Nou, dat zijn toch alleen maar bevestigingen van de geloofwaardigheid van dit verhaal? TS valt op jong en doet niet aan voorbehoedsmiddelen. Zeer geloofwaardig dus.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:38 schreef Chai het volgende:
Je hebt wel zeer sterk zaad of niet.
Vriendin beste vriend zwanger gemaakt... vertellen of niet?
En hier heb je een paar maanden een vriendin :S naast je huwelijk zeker
Mag niet vreemdgaan van collega.
Die 16-jarige van vorig jaar
Verliefd op een 16 jarig meisje.
Weer incestproblemen
Verliefd op mijn stiefzusje...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Diep van binnen wou ik dat ik het was.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Krea ... ben jij stiekem gewoon nog heel erg maagd?
De mensheid ook.. Het idee dat jij je voortplant..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Diep van binnen wou ik dat ik het was.
Het was toch leuker geweest als alle 'haha, Krea topic! FAKE!@!' roepers gewoon meelezen en wachten op de serieuze reacties. Maar nee, het is veel leuker om allerlei waargebeurde verhalen uit mijn historie te copy/pasten zodat het topic meteen dood is.quote:
Ik heb je moeder nog zwanger gemaakt. Dat was ook geen geslaagd experiment, idd.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De mensheid ook.. Het idee dat jij je voortplant..
Ik roep dat dus helemaal niet, ik haal het er alleen bij voor een vollediger beeld zodat we jou beter met je problemen kunnen helpen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het was toch leuker geweest als alle 'haha, Krea topic! FAKE!@!' roepers gewoon meelezen en wachten op de serieuze reacties. Maar nee, het is veel leuker om allerlei waargebeurde verhalen uit mijn historie te copy/pasten zodat het topic meteen dood is.
Ik hoop dat je een slagaderlijke bloeding in je anus krijgt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:58 schreef Chai het volgende:
Maar gelijk die verzuurde reacties van jou op mij laten het wel meer op een fake lijken ja.
Nou... Succes daarmeequote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb je moeder nog zwanger gemaakt. Dat was ook geen geslaagd experiment, idd.
Persoonlijk vind ik dit verloop leuker. Het wordt een beetje uitgekauwd namelijk. Zing eens een nieuwe liedje.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:56 schreef Kreator het volgende:
Het was toch leuker geweest als alle 'haha, Krea topic! FAKE!@!' roepers gewoon meelezen en wachten op de serieuze reacties.
Nogmaals: zing eens een nieuw deuntje. Dit kennen we al, in alle varianten.quote:Maar nee, het is veel leuker om allerlei waargebeurde verhalen uit mijn historie te copy/pasten zodat het topic meteen dood is.
ja dan moet je er zelf natuurlijk niet aan mee doen:quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het was toch leuker geweest als alle 'haha, Krea topic! FAKE!@!' roepers gewoon meelezen en wachten op de serieuze reacties. Maar nee, het is veel leuker om allerlei waargebeurde verhalen uit mijn historie te copy/pasten zodat het topic meteen dood is.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb je moeder nog zwanger gemaakt. Dat was ook geen geslaagd experiment, idd.
Ok.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een slagaderlijke bloeding in je anus krijgt.
Als ze zo makkelijk met jou het bed induikt en het voor haar op haar 17e blijkbaar niet de eerste keer was doet ze dat waarschijnlijk regelmatig ook wel met anderen dus het is toch helemaal niet gezegd dat jij de vader bent? Ik zou mijn mond nog even houden.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:44 schreef Kreator het volgende:
Ik verwacht niet veel positieve reacties, maar ik hoop dat er mensen zijn die toch nog wat advies hebben...
Je hoeft het niet te lezen hoor. Je mag ook gewoon optiefen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:59 schreef Copycat het volgende:
Persoonlijk vind ik dit verloop leuker. Het wordt een beetje uitgekauwd namelijk. Zing eens een nieuwe liedje.
[..]
Nogmaals: zing eens een nieuw deuntje. Dit kennen we al, in alle varianten.
Je moet nu toch onderhand wel weten dat ik me overal tegenaan bemoei en dat dit soort reacties alleen maar olie op mijn woordvuur zijn?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:01 schreef Kreator het volgende:
Je hoeft het niet te lezen hoor. Je mag ook gewoon optiefen.
Klinkt plausibel.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:00 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Als ze zo makkelijk met jou het bed induikt en het voor haar op haar 17e blijkbaar niet de eerste keer was doet ze dat waarschijnlijk regelmatig ook wel met anderen dus het is toch helemaal niet gezegd dat jij de vader bent? Ik zou mijn mond nog even houden.
Als je alles al hebt gedaan, is dat moeilijk. En na 2 jaar mag het best weer eens.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:02 schreef Copycat het volgende:
Doe er wat mee, wees eens wat creatiever. Wellicht dat mensen dan ook meer genegen zijn in je lulverhaaltjes mee te gaan.
Kusje op je boze bolletje.
Hij wilt liever een kusje op wat anders, en als het maar even mogelijk is ook nog een kind bij je verwekken, maar dan moet je wel nog redelijk jong zijn. .quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je moet nu toch onderhand wel weten dat ik me overal tegenaan bemoei en dat dit soort reacties alleen maar olie op mijn woordvuur zijn?
Doe er wat mee, wees eens wat creatiever. Wellicht dat mensen dan ook meer genegen zijn in je lulverhaaltjes mee te gaan.
Kusje op je boze bolletje.
Alles? Dat je dat denkt geeft eens en te meer een groot gebrek aan creativiteit aan.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:04 schreef Kreator het volgende:
Als je alles al hebt gedaan, is dat moeilijk. En na 2 jaar mag het best weer eens.
Zeg, volgen mij moet jij gewoon eens flink ge-dp-d worden. Of nog beter, een sessie airtight.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alles? Dat je dat denkt geeft eens en te meer een groot gebrek aan creativiteit aan.
Bedankt voor het aanbod, maar ik pas.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Zeg, volgen mij moet jij gewoon eens flink ge-dp-d worden. Of nog beter, een sessie airtight.
Inderdaad en het is ook niet echt onderscheidend van de andere verzonnen verhaaltjes.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alles? Dat je dat denkt geeft eens en te meer een groot gebrek aan creativiteit aan.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:38 schreef Chai het volgende:
Je hebt wel zeer sterk zaad of niet.
Vriendin beste vriend zwanger gemaakt... vertellen of niet?
En hier heb je een paar maanden een vriendin :S naast je huwelijk zeker
Mag niet vreemdgaan van collega.
Die 16-jarige van vorig jaar
Verliefd op een 16 jarig meisje.
Weer incestproblemen
Verliefd op mijn stiefzusje...
Bedankt, maar dan zoek ik liever een lekker wijf.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Zeg, volgen mij moet jij gewoon eens flink ge-dp-d worden. Of nog beter, een sessie airtight.
Och ik ben niet zo moeilijk. Een hartslag is meestal voldoende criteria.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bedankt, maar dan zoek ik liever een lekker wijf.
@CC: Zit je tampon scheef ofzo?.
Dat is bij soms ook niet noodzakelijk.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Och ik ben niet zo moeilijk. Een hartslag is meestal voldoende criteria.
Ik denk eerder dat jij op je pikkie bent getrapt omdat je uitgekauwde poging tot humor niet meer werkt en je de creativiteit mist om iets nieuws te verzinnen. Dat komt hard aan, op een zolderkamer.quote:
Niet echt. Sorry.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat jij op je pikkie bent getrapt omdat je uitgekauwde poging tot humor niet meer werkt en je de creativiteit mist om iets nieuws te verzinnen. Dat komt hard aan, op een zolderkamer.
quote:
Misschien had je het hele topic moeten lezen, deze TS geeft al zelf toe dat het allemaal onzin is, en dan open jij het weer.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:46 schreef Re het volgende:
in elk verhaal zit een kern van waarheid, het gestelde is misschien niet waar, ik weet het niet daarvoor is het internet maar het klinkt toch wel plausibel, krea beleeft allerlei gekke avonturen. Hoe die het doet weet ik niet maar hij verveelt zich nooit als ik het zo lees. neem er een korreltje zout bij zou ik zeggen
Dacht dat jij een trol was, moet jij niet een diagnose gaan stellen?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:53 schreef party_crasher het volgende:
[..]
Deze TS is een trol. Kijk maar eens naar zijn andere topics en reacties.
Verder kun je afleiden aan zijn anders posts dat hij helemaal niet getrouwd is, laat staan ooit buiten komt of seks heeft...
Moeten we hier dan de psychiater van krea gaan uithangen dat het de diep gekoesterde wens van hem is om zijn nichtje te bezwangeren, en waardoor die fantasie ontsproten kan zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:46 schreef Re het volgende:
in elk verhaal zit een kern van waarheid, het gestelde is misschien niet waar, ik weet het niet daarvoor is het internet maar het klinkt toch wel plausibel, krea beleeft allerlei gekke avonturen. Hoe die het doet weet ik niet maar hij verveelt zich nooit als ik het zo lees. neem er een korreltje zout bij zou ik zeggen
vraag of hij je zwager's kleinkind wil adopterenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |