Ware het niet dat mijn collega dus een ontzettend lekker wijf is, die wel 'actief op zoek is' naar een nieuwe zaaddonor. Gezien haar uiterlijke kenmerken kan dat nooit lang duren, dus ik heb ook geen maanden de tijd.quote:Op donderdag 2 april 2009 09:30 schreef OxygeneFRL het volgende:
Haar respecteren. Niet geforceerd contact met haar openemen. Dat zal haar afschrikken. Neuk je haar nu niet dan misschien wel over een maand alsnog,
maar goed, het gaat dan ook niet om jou, maar om tsquote:Op donderdag 2 april 2009 09:32 schreef Mystical_moonlight het volgende:
Persoonlijk vind ik je extreem kansloos..
Hoezo dat?quote:Op donderdag 2 april 2009 09:32 schreef Mystical_moonlight het volgende:
quote:Op donderdag 2 april 2009 09:38 schreef Jajong het volgende:
Wat afspreken om er 'even over te praten'.
Eenschquote:Op donderdag 2 april 2009 09:32 schreef Mystical_moonlight het volgende:
Tijdelijk downgraden gaat niet werken. Als ik zeg dat ik het even niet meer zeker weet, is het def. uit.quote:Op donderdag 2 april 2009 09:38 schreef kamikaze het volgende:
Dus je huidige relatie uitmaken, desnoods even op de vriendschap plus status zetten.
Ja, dat dan ook nog. Anders zou het ook geen dilemma zijn. Het helpt overigens ook niet dat ik de reputatie van vrouwenverslinder heb op het werk...omdat ik in het verleden wel eens vaker wat kippetjes aan het spit heb gehangen...dat weerhoudt de collega er ook een beetje van zo met mij in zee te gaan.quote:Op donderdag 2 april 2009 09:36 schreef Re het volgende:
dus collega is net iets meer dan standaard neukvlees als ik het begrijp?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |