'Vroeger' waren er nog SOA's die jij nog niet hebt gehad.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:49 schreef Seven. het volgende:
Kreator is de laatste tijd nooit meer grappig. Jammer. Vroeger kon men nog wel eens om hem lachen. Nu is het niets dan triestheid.
HAHAHAHA, dit zegt de man die half fok gepeerd heeft.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
'Vroeger' waren er nog SOA's die jij nog niet hebt gehad.
Moest ik tóch om je lachen!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:53 schreef Seven. het volgende:
[..]
HAHAHAHA, dit zegt de man die half fok gepeerd heeft.. Ik denk dat jij er door de jaren meer hebt weten te muteren dan ik, schat.
Ik vond deze comeback toch enigszins teleurstellend.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ha, nu hebben we allebei gelachen!
Ik dacht ooit lesbisch te zijn, maar ik kon toch niet ontkennen dat ik ook nat word van mannen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:56 schreef Scorpie het volgende:
Zeven is toch die lesbo chick met twijfels?
Ah ja, het meisje met de daddy issuesquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:57 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik dacht ooit lesbisch te zijn, maar ik kon toch niet ontkennen dat ik ook nat wordt van mannen.
Ben je ook niet een klein beetje bicurieus?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:57 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik dacht ooit lesbisch te zijn, maar ik kon toch niet ontkennen dat ik ook nat wordt van mannen.
Hetero, zwart gat, bi, lesbi, hetero.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:56 schreef Scorpie het volgende:
Zeven is toch die lesbo chick met twijfels?
Algerijnsquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:56 schreef Scorpie het volgende:
Heb je een Engels IP adres? Anders ben je een kloon.
Lezen is geen hobby van je he?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:58 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ben je ook niet een klein beetje bicurieus?
Ja, triest hea?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ah ja, het meisje met de daddy issues
Het is wel knap om op fok te zitten en enig detail te missen over het leven van 'Seven'. Dat moet ik hem toch nageven.quote:
Niemand moest lagge om 'zwart gat'.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:00 schreef yvonne het volgende:
Wordt het toch nog een lollig topic.
'gepeerd'
Ik zei toch al dat jij tegenwoordig niet meer grappig bent?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niemand moest lagge om 'zwart gat'.
Het is rookpauze nu.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Doe eens een trol topic maken dan
Wat zeg je nou?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lezen is geen hobby van je he?.
Sorry dat ik niet zo'n prominente verschijning ben op Fok en een leven ernaast heb. De dag dat ik dat wel word/ben, zal ik mezelf van het leven beroven.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is wel knap om op fok te zitten en enig detail te missen over het leven van 'Seven'. Dat moet ik hem toch nageven.
Er zijn veel (7) wijve die zich niet eens hoeven te scheren, dat slijt vanzelf.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik wist niet dat er tegenwoordig nog 16-jarige meisjes met niet getrimde bushes zijn.
Als het maar een pols heeft, zou Seven zeggen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:05 schreef Sjeen het volgende:
Is ze nou nog steeds bij die vriend waar ze niet van houdt?
Ja, zo zijn er ook users die Fok! al 35854134 keer voorgoed vaarwel hebben gezegd. Allemaal stoere praat, maar iedereen komt terug/post door.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:03 schreef Boudibou het volgende:
Sorry dat ik niet zo'n prominente verschijning ben op Fok en een leven ernaast heb. De dag dat ik dat wel word/ben, zal ik mezelf van het leven beroven.
Mopjes maken om chemo is een beetje misselijkmakend, K.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:04 schreef Kreator het volgende:
Er zijn veel (7) wijve die zich niet eens hoeven te scheren, dat slijt vanzelf.
Ik ook. Maar mijn vertrekken zijn meestal onvrijwillig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, zo zijn er ook users die Fok! al 35854134 keer voorgoed vaarwel hebben gezegd. Allemaal stoere praat, maar iedereen komt terug/post door.
Wat is 12 meter lang en kaal?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mopjes maken om chemo is een beetje misselijkmakend, K.
Klinkt als waar ik nog wel eens van wordt beschuldigd. Waarom heb ik Seven nog nooit geduwt?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als het maar een pols heeft, zou Seven zeggen.
Omdat je een vampier bent?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klinkt als waar ik nog wel eens van wordt beschuldigd. Waarom heb ik Seven nog nooit geduwt?
zo ken ik er nog wel een paar... maar Kreachmed, nu ze jou eenmaal gevoeld heeft, wil ze toch niet meer terug naar die gevoelloze zak van een vriend? Of is ze zo meestal zo dronken dat ze geen verschil merkt?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als het maar een pols heeft, zou Seven zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |