Hallo,
Ik heb een probleem en dat moet ik even van me afschrijven. Ik ben nu zo'n 11 jaar getrouwd en heb een hele lieve vrouw en 3 kinderen. Alles gaat prima, al is het allemaal een beetje uitgeblust enzo. Je kent het wel.
In de afgelopen 15 jaar heb ik ook veel contact gehad met mijn zwager en zwagerin en heb ook hun 2 kinderen op zien groeien van peuter tot nu. We gingen ook elk jaar samen op vakantie en dat was altijd heel gezellig... maar afgelopen vakantie is het helemaal mis gegaan. Iedereen was de stad in, behalve ik en de dochter van mijn zwager (nu 17 jaar). Zij lag aan het zwembad, topless te zonnen en ik zat er een boekje te lezen. Ik kan niet ontkennen dat ik er af en toe met een schuine blik naar keek en mijn ogen werden verwend.
Op een gegeven moment kwam ze bij me zitten en we besloten om binnen wat te drinken. Heb toen een lekker muziekje opgezet en na wat kletsen begon ze een beetje verleidelijk te dansen en ik kan je vertellen dat dat heel erg leuk is om naar te kijken.
Na 2 of 3 drankjes en wat kletsen en dansen ploften we neer op de bank. Zonder enige aanleiding trok ze mijn zwembroek omlaag en begon mij te verwennen (eerst met de hand, later met haar mond). Uiteindelijk zijn we in bed beland en hebben daar seks gehad.
Ik weet niet wat ik dacht, ik dacht helemaal niet. Maar direct na het voorval had ik ontzettend veel spijt. Heb de hele avond zitten huilen en mijn vrouw vroeg wat er aan de hand was. Ik heb wat verzonnen en heb geprobeerd de rest van de vakantie zgam verder te gaan.
Nu, 3 maanden later, kreeg ik via sms te horen dat ze zwanger is. De familie is helemaal in shock en iedereen is over de zeik. Ze heeft niet verteld wie de vader is, maar dat is natuurlijk een kwestie van tijd voordat het uitkomt. Ik zit nu helemaal in de rats en weet niet meer wat ik moet doen. Ik baal er ontzettend van dat nu waarschijnlijk door 1 klein foutje mijn hele leven op de kop gezet gaat worden.
Ik weet nu niet wat te doen en of ik nu zelf eerlijk moet opbiechten wat er gebeurd is, of dat ik mijn nichtje moet opzoeken en haar heimelijk moet aansporen tot het verwijderen van de baby.
Ik verwacht niet veel positieve reacties, maar ik hoop dat er mensen zijn die toch nog wat advies hebben...