SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
Ja omdat ik die van internet heb geplukt, de originele die ik per post heb, daar staat dat niet op.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:43 schreef Waaghals het volgende:
op jouw loonspecificatie staat concept
Dus van die 24 euro moet ik nog belasting betalen? Dus meer dan de helft van wat ik verdien gaat naar de belastingdienst.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:43 schreef RolStaart-Beer het volgende:
BTW is heel wat anders dan loonbelasting
voor de cam zitten natuurlijkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:44 schreef controlaltdelete het volgende:
Idd er staat concept op, viel me ook al op. Wat is het eigenlijk voor werk? Ik lees iets van chatjobs?
Mailtjes beantwoorden.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:44 schreef controlaltdelete het volgende:
Idd er staat concept op, viel me ook al op. Wat is het eigenlijk voor werk? Ik lees iets van chatjobs?
Dit is wat ik in 1 week heb verdiend. Ik heb vrije inlog dus bepaal zelf hoeveel en wanneer ik werk.quote:
Waar gaan die mails dan over?quote:
http://hiddensecretevents.net/chat-job#quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:47 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Waar gaan die mails dan over?
Kan van alles zijn, van zakelijk tot erotisch, over hobbies, over huisdieren.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:47 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Waar gaan die mails dan over?
ben met elkaar een uurtje of 4 bezig geweest, hoeveel mailtjes weet ik niet zo uit mijn hoofdquote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:47 schreef Kreator het volgende:
Hoeveel mailtjes en hoeveel tijd was je kwijt eigenlijk? Gewoon uit nieuwsgierigheid.
Nee. Maar wees eens iets duidelijker met getallen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:46 schreef IzabelaOekraGirl het volgende:
Maar als ik dus 100 euro bruto zou verdienen gaat er ongeveer 60 naar onze blauwe vijanden?
En wat antwoord je dan? Ik heb geen idee hoe zoiets werkt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:48 schreef IzabelaOekraGirl het volgende:
[..]
Kan van alles zijn, van zakelijk tot erotisch, over hobbies, over huisdieren.
Da's dan wel een karig uurloon.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:49 schreef IzabelaOekraGirl het volgende:
[..]
ben met elkaar een uurtje of 4 bezig geweest, hoeveel mailtjes weet ik niet zo uit mijn hoofd
Random klantenservice dus?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:48 schreef IzabelaOekraGirl het volgende:
[..]
Kan van alles zijn, van zakelijk tot erotisch, over hobbies, over huisdieren.
Dus niet 40% van die ongeveer 40 euro maar 40% van die ongeveer 24 euro?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:50 schreef LittleLady het volgende:
Pffff hebben ze je dat niet uitgelegd, toen ik nog bij voor de cam werkte werd aangeraden 40 procent van je loon apart te houden.
Zodat als je aangifte gaat doen je altijd genoeg hebt.
Ligt eraan wat de klant vraagt en verteldquote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En wat antwoord je dan? Ik heb geen idee hoe zoiets werkt.
Waarom gaat "spoed uitbetaling vaste kosten" van jouw salaris af?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:52 schreef IzabelaOekraGirl het volgende:
[..]
Dus niet 40% van die ongeveer 40 euro maar 40% van die ongeveer 24 euro?
Hier op Fok doen we dat gratis! Jij stelt een vraag over belasting betalen, en krijgt gratis antwoordquote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:54 schreef IzabelaOekraGirl het volgende:
[..]
Ligt eraan wat de klant vraagt en verteld
En hoe kom je dan aan je antwoorden?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:54 schreef IzabelaOekraGirl het volgende:
[..]
Ligt eraan wat de klant vraagt en verteld
Heb het via een spoed betaling uit laten betalen omdat m`n zusje wat geld nodig had. En ik kon het van mijn andere salaris haar even niet lenen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:54 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Waarom gaat "spoed uitbetaling vaste kosten" van jouw salaris af?
Zelf bedenkenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En hoe kom je dan aan je antwoorden?
Dan moet je even heen bellen of ze netto of bruto uitbetalen, maar als dat netto is en jij bent 4 uur bezig geweest, word jij flink genaaid.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:52 schreef IzabelaOekraGirl het volgende:
[..]
Dus niet 40% van die ongeveer 40 euro maar 40% van die ongeveer 24 euro?
Hoezo overal verstand van? Dat hoeft toch niet. Je moet het gewoon zien als een chatsite maar dan 1 waar mensen betalen als ze een berichtje sturen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Je hebt dus overal verstand vanWat een aparte baan.
Oh?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:54 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Hier op Fok doen we dat gratis! Jij stelt een vraag over belasting betalen, en krijgt gratis antwoord
Omdat je post dat mensen vragen stellen over van alles en nog wat, vandaar mijn opmerking dat je overal verstand van hebt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:58 schreef IzabelaOekraGirl het volgende:
[..]
Hoezo overal verstand van? Dat hoeft toch niet. Je moet het gewoon zien als een chatsite maar dan 1 waar mensen betalen als ze een berichtje sturen.
Joh ze doet gewoon erotisch mailen en soms heb je mannen die mailen omdat ze eenzaam zijn, wat ik doe met bellen, doet zij met mailen.quote:[img]http://i.fokzine.net/p/99s.gif
[/img] Op donderdag 2 augustus 2012 08:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Je hebt dus overal verstand vanWat een aparte baan.
Ik snap niet waarom mensen daarvoor willen betalen, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:58 schreef IzabelaOekraGirl het volgende:
[..]
Hoezo overal verstand van? Dat hoeft toch niet. Je moet het gewoon zien als een chatsite maar dan 1 waar mensen betalen als ze een berichtje sturen.
Ik denk bruto, maar dat weet ik niet zeker. Telefonisch contact opnemen gaat niet, moet dan mailen want alles gaat via internet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:56 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Dan moet je even heen bellen of ze netto of bruto uitbetalen, maar als dat netto is en jij bent 4 uur bezig geweest, word jij flink genaaid.
Van de user kwiwi?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:59 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Joh ze doet gewoon erotisch mailen en soms heb je mannen die mailen omdat ze eenzaam zijn, wat ik doe met bellen, doet zij met mailen.
Je kletst gewoon over dagelijkse dingen en over seks en of je nou het verstand van een kiwi hebt of echt van alles weet dat maakt niet uit
Inderdaad, het is hetzelfde als zo`n telefoonnummer maar dan door middel van mailtjes.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:59 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Joh ze doet gewoon erotisch mailen en soms heb je mannen die mailen omdat ze eenzaam zijn, wat ik doe met bellen, doet zij met mailen.
Je kletst gewoon over dagelijkse dingen en over seks en of je nou het verstand van een kiwi hebt of echt van alles weet dat maakt niet uit
Waarom ga je dan niet bellen, verdiend veel beter en ben je ook nog anoniem.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:00 schreef IzabelaOekraGirl het volgende:
[..]
Ik denk bruto, maar dat weet ik niet zeker. Telefonisch contact opnemen gaat niet, moet dan mailen want alles gaat via internet.
Heb je dat zelf verzonnen of is er iemand geweest die jou lampje even aandeed.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:01 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
Mmmm ik heb zo het idee dat de TS medewerking verleend aan bepaalde vormen van oplichting op internet. Ik denk even hardop aan een dating site waar mensen aan het lijntje worden gehouden. Zit ik er ver naast TS?
PS Wil je werk niet beledigen, maar de omschrijvingen passen precies in dit plaatje.
Hahaha dan ben je een soort van collega van mijquote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:03 schreef IzabelaOekraGirl het volgende:
Het is een contactsite, geen datingsites. Dates worden er ook niet beloofd, mogen we ook nooit doen.
Ik woon nog bij m`n ouders (tijdelijk omdat ik kort geleden gescheiden ben) en ik mag de huistelefoon daar niet voor gebruiken, dus bellen kan niet. Maar het werk wat ik doe is ook anoniem hoor.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:02 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet bellen, verdiend veel beter en ben je ook nog anoniem.
Ja dat weet ik, dat van mij ook, ook geheel anoniem, ik doe alleen bellen en krijg alleen mannen uit het zuiden des lands aan de lijn, dus niet uit de buurt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:05 schreef IzabelaOekraGirl het volgende:
[..]
Ik woon nog bij m`n ouders (tijdelijk omdat ik kort geleden gescheiden ben) en ik mag de huistelefoon daar niet voor gebruiken, dus bellen kan niet. Maar het werk wat ik doe is ook anoniem hoor.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:03 schreef IzabelaOekraGirl het volgende:
Het is een contactsite, geen datingsites. Dates worden er ook niet beloofd, mogen we ook nooit doen.
Stop! Ik weet toevallig heel veel van deze vorm van oplichting. En ja het is wel degelijk oplichting omdat mensen aan het lijntje worden gehouden en worden gemotiveerd om steeds maar geld uit te geven. Dat is gewoon pure manipulatie. Ik weet toevallig ook heel goed dat dit formeel wordt uitgelegd als "onschuldig entertainment" maar in de praktijk maken mensen wel kosten. en ja dat doen ze zelf, maar wel onder de verkeerde voorwenselen. Overigens wordt er nooit duidelijk vermeld dat het om entertainment gaat op die websites, das ook zo`n signaal van oplichting.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:04 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Heb je dat zelf verzonnen of is er iemand geweest die jou lampje even aandeed.
Wij mogen niet eens afspreken met de heren in kwestie, daarbij ze doen het zelf.
Als jij verwacht 10000 euro bruto te verdienen, gaan de volgende belastingen er nog van af:quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:45 schreef IzabelaOekraGirl het volgende:
[..]
Dus van die 24 euro moet ik nog belasting betalen? Dus meer dan de helft van wat ik verdien gaat naar de belastingdienst.
Laat me raden, jij kwam er gister achter, terwijl je met je broek op de enkels zat te sjorren, dat de vrouw aan die je aan de lijn had zat te kreunen en deed alsof ze druk met zichzelf bezig was, gewoon tv zat te kijken en de telefoon af en toe bij haar hijgende labrador hieldquote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:08 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Of het is een troll of je faalt wel heel erg in je leven
En wat kost het me dan als ik jou een vraag stel over de mail?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:03 schreef IzabelaOekraGirl het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |