SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
Ja omdat ik die van internet heb geplukt, de originele die ik per post heb, daar staat dat niet op.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:43 schreef Waaghals het volgende:
op jouw loonspecificatie staat concept
Dus van die 24 euro moet ik nog belasting betalen? Dus meer dan de helft van wat ik verdien gaat naar de belastingdienst.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:43 schreef RolStaart-Beer het volgende:
BTW is heel wat anders dan loonbelasting
voor de cam zitten natuurlijkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:44 schreef controlaltdelete het volgende:
Idd er staat concept op, viel me ook al op. Wat is het eigenlijk voor werk? Ik lees iets van chatjobs?
Mailtjes beantwoorden.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:44 schreef controlaltdelete het volgende:
Idd er staat concept op, viel me ook al op. Wat is het eigenlijk voor werk? Ik lees iets van chatjobs?
Dit is wat ik in 1 week heb verdiend. Ik heb vrije inlog dus bepaal zelf hoeveel en wanneer ik werk.quote:
Waar gaan die mails dan over?quote:
http://hiddensecretevents.net/chat-job#quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:47 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Waar gaan die mails dan over?
Kan van alles zijn, van zakelijk tot erotisch, over hobbies, over huisdieren.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:47 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Waar gaan die mails dan over?
ben met elkaar een uurtje of 4 bezig geweest, hoeveel mailtjes weet ik niet zo uit mijn hoofdquote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:47 schreef Kreator het volgende:
Hoeveel mailtjes en hoeveel tijd was je kwijt eigenlijk? Gewoon uit nieuwsgierigheid.
Nee. Maar wees eens iets duidelijker met getallen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:46 schreef IzabelaOekraGirl het volgende:
Maar als ik dus 100 euro bruto zou verdienen gaat er ongeveer 60 naar onze blauwe vijanden?
En wat antwoord je dan? Ik heb geen idee hoe zoiets werkt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:48 schreef IzabelaOekraGirl het volgende:
[..]
Kan van alles zijn, van zakelijk tot erotisch, over hobbies, over huisdieren.
Da's dan wel een karig uurloon.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:49 schreef IzabelaOekraGirl het volgende:
[..]
ben met elkaar een uurtje of 4 bezig geweest, hoeveel mailtjes weet ik niet zo uit mijn hoofd
Random klantenservice dus?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:48 schreef IzabelaOekraGirl het volgende:
[..]
Kan van alles zijn, van zakelijk tot erotisch, over hobbies, over huisdieren.
Dus niet 40% van die ongeveer 40 euro maar 40% van die ongeveer 24 euro?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:50 schreef LittleLady het volgende:
Pffff hebben ze je dat niet uitgelegd, toen ik nog bij voor de cam werkte werd aangeraden 40 procent van je loon apart te houden.
Zodat als je aangifte gaat doen je altijd genoeg hebt.
Ligt eraan wat de klant vraagt en verteldquote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En wat antwoord je dan? Ik heb geen idee hoe zoiets werkt.
Waarom gaat "spoed uitbetaling vaste kosten" van jouw salaris af?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:52 schreef IzabelaOekraGirl het volgende:
[..]
Dus niet 40% van die ongeveer 40 euro maar 40% van die ongeveer 24 euro?
Hier op Fok doen we dat gratis! Jij stelt een vraag over belasting betalen, en krijgt gratis antwoordquote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:54 schreef IzabelaOekraGirl het volgende:
[..]
Ligt eraan wat de klant vraagt en verteld
En hoe kom je dan aan je antwoorden?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:54 schreef IzabelaOekraGirl het volgende:
[..]
Ligt eraan wat de klant vraagt en verteld
Heb het via een spoed betaling uit laten betalen omdat m`n zusje wat geld nodig had. En ik kon het van mijn andere salaris haar even niet lenen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:54 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Waarom gaat "spoed uitbetaling vaste kosten" van jouw salaris af?
Zelf bedenkenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En hoe kom je dan aan je antwoorden?
Dan moet je even heen bellen of ze netto of bruto uitbetalen, maar als dat netto is en jij bent 4 uur bezig geweest, word jij flink genaaid.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:52 schreef IzabelaOekraGirl het volgende:
[..]
Dus niet 40% van die ongeveer 40 euro maar 40% van die ongeveer 24 euro?
Hoezo overal verstand van? Dat hoeft toch niet. Je moet het gewoon zien als een chatsite maar dan 1 waar mensen betalen als ze een berichtje sturen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Je hebt dus overal verstand vanWat een aparte baan.
Oh?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:54 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Hier op Fok doen we dat gratis! Jij stelt een vraag over belasting betalen, en krijgt gratis antwoord
Omdat je post dat mensen vragen stellen over van alles en nog wat, vandaar mijn opmerking dat je overal verstand van hebt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:58 schreef IzabelaOekraGirl het volgende:
[..]
Hoezo overal verstand van? Dat hoeft toch niet. Je moet het gewoon zien als een chatsite maar dan 1 waar mensen betalen als ze een berichtje sturen.
Joh ze doet gewoon erotisch mailen en soms heb je mannen die mailen omdat ze eenzaam zijn, wat ik doe met bellen, doet zij met mailen.quote:[img]http://i.fokzine.net/p/99s.gif
[/img] Op donderdag 2 augustus 2012 08:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Je hebt dus overal verstand vanWat een aparte baan.
Ik snap niet waarom mensen daarvoor willen betalen, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:58 schreef IzabelaOekraGirl het volgende:
[..]
Hoezo overal verstand van? Dat hoeft toch niet. Je moet het gewoon zien als een chatsite maar dan 1 waar mensen betalen als ze een berichtje sturen.
Ik denk bruto, maar dat weet ik niet zeker. Telefonisch contact opnemen gaat niet, moet dan mailen want alles gaat via internet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:56 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Dan moet je even heen bellen of ze netto of bruto uitbetalen, maar als dat netto is en jij bent 4 uur bezig geweest, word jij flink genaaid.
Van de user kwiwi?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:59 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Joh ze doet gewoon erotisch mailen en soms heb je mannen die mailen omdat ze eenzaam zijn, wat ik doe met bellen, doet zij met mailen.
Je kletst gewoon over dagelijkse dingen en over seks en of je nou het verstand van een kiwi hebt of echt van alles weet dat maakt niet uit
Inderdaad, het is hetzelfde als zo`n telefoonnummer maar dan door middel van mailtjes.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:59 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Joh ze doet gewoon erotisch mailen en soms heb je mannen die mailen omdat ze eenzaam zijn, wat ik doe met bellen, doet zij met mailen.
Je kletst gewoon over dagelijkse dingen en over seks en of je nou het verstand van een kiwi hebt of echt van alles weet dat maakt niet uit
Waarom ga je dan niet bellen, verdiend veel beter en ben je ook nog anoniem.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:00 schreef IzabelaOekraGirl het volgende:
[..]
Ik denk bruto, maar dat weet ik niet zeker. Telefonisch contact opnemen gaat niet, moet dan mailen want alles gaat via internet.
Heb je dat zelf verzonnen of is er iemand geweest die jou lampje even aandeed.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:01 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
Mmmm ik heb zo het idee dat de TS medewerking verleend aan bepaalde vormen van oplichting op internet. Ik denk even hardop aan een dating site waar mensen aan het lijntje worden gehouden. Zit ik er ver naast TS?
PS Wil je werk niet beledigen, maar de omschrijvingen passen precies in dit plaatje.
Hahaha dan ben je een soort van collega van mijquote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:03 schreef IzabelaOekraGirl het volgende:
Het is een contactsite, geen datingsites. Dates worden er ook niet beloofd, mogen we ook nooit doen.
Ik woon nog bij m`n ouders (tijdelijk omdat ik kort geleden gescheiden ben) en ik mag de huistelefoon daar niet voor gebruiken, dus bellen kan niet. Maar het werk wat ik doe is ook anoniem hoor.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:02 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet bellen, verdiend veel beter en ben je ook nog anoniem.
Ja dat weet ik, dat van mij ook, ook geheel anoniem, ik doe alleen bellen en krijg alleen mannen uit het zuiden des lands aan de lijn, dus niet uit de buurt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:05 schreef IzabelaOekraGirl het volgende:
[..]
Ik woon nog bij m`n ouders (tijdelijk omdat ik kort geleden gescheiden ben) en ik mag de huistelefoon daar niet voor gebruiken, dus bellen kan niet. Maar het werk wat ik doe is ook anoniem hoor.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:03 schreef IzabelaOekraGirl het volgende:
Het is een contactsite, geen datingsites. Dates worden er ook niet beloofd, mogen we ook nooit doen.
Stop! Ik weet toevallig heel veel van deze vorm van oplichting. En ja het is wel degelijk oplichting omdat mensen aan het lijntje worden gehouden en worden gemotiveerd om steeds maar geld uit te geven. Dat is gewoon pure manipulatie. Ik weet toevallig ook heel goed dat dit formeel wordt uitgelegd als "onschuldig entertainment" maar in de praktijk maken mensen wel kosten. en ja dat doen ze zelf, maar wel onder de verkeerde voorwenselen. Overigens wordt er nooit duidelijk vermeld dat het om entertainment gaat op die websites, das ook zo`n signaal van oplichting.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:04 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Heb je dat zelf verzonnen of is er iemand geweest die jou lampje even aandeed.
Wij mogen niet eens afspreken met de heren in kwestie, daarbij ze doen het zelf.
Als jij verwacht 10000 euro bruto te verdienen, gaan de volgende belastingen er nog van af:quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:45 schreef IzabelaOekraGirl het volgende:
[..]
Dus van die 24 euro moet ik nog belasting betalen? Dus meer dan de helft van wat ik verdien gaat naar de belastingdienst.
Laat me raden, jij kwam er gister achter, terwijl je met je broek op de enkels zat te sjorren, dat de vrouw aan die je aan de lijn had zat te kreunen en deed alsof ze druk met zichzelf bezig was, gewoon tv zat te kijken en de telefoon af en toe bij haar hijgende labrador hieldquote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:08 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Of het is een troll of je faalt wel heel erg in je leven
En wat kost het me dan als ik jou een vraag stel over de mail?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:03 schreef IzabelaOekraGirl het volgende:
Staat bij ons gewoon onderaan de site, maar dat mannen het blijven proberen om af te spreken verteld meer over hun dan over ons.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:11 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
[..]
[..]
Stop! Ik weet toevallig heel veel van deze vorm van oplichting. En ja het is wel degelijk oplichting omdat mensen aan het lijntje worden gehouden en worden gemotiveerd om steeds maar geld uit te geven. Dat is gewoon pure manipulatie. Ik weet toevallig ook heel goed dat dit formeel wordt uitgelegd als "onschuldig entertainment" maar in de praktijk maken mensen wel kosten. en ja dat doen ze zelf, maar wel onder de verkeerde voorwenselen. Overigens wordt er nooit duidelijk vermeld dat het om entertainment gaat op die websites, das ook zo`n signaal van oplichting.
Als jullie hier inderdaad medewerking aan verlenen mag je je heel diep gaan schamen. Dan zijn jullie gewoon oplichters.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:13 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Laat me raden, jij kwam er gister achter, terwijl je met je broek op de enkels zat te sjorren, dat de vrouw aan die je aan de lijn had zat te kreunen en deed alsof ze druk met zichzelf bezig was, gewoon tv zat te kijken en de telefoon af en toe bij haar hijgende labrador hield
Is dat hoe jij altijd te werk gaat?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:13 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Laat me raden, jij kwam er gister achter, terwijl je met je broek op de enkels zat te sjorren, dat de vrouw aan die je aan de lijn had zat te kreunen en deed alsof ze druk met zichzelf bezig was, gewoon tv zat te kijken en de telefoon af en toe bij haar hijgende labrador hield
Nee zit meestal gewoon te chatten of online te winkelen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:20 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Is dat hoe jij altijd te werk gaat?
Klinkt echt als een geweldige baan zegquote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:00 schreef IzabelaOekraGirl het volgende:
[..]
Ik denk bruto, maar dat weet ik niet zeker. Telefonisch contact opnemen gaat niet, moet dan mailen want alles gaat via internet.
Dus je hebt maar weinig respect voor de mannen die voor jou betalen? Hoe zit het eigenlijk met je zelfrespect?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:13 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Wat heeft dit met falen te maken? Waarom is het raar als iemand naast zijn/haar fulltime baan nog wat bijverdiend?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:08 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Of het is een troll of je faalt wel heel erg in je leven
Het staat altijd heel onduidelijk vermeld, kom op dat weet je ook. En dat mensen contact zoeken snap ik nog, maar jullie maken hier misbruik van. Snap je dat dan echt niet? Het is oplichting en das veel erger dan de mensen die zoeken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:16 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Staat bij ons gewoon onderaan de site, maar dat mannen het blijven proberen om af te spreken verteld meer over hun dan over ons.
Als onderaan de home pagina staat dat de profielen FICTIEF zijn dan zegt dat toch genoeg?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:11 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
[..]
[..]
Stop! Ik weet toevallig heel veel van deze vorm van oplichting. En ja het is wel degelijk oplichting omdat mensen aan het lijntje worden gehouden en worden gemotiveerd om steeds maar geld uit te geven. Dat is gewoon pure manipulatie. Ik weet toevallig ook heel goed dat dit formeel wordt uitgelegd als "onschuldig entertainment" maar in de praktijk maken mensen wel kosten. en ja dat doen ze zelf, maar wel onder de verkeerde voorwenselen. Overigens wordt er nooit duidelijk vermeld dat het om entertainment gaat op die websites, das ook zo`n signaal van oplichting.
Als jullie hier inderdaad medewerking aan verlenen mag je je heel diep gaan schamen. Dan zijn jullie gewoon oplichters.
Bijverdienen is geen probleem, alleen de tak van sport moet ik behoorlijk van kotsen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:24 schreef IzabelaOekraGirl het volgende:
[..]
Wat heeft dit met falen te maken? Waarom is het raar als iemand naast zijn/haar fulltime baan nog wat bijverdiend?
Dat weet ik niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:15 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
En wat kost het me dan als ik jou een vraag stel over de mail?
Ik vraag me af waarom iemand naast zijn fulltime baan dit soort werk als bijbaantje kiest. Heb je schuld ofzo dat je met dit soort crappy jobs bij moet schnabbelen? Ga de krant rond brengen ofzo.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:24 schreef IzabelaOekraGirl het volgende:
[..]
Wat heeft dit met falen te maken? Waarom is het raar als iemand naast zijn/haar fulltime baan nog wat bijverdiend?
Precies hetzelfde verhaal als ik al poste, het staat er altijd onduidelijk op. Ja natuurlijk kan je zeggen dat het onderaan op de website staat. Maar wat staat er bovenaan? Juist DATINGSITE! En dat is het niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:24 schreef IzabelaOekraGirl het volgende:
Als onderaan de home pagina staat dat de profielen FICTIEF zijn dan zegt dat toch genoeg?
Als je als uitzendkracht werkt heb je nou eenmaal niet zo`n hoog inkomen, dan is bijverdienen altijd mooi meegenomen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:26 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom iemand naast zijn fulltime baan dit soort werk als bijbaantje kiest. Heb je schuld ofzo dat je met dit soort crappy jobs bij moet schnabbelen? Ga de krant rond brengen ofzo.
Over welke site gaat het dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:26 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
[..]
Precies hetzelfde verhaal als ik al poste, het staat er altijd onduidelijk op. Ja natuurlijk kan je zeggen dat het onderaan op de website staat. Maar wat staat er bovenaan? Juist DATINGSITE! En dat is het niet.
Wij als medewerksters weten zelf niet naar welke site die mannen mailen. Via een apart inlogprogramma loggen we in om berichten te beantwoorden.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:27 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Over welke site gaat het dan?
Nee bij ons staat alleen voor telefonisch contact en er zitten mannen bij die toch proberen af te spreken, dan zeg ik duidelijk dat wij dat niet mogen, zit er ook niet op te wachten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:24 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
[..]
Het staat altijd heel onduidelijk vermeld, kom op dat weet je ook. En dat mensen contact zoeken snap ik nog, maar jullie maken hier misbruik van. Snap je dat dan echt niet? Het is oplichting en das veel erger dan de mensen die zoeken.
Ik had respect voor het werk kunnen hebben als het gewoon duidelijk vermeld wordt dat het nep is en er geen afspraken uit komen. Maar helaas dat is 9 van de 10 keer niet zo.
Naja belastingtechnisch is dit minder voordelig hoor. Btw; ligt er ook weer aan in welke sector je als uitzendkracht werkt. Een poetsmiep verdient minder dan iemand die in de ICT werkt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:27 schreef IzabelaOekraGirl het volgende:
[..]
Als je als uitzendkracht werkt heb je nou eenmaal niet zo`n hoog inkomen, dan is bijverdienen altijd mooi meegenomen.
Een hele goede manier?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:31 schreef LittleLady het volgende:
[..]
En over zelfrespect, ik betaal er straks een studie van 56 maanden van zodat ik hogerop kan komen, en kan op deze manier mijn eigen kind opvoeden zonder het bij de bso te dumpen, dus ik zie het als een hele goede manier om te studeren en mama te zijn.
En toch weet je wat er op de site staat? Raar verhaal. En inderdaad oplichters. Dat blijkt ook wel als ze 14 van de 40 euro inhouden tijdens het uitbetalen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:28 schreef IzabelaOekraGirl het volgende:
[..]
Wij als medewerksters weten zelf niet naar welke site die mannen mailen. Via een apart inlogprogramma loggen we in om berichten te beantwoorden.
Tja jij moet ermee leven, ik niet. Persoonlijk zou ik elke vorm van zelfrespect verliezen als ik zulk werk zou doen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:31 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Nee bij ons staat alleen voor telefonisch contact en er zitten mannen bij die toch proberen af te spreken, dan zeg ik duidelijk dat wij dat niet mogen, zit er ook niet op te wachten.
En over zelfrespect, ik betaal er straks een studie van 56 maanden van zodat ik hogerop kan komen, en kan op deze manier mijn eigen kind opvoeden zonder het bij de bso te dumpen, dus ik zie het als een hele goede manier om te studeren en mama te zijn.
Mijn kind heeft tenminste een thuis, ik ben er altijd en ze krijgt helemaal niets mee van het werk wat ik doe, want dan ligt ze op bed of is ze naar school.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:33 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Een hele goede manier?Je kind kan later echt trots op je zijn
Dat zal een winkeldief ook zeggen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:42 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Mijn kind heeft tenminste een thuis, ik ben er altijd en ze krijgt helemaal niets mee van het werk wat ik doe, want dan ligt ze op bed of is ze naar school.
En door weer te gaan studeren kan ik straks een veel betere baan krijgen, waardoor ik altijd zelfstandig kan blijven en nu kun je er wel op neerkijken, ik heb geen uitkering en steun op niemand, ik werk keihard voor mijn eigen geld en belangen.
Stel er breekt iemand bij jouw in. Je weet wie het is en die spreek je aan. Die inbreker verteld je dan dat hij of zij het voor de kinderen en de toekomst doet. Accepteer je het dan? Ik denk van niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:42 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Mijn kind heeft tenminste een thuis, ik ben er altijd en ze krijgt helemaal niets mee van het werk wat ik doe, want dan ligt ze op bed of is ze naar school.
En door weer te gaan studeren kan ik straks een veel betere baan krijgen, waardoor ik altijd zelfstandig kan blijven en nu kun je er wel op neerkijken, ik heb geen uitkering en steun op niemand, ik werk keihard voor mijn eigen geld en belangen.
Wou je over je laatste telefoon rekening praten?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:50 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
[..]
Stel er breekt iemand bij jouw in. Je weet wie het is en die spreek je aan. Die inbreker verteld je dan dat hij of zij het voor de kinderen en de toekomst doet. Accepteer je het dan? Ik denk van niet.
Je loopt op straat en wordt beroofd, je vraag waarom. Je krijgt hetzelfde verhaal te horen als hierboven. Nogmaals accepteer je dat? Ik denk van niet.
Kortom je kan praten als burgman en tig argumenten geven het is en blijft fout wat je doet ongeacht je motivatie.
Wat is er moraalridder aan?quote:
Krijg ook mannen vanuit dure kantoren aan de lijn, ik krijg getrouwde mannen aan de lijn, ik krijg van alles aan de lijn, op den duur leer je de vaste bellers kennen en vraag je even hoe het met de vrouw en kinderen gaat even of ze nog wat leuks hebben gedaan en gewone gesprekken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat zal een winkeldief ook zeggen.
-edit-.
Het is gewoon oplichting. Intelligente mannen zal je er zelden mee pakken, maar simpele & eenzame mannen help je zo alleen maar meer de vernieling in. Dat vind ik wel triest.
Hey het is werk en ik schaam me er niet voor, krijg het idee dat er een paar hier flink op hun muil zijn gegaan bij zo'n lijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat is er moraalridder aan?. LittleLady geniet er overduidelijk van dat ze geld aftroggelt van simpele mannen die oprecht op zoek zijn naar een gesprekspartner.
Is dat moreel verantwoord? Ik denk van niet.
Dat idee heb ik ook.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:53 schreef Basp1 het volgende:
Volgens mij heeft Ajkwak teveel naar die lijnen gebeld en is hij hier zijn frustatratie eruit aan het gooien. Ik denk dat jullie wederom een goede middag omzet gaan krijgen want dan zal de heer kwak toch wederom een manier moeten vinden om zijn kwakje te lozen.
Nou, ik vind het ook weinig verheffend en aan mij zul je toch wel niet vragen of ik een nogal hoge telefoonrekening had.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:53 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Hey het is werk en ik schaam me er niet voor, krijg het idee dat er een paar hier flink op hun muil zijn gegaan bij zo'n lijn.
Nee lieverd, ik zit bij de tegenovergestelde partij. Ik backtrace figuren als jullie soms voor geld. Geeft me veel meer geruststelling. (en nee ik ga jullie hier niet backtracen, ik werk alleen in opdracht en je baas boeit me meer)quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:51 schreef LittleLady het volgende:
Wou je over je laatste telefoon rekening praten?
Er zitten ook domme, eenzame en depressieve mensen in een huwelijk of in een duur kantoor. Je pakt gewoon de zwakkere mensen in de samenleving en dat is niet iets om trots op te zijn vind ik.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:52 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Krijg ook mannen vanuit dure kantoren aan de lijn, ik krijg getrouwde mannen aan de lijn, ik krijg van alles aan de lijn, op den duur leer je de vaste bellers kennen en vraag je even hoe het met de vrouw en kinderen gaat even of ze nog wat leuks hebben gedaan en gewone gesprekken.
Mwah, 't is een service waar behoefte aan is. Een winkelier maakt ook misbruik van een simpele ziel die een TV wil hebben om daarna 3 uur per avond op de bank te hangen. Zolang het niet illegaal is, prima toch?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat is er moraalridder aan?. LittleLady geniet er overduidelijk van dat ze geld aftroggelt van simpele mannen die oprecht op zoek zijn naar een gesprekspartner.
Is dat moreel verantwoord? Ik denk van niet.
Ik heb nog nooit zoiets gedaan. Omdat ik weet dat het fictief is en ik daar geen stijve plasser van krijg. Beetje een zwak argument.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:53 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Hey het is werk en ik schaam me er niet voor, krijg het idee dat er een paar hier flink op hun muil zijn gegaan bij zo'n lijn.
Een TV verkopen is nog wel wat anders dan een vals gevoel verkopen op een datingsite waar soms heel onduidelijk onderaan de site staat dat het fictief is. Men probeert op alle mogelijke manieren te verbergen dat het nep is. Dat is in mijn optiek toch echt gewoon oplichting. Op z'n minst hoef je er niet trots op te zijn. Dat stoot mij tegen de borst bij 'littlelady' (meestal zijn vrouwen met dit soort namen tientonners)quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:55 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Mwah, 't is een service waar behoefte aan is. Een winkelier maakt ook misbruik van een simpele ziel die een TV wil hebben om daarna 3 uur per avond op de bank te hangen. Zolang het niet illegaal is, prima toch?
Ernstig probleem met dochter van zwager.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoiets gedaan. Omdat ik weet dat het fictief is en ik daar geen stijve plasser van krijg. Beetje een zwak argument.
En dan? Verder niks? En daar betalen ze dan iets van 2.50 p/m voor? Prostituées beweren dit trouwens ook vaker dat er zat mannen komen voor een gewoon praatje en een luisterend oorquote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:52 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Krijg ook mannen vanuit dure kantoren aan de lijn, ik krijg getrouwde mannen aan de lijn, ik krijg van alles aan de lijn, op den duur leer je de vaste bellers kennen en vraag je even hoe het met de vrouw en kinderen gaat even of ze nog wat leuks hebben gedaan en gewone gesprekken.
Gratis.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:00 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ernstig probleem met dochter van zwager.
Nee jij krijgt een stijve plasser van vage verhalen op internet plaatsen.
Kom op zeg, zodra het telefoonnummer van de datingsite begint met 0906 weet je toch wel hoe laat het is?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een TV verkopen is nog wel wat anders dan een vals gevoel verkopen op een datingsite waar soms heel onduidelijk onderaan de site staat dat het fictief is. Men probeert op alle mogelijke manieren te verbergen dat het nep is. Dat is in mijn optiek toch echt gewoon oplichting. Op z'n minst hoef je er niet trots op te zijn. Dat stoot mij tegen de borst bij 'littlelady' (meestal zijn vrouwen met dit soort namen tientonners)
Nee joh de lijn waar ik werk is iets van 30 cent per minuut, is gewoon een soort babbelboxquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:00 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
En dan? Verder niks? En daar betalen ze dan iets van 2.50 p/m voor? Prostituées beweren dit trouwens ook vaker dat er zat mannen komen voor een gewoon praatje en een luisterend oor
In de Playboy schijnen ook van die geweldige interviews te staan die je moet lezen!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:00 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
En dan? Verder niks? En daar betalen ze dan iets van 2.50 p/m voor? Prostituées beweren dit trouwens ook vaker dat er zat mannen komen voor een gewoon praatje en een luisterend oor
Aha dat scheelt weer maar een beetje babbel duurt toch snel een half uurtje lijkt me of het moet rukchat zijn want dan zijn ze snel klaarquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:03 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Nee joh de lijn waar ik werk is iets van 30 cent per minuut, is gewoon een soort babbelbox
Tja moeten ze maar beter opletten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:06 schreef Cue_ het volgende:
De meeste mannen die dergelijke chatsites bezoeken denken dat het een soort datingsite is. En dat er kan is op een ontmoeting. Dar hebben ze geld voorover.
Is onlangs ook nog een reportage op tv over geweest. Ze voelden zich zicht echt bekocht toen ze hoorden dat het allemaal fictief was en dat er ook gewoon kerels achter het chatmeisje zaten
Ben ik het niet mee eens. Ik vind het manipuleren, de zaak verdraaien dus een soort van oplichten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:08 schreef Deetch het volgende:
[..]
Tja moeten ze maar beter opletten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |