog een trap na.
mijn sarcasme is goed en dat Yvonne beter mod dan ons allemaal bij elkaar lijkt me evident!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:32 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Nou, nog eentje dan: Zou jij wel dingen aan iemand anders uitleggen? Ik zou eerst eens uitzoeken waar de term 'sarcasme' voor staat? Dat had je namelijk een paar posts terug nog niet echt door. Yvonne redt zich wel, denk ik. Die deed het modden ook al beter dan jullie (okee, dat waren er twee)
Nu jij weer eentje en dan is het wel mooi. Tenzij de andere deelnemers nog iets hebben?
vis!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een trap na,.
Ga toch koken.
Als je me quote, quote me dan helemaal, jongen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een trap na,.
Ga toch koken.
bron?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:31 schreef Copycat het volgende:
Mwoah, ik denk weet dat je jezelf danig overschat. Is niet erg, is best schattig.
Dat hoefde niet was net de conclusie, dus dan is het best wel dom van je om daar nu garppig over proberen te doen.quote:
geen bron dus??quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat hoefde niet was net de conclusie, dus dan is het best wel dom van je om daar nu garppig over proberen te doen.
Nee iedereen kan dus in een topic in NWS van alles lukraak neergooien, leuk voor de mensen die het topic proberen te volgen en op de hoogte proberen te blijven. Niet dat dat dan maar op enige manier lukt, maar goed.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat hoefde niet was net de conclusie, dus dan is het best wel dom van je om daar nu garppig over proberen te doen.
try mequote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:40 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee iedereen kan dus in een topic in NWS van alles lukraak neergooien, leuk voor de mensen die het topic proberen te volgen en op de hoogte proberen te blijven. Niet dat dat dan maar op enige manier lukt, maar goed.
Ja, dus dan kun je nu als vanouds iets anders gaan doen. Verder slapen bijvoorbeeld. Dit keer met gesloten ogen.quote:
klopt!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:02 schreef Arcee het volgende:
Chinese tiener (14) vermoordt meisje (15) om Facebookroddels
Topic bestaat al lang: 14-jarige jongen steekt meisje en haar vader neer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |