SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
phillips ook nietquote:
21.37 uquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:48 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Wanneer begint de wedstrijd met Kromo?
21:30 toch?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:48 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Wanneer begint de wedstrijd met Kromo?
Ik ben blij dat ik hem op Eurosport heb staan.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:48 schreef GotenSSJ het volgende:
Inge de Bruijn: "Wij hebben het nog nooit gezien!"
Nee gek he. GodverEerste keer onder de 2.20
quote:
Zij zijn geen sponsors.quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:47 schreef DeLuna het volgende:
Ranomi gaat onder de 50, let maar op.Onder de 50km/u inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Noberquote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:47 schreef DeLuna het volgende:
Ranomi gaat onder de 50, let maar op.Eerst mens onder de 46 seconden gewoon, turbo er op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
21.35 uur volgens mij.quote:
Mijn gedachte toen ze dat zei:quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:48 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik moet het ook eerst nog maar zien. Je weet gewoon niet hoeveel reserves de anderen hebben.....quote:
Mwa.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:48 schreef ZwarteMaan het volgende:
RK moet onder de 52.5 anders wint ze niet...
Vind Grueter wel een enthousiaste en leuke commentator voor het zwemmen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik hem op Eurosport heb staan.
Ranomi deed de tweede baan gisteren redelijk rustig aan, aldus haarzelfquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:49 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik moet het ook eerst nog maar zien. Je weet gewoon niet hoeveel reserves de anderen hebben.....
Ik erger me dood aan Inge.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vind Grueter wel een enthousiaste en leuke commentator voor het zwemmen.
Bij de mannen heb ik het wel al gezien.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:48 schreef GotenSSJ het volgende:
Klopt, maar de anderen mss ook...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Ranomi deed de tweede baan gisteren redelijk rustig aan, aldus haarzelf
jij fapt op iedereenquote:
Ik vind het wel leuk maar die constante switch naar Inkie en Johan haalt me uit de flow. Jeweetz en zo.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vind Grueter wel een enthousiaste en leuke commentator voor het zwemmen.
Ik gok op 52.6. Maar het zal me niks verbazen als ze nog harder gaat. Ik ben eigenlijk alleen bang voor die Chinese en voor Schlanger.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:49 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
Niet eens? 52.7 of 52.8 is DENK ik niet genoeg
Dan hadden ze er uit gelegen, was te close.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:49 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Klopt, maar de anderen mss ook...
Ik heb er alle vertrouwen in, snelste split, bij far, op 4x100 meter, snelste in halve finale gisterquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:49 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Klopt, maar de anderen mss ook...
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:50 schreef dakpan90 het volgende:
Als je NOS op hebt begint Ranomi om 22.08
Een Jankkerk inmiddels ook.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik verwacht in ieder geval geen choke bij Kromo... daar waar je bij Veldhuis altijd wel wist in je achterhoofd dat ze het toch wel zou verprutsen op het moment supreme
4-5 seconden vertraging dat wel maar vind het commentaar wel prettigerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik hem op Eurosport heb staan.
Wie gaat dat zwemmen dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:49 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
Niet eens? 52.7 of 52.8 is DENK ik niet genoeg
Ik vrees Hardy en Ottesen ook wel. Ottesen blijft een finalezwemster en Hardy.. gut instinctquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik gok op 52.6. Maar het zal me niks verbazen als ze nog harder gaat. Ik ben eigenlijk alleen bang voor die Chinese en voor Schlanger.
Daarom <52.5 .. .komt dat WR toch binnen de 0.4quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik gok op 52.6. Maar het zal me niks verbazen als ze nog harder gaat. Ik ben eigenlijk alleen bang voor die Chinese en voor Schlanger.
Vind ik ook. Bij een aantal sporten trouwens.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:50 schreef chufi het volgende:
[..]
4-5 seconden vertraging dat wel maar vind het commentaar wel prettiger
vroeg het me net ook af. Schlanger heeft al veel gezwommen en zie ik niet instaat opeens een seconde sneller te gaan en sneller te gaan dan dr split op 4x100..quote:
franklin gaat falen hardy wint bronsquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vrees Hardy en Ottesen ook wel. Ottesen blijft een finalezwemster en Hardy.. gut instinct
Behalve turnen. Hansquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind ik ook. Bij een aantal sporten trouwens.
1. 2. 3. 3. is ook nog mogelijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:51 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
franklin gaat falen hardy wint brons
Wereldrecord textiel van Ranomi is 52.75. Dus 52.5 zal al verschrikkelijk snel zijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:51 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
Daarom <52.5 .. .komt dat WR toch binnen de 0.4
Ok, ik vind het zo jammer dat Inge niet eens iets technisch of zo verteld, iets inhoudelijks, het zijn allemaal van die dooddoeners, terwijl ze toch echt wel iets te melden moet hebben als OS kampioen...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon aan dat gezever er tussendoor.
zie ik niet gebeuren maar wie weetquote:
Ik heb Engels commentaar op ES, meet een heel vet accent, lijkt Iers of Schotsquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zwemcommentaar van ES is overigens beroerd.
Jeroen is best oke.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zwemcommentaar van ES is overigens beroerd.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik heb er alle vertrouwen in, snelste split, bij far, op 4x100 meter, snelste in halve finale gister
Bij Eurosport is het turncommentaar ook niet slecht. Ik had het vanmiddag opstaan, niets mis mee (geen idee hoe de commentator heet trouwensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |