quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:46 schreef Gehenna het volgende:
1. Black Sabbath - Vol 4
2. Mike Oldfield - Ommadawn
3. Comus - First Utterance
4. Popol Vuh - Hosianna Mantra
5. Miles Davis - Bitches Brew (die scoorde ook erg goed bij een jaren '60 lijstje kon ik me herinneren)
Mwah, dit soort lijstjes vind ik geen uitdaging. M'n allertijdenlijst er bij en kijken tot hoever ik kom met jaren 70 albums.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:59 schreef Norrage het volgende:
We moeten vaker wat "makkelijke" lijstjes doen als dit soort album lijstjes, dan loopt dit topic wel weer storm. We hebben eigenlijk steeds teveel "nummers" lijstjes gedaanDat is toch lastiger.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:34 schreef Norrage het volgende:
Dat tellen is gewoon irritant. Er zou ons heel veel moeite bespaard blijven als iedereen in exact dezelfde format de lijstjes zou posten, maar dat gebeurt niet. Dan ben je toch snel al weer weer een kwartier tot 30 minuten bezig met tellen (afhankelijk van het aantal lijstjes). Als er misschien wat strenger op toegekeken wordt dat iedereen de top 5 hetzelfde inlevert... Dus met
1. Artist - Song
2. Artist - Song
en niet de een met
1 Artist Song
en de ander met
1) Artist : song
of weer een ander zonder de nummers ervoor
Artist - song
...
etc, want dat sorteert excel tenminste automatisch.
Dat moet echt makkelijk kunnen maar ik ben niet nerd genoeg om dat voor een internet-forum te gaan makenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:03 schreef wallofdolls het volgende:
Kan er niet iemand een tooltje programmeren die alles regext en telt.
Klasse Max!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:23 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Als student geschiedenis zwem ik op dit moment in de zee genaamd tijd, dus ik zal maar meteen even gaan tellen.
Damn right! Comus had er bij mij ook ingestaan als de top 5 uit meer albums mocht bestaan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:47 schreef Gehenna het volgende:
[..]
he tof, ook dezelfde Sabbath op 1
Misschien een idee om de volgende TS of een mod bij het volgende deel te vragen dit in de OP mee te nemen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:34 schreef Norrage het volgende:
Dat tellen is gewoon irritant. Er zou ons heel veel moeite bespaard blijven als iedereen in exact dezelfde format de lijstjes zou posten, maar dat gebeurt niet. Dan ben je toch snel al weer weer een kwartier tot 30 minuten bezig met tellen (afhankelijk van het aantal lijstjes). Als er misschien wat strenger op toegekeken wordt dat iedereen de top 5 hetzelfde inlevert... Dus met
1. Artist - Song
2. Artist - Song
en niet de een met
1 Artist Song
en de ander met
1) Artist : song
of weer een ander zonder de nummers ervoor
Artist - song
...
etc, want dat sorteert excel tenminste automatisch.
The Rise and Fall of Ziggy Stardust and the Spiders From Mars neem ik aan , en niet Ziggy Stardust: The Motion Picture, want die is uit de jaren 80quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:02 schreef wallofdolls het volgende:
Uit mijn top 100 aller tijden:
4 David Bowie - Ziggy Stardust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |