Ik zou je vrouw omleggen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:13 schreef Kreator het volgende:
Om toch maar even op het enige stukje serieuze reactie in te gaan... mijn vrouw is directeur/eigenaar van een goedlopend bedrijf. Dus als er iemand geld krijgt, dan ben ik het.
Maar ik hoop dat het niet zo ver hoeft te komen en dat we er wel uitkomen. Ik weet alleen niet wat ik moet doen...
Lol speak for yourself. Niet alle vrouwen zijn achtergestelde macht en geldgeile teven.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:16 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Ohw maar jij moet wel betalen voor je kinderen en gezien jij een hele grove fout hebt gemaakt zal je vrouw je tot het bot uitknijpen.
Vrouwen zijn best vergevingsgezind maar doe je haar gezin iets aan dan ben je zeker aan de beurt en dit gaat ze je nooit weer vergeven.
Ohw er is geen vrouw die dit niet ongestraft laat.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:27 schreef Paddestoel85 het volgende:
[..]
Lol speak for yourself. Niet alle vrouwen zijn achtergestelde macht en geldgeile teven.
Mijn vrouw is niet echt haatdragend en ik ben redelijk dominant in de relatie. Dus als ik dat wil, praat ik alles onder de tafel. Maar gezelliger wordt het dan niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:33 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Ohw er is geen vrouw die dit niet ongestraft laat.
Heb inmiddels heel wat scheidingen gezien en 9 van de 10 gaat totaal niet op een volwassen manier maar is het kaalplukken waar je plukken kan.
Dus wat denk je dat deze vrouw zegt als manlief binnenkomt met, schat heb een probleem, ik heb ons nichtje gedekt en dat kind is van mij.
Dan zegt ze echt niet, goh wat leuk, nou lieverd moet je eens horen wat ik heb meegemaakt blablablabla
Cute. Echt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:36 schreef pietkanarie het volgende:
Als dit serieus is had je beter een kloon aan kunnen maken. Nu zullen er weinig serieuze reacties komen, gok ik.
Verder: praat met haar. Wat wil ze? Wat kan ze en wie gaat wat aan de familie vertellen.
Ja, precies! Ts een beetje moeilijk doen terwijl de oplossing zo simpel is. Rest van de familie ook gelijk meenemen, voordat ze moeilijke vragen gaan stellen.quote:
Michael Jackson de Pedo en kinder verkrachter is dood.quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:38 schreef Chai het volgende:
Je hebt wel zeer sterk zaad of niet.
Vriendin beste vriend zwanger gemaakt... vertellen of niet?
En hier heb je een paar maanden een vriendin :S naast je huwelijk zeker
Mag niet vreemdgaan van collega.
Die 16-jarige van vorig jaar
Verliefd op een 16 jarig meisje.
Weer incestproblemen
Verliefd op mijn stiefzusje...
Als ik een smiley wil neerzetten dan doe ik dat, jongen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Michael Jackson de Pedo en kinder verkrachter is dood.
Zo nu kan je weer gaan huilen in een hoekje en stoppen met smiley posts.
En ook ik heb het vaak genoeg meegemaakt, scheidingen e.d. en dan niet bij mezelf maar omgeving.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:33 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Ohw er is geen vrouw die dit niet ongestraft laat.
Heb inmiddels heel wat scheidingen gezien en 9 van de 10 gaat totaal niet op een volwassen manier maar is het kaalplukken waar je plukken kan.
Dus wat denk je dat deze vrouw zegt als manlief binnenkomt met, schat heb een probleem, ik heb ons nichtje gedekt en dat kind is van mij.
Dan zegt ze echt niet, goh wat leuk, nou lieverd moet je eens horen wat ik heb meegemaakt blablablabla
Beetje jammer weer, dit.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:38 schreef Chai het volgende:
Je hebt wel zeer sterk zaad of niet.
Vriendin beste vriend zwanger gemaakt... vertellen of niet?
En hier heb je een paar maanden een vriendin :S naast je huwelijk zeker
Mag niet vreemdgaan van collega.
Die 16-jarige van vorig jaar
Verliefd op een 16 jarig meisje.
Weer incestproblemen
Verliefd op mijn stiefzusje...
Hoezo. Ik constateer alleen dat je wel erg veel problemen hebt.quote:
Krea ... ben jij stiekem gewoon nog heel erg maagd?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |