Iets daarboven ook nog, hun moeders (de oma's van deze wereld of niet meer) deden het nog goed.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zeker de generatie jonger dan 45
Dat is dan altijd het dilemma. Ga je voor het strakke jonge vrouwtje en de opgewarmde diepvriespizza, of voor het oude vel en de goede maaltijd. Lastig.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zeker de generatie jonger dan 45
Wat dacht je van eentje in de keuken en de ander in bed?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is dan altijd het dilemma. Ga je voor het strakke jonge vrouwtje en de opgewarmde diepvriespizza, of voor het oude vel en de goede maaltijd. Lastig.
welnee, ben strak én kan prima kokenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is dan altijd het dilemma. Ga je voor het strakke jonge vrouwtje en de opgewarmde diepvriespizza, of voor het oude vel en de goede maaltijd. Lastig.
Ik ben strak en kan prima stoken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:52 schreef WRH het volgende:
[..]
welnee, ben strak én kan prima koken
Dat geeft dan weer hoop, voor België althans.quote:Vier op de tien vrouwen vraagt haar moeder nog steeds om roep bij het bereiden van een stoofpot of het bakken van een brood
Dat is wel onrustbarend ja, en hun mannen blijkbaar ook niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:05 schreef Weltschmerz het volgende:
Driekwart van de ondervraagde dames weet niet hoe ze een basisjus (zonder pakje!) moet maken
Maar het wel belangrijk vinden dat het een A-Merk pakje is, en geen Aldi pakje..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:09 schreef Luigi het volgende:
Nou, dat vind ik nog niet zo erg, maar de algehele smaakvervlakking (op welk vlak dan ook) wel. Soep uit een pakje is lekker, zelfgetrokken bouillon is vies. Verse warme grillworst van de slager is vies, voorverpakte glibberworst van de super is lekker. Wel hautain doen, maar dan met rommel zeg maar. Nederland wordt steeds gemiddelder, steeds vlakker, steeds saaier.
Ja want Knorr is lekker en Aldi vies.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Maar het wel belangrijk vinden dat het een A-Merk pakje is, en geen Aldi pakje..
Volgens mij gaat het om België en gaan ze hun moeder vragen om te helpen, dus dan valt het met die smaakvervlakking nog wel mee.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:09 schreef Luigi het volgende:
Nou, dat vind ik nog niet zo erg, maar de algehele smaakvervlakking (op welk vlak dan ook) wel. Soep uit een pakje is lekker, zelfgetrokken bouillon is vies. Verse warme grillworst van de slager is vies, voorverpakte glibberworst van de super is lekker. Wel hautain doen, maar dan met rommel zeg maar. Nederland wordt steeds gemiddelder, steeds vlakker, steeds saaier.
Hear hear! Die bakjes met plastic kaas ookquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:16 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
In Nederland worden bakjes met plakjes worst kennelijk goed verkocht, dat is pas ernstig.
Met kaas snijden zie je dan nog wel eens een motorisch gestoorde worstelen of je moet meteen een groot stuk halen, daar wil ik begripvol in zijn. Maar dan heb je van die leverworst waar elk tafelmes doorheen valt, waar dan stukjes van verschillende lengte van liggen, dan heb je vaak ook nog een meisje achter staan die helemaal niets van vlees weet en er dus alleen maar staat om een stukje precies naar wens te snijden, en dan ook nog bakjes liggen met diezelfde worst in 1 cm dikke plakken zodat die alvast flink kan oxyderen...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:55 schreef RabbitHeart het volgende:
[..]
Hear hear! Die bakjes met plastic kaas ook.
Dat is het juist. Je kiest geld of familie. Familie komt eerst en dan pas een huis oid.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 06:12 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
oneens, wil je een leuk huis kunnen kopen dan zul je vaak met 2e moeten werken of een boven modaal salaris moeten binnenharken
Klopt! Ik heb ooit eens (onvrijwillig) zo'n shaker gebruikt en zelfgemaakt pannenkoekenbeslag is echt zoveel beterquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:01 schreef CafeRoker het volgende:
Ja, of van die shakerflessen. Alleen water toevoegen en schudden. Dat is echt de meest intense lamlendigheid die ik ooit gezien hebt. Daar haalt geen pakje macaronisaus het bij
Gadverdammequote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:01 schreef RabbitHeart het volgende:
[..]
Klopt! Ik heb ooit eens (onvrijwillig) zo'n shaker gebruikt en zelfgemaakt pannenkoekenbeslag is echt zoveel beter.
Ik vind al die pakjes met pastasausjes ook behoorlijk erg!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:01 schreef CafeRoker het volgende:
Ja, of van die shakerflessen. Alleen water toevoegen en schudden. Dat is echt de meest intense lamlendigheid die ik ooit gezien hebt. Daar haalt geen pakje macaronisaus het bij
ik ben blij dat je niet meer met dat soort mensen omgaatquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:47 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Ik vind al die pakjes met pastasausjes ook behoorlijk erg!
Op aanraden van een vriendin (behoort blijkbaar niet tot de huisvrouwen in de TT) kant en klare Guacamole gekocht. Dat is echt niet te eten. Einde vriendschap
Als je beiden minder dan modaal verdient wel ja, maar meestal is dat een relatief korte periode.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 06:12 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
oneens, wil je een leuk huis kunnen kopen dan zul je vaak met 2e moeten werken of een boven modaal salaris moeten binnenharken
tussenwoning is zeker goed maar hier vind je ze niet onder de 250.000/300.000 euro. bijna alles tot aan de 200.000 is appartement en dat wil ik niet, want dat heb ik nu en wil net meer ruimte en tuin(tje). Er zijn wel huizen te vinden voor 150.000 euro, maar dan zit je dus echt op tokkie-ground zero, dus daar bedank ik ook liever voorquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 01:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je beiden minder dan modaal verdient wel ja, maar meestal is dat een relatief korte periode.
Maar wat is een leuk huis? Is een tussenwoning niet goed genoeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |