Hoi Fok,
Ik ben verliefd op een 16 jarig meisje. Ik ben van Algerijnse afkomst en ik was na het uitgaan lopende over de streets (ik woon momenteel in Engeland). Toen kwam ik een dronken meisje tegen en na wat geklets hadden we heerlijke sex in de bushes.
Vervolgens begon ze te huilen en vertelde ze het verhaal dat ze een vriend had waar ze niet meer van hield en dat ze niet wist hoe ze haar ouders moest vertellen dat ze van mij hield. Ik dacht nog, dat is snel na 1 keer sex in de bushes, maar goed.
Ik heb haar toen aangeraden om te vertellen dat ik haar verkracht heb, want dat maakt het verhaal een stuk geloofwaardiger. Zij zou daarover haar familie inlichten en mij dan voorstellen. Dit is tot op heden niet gebeurd omdat ze erg vaak dronken is en 16 dus vaak op highschool.
Wat kan ik nu doen? Ik zat erover te denken om een website te beginnen met allemaal foto's van vergelijkbare meisjes zodat ook zij hun verhaal kwijt kunnen en op zoek kunnen gaan naar een volwassen Algerijn die het beste met ze voor heeft. Nog andere tips?
Groetjes,
Kreachmed.