Vergelijkbaar met 'kanker' hier in NLquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:07 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die Amerikaanse angst voor dat woord
Mijn gevoel zegt dat het in Amerika nog wel zwaarder beladen is, maar ik weet het niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met 'kanker' hier in NL
Het is daar ook wel de norm om je enorm aan te stellenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:46 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt dat het in Amerika nog wel zwaarder beladen is, maar ik weet het niet.
True.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het is daar ook wel de norm om je enorm aan te stellen
Ik vind van niet. Ehrmahgerd voelt meer hysterisch aan, en fewt droog. Niet zo verrassend ook zie ik de fruitplaatjes niet terug in de ehrmahgerd pagina van knowyourmeme.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:34 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ziet eruit als de ehrmahgerd meme.
Hahahah wtf..quote:
Wat een bullshit, als je je zelf anders dan anderen uitdost is dat heel anders dan aziatisch zijn waar je niks aan kan doenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
linksboven en linksonder
Hahahahahaahahahaha.quote:
Dat het grappig is, is omdat het ook gewoon waar is.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:00 schreef TheThirdMark het volgende:
Iets met 2007 belde
Dat ik hem grappig blijf vinden is weer een ander verhaal
Er hangt echt een emmer KFC boven het basketbalveld?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat het grappig is, is omdat het ook gewoon waar is.
You are not logged in or you do not have permission to access this page.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:50 schreef marcel-o het volgende:
[..]
http://www.cameltoe-forum.com/f7/ucla-rowing-75308/
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:15 schreef TimKuik het volgende:
[..]
You are not logged in or you do not have permission to access this page.
Duidelijk dat jij daar wel een account hebt
wtfquote:
TS met z'n vriendin, dus wat maakt het ook uit.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:15 schreef TimKuik het volgende:
[..]
You are not logged in or you do not have permission to access this page.
Duidelijk dat jij daar wel een account hebt
Nee hij dan; "Oh look, a bird."quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:50 schreef RockNijntje het volgende:
Haar kop ook echt zo van "bitch please, ik heb je wel door".
Waarom doorspoelen naar 2:00?quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
jezus wat de neuk, dat haar, gaat hij super saiyan?
Die uitspraak vind ik nog nét iets erger dan zijn haarquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
jezus wat de neuk, dat haar, gaat hij super saiyan?
QFTquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:22 schreef NanKing het volgende:
[..]
Die uitspraak vind ik nog nét iets erger dan zijn haar
wel meer melk drinken dat helptquote:
Deserved itquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:03 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Deserved itLeuk dat ze zeggen dat ze geslagen is omdat ze lesbisch is, terwijl er toch duidelijk staat dat zij als eerste had geslagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind m goed.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ja weet ik maar ik post toch tenminste wat
Ze had inderdaad niet moeten slaan. Maar daar vervolgens als kerel zó op reageren dat ze er zoals dit uit komt te zien? Dat is echt gestoord hoor. Had haar dan gewoon een bitch slap terug gegeven en was weggelopen, als je dan toch zo nodig terug moet slaan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:23 schreef Platina het volgende:
[..]
Leuk dat ze zeggen dat ze geslagen is omdat ze lesbisch is, terwijl er toch duidelijk staat dat zij als eerste had geslagen.
Ik maakte deze 2 jaar geledenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:06 schreef Wootism het volgende:
Heb deze .gif 2 jaar geleden gemaakt, geen idee waarom
Dus maar even een debuut op FOK!
[ afbeelding ]
Dan ben jij een van de mensen geweest die mijn zomervakantie de laatste paar dagen helemaal goed gemaakt heeft.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:22 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik maakte deze 2 jaar geleden
[ afbeelding ]
Netjesquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:06 schreef Wootism het volgende:
Heb deze .gif 2 jaar geleden gemaakt, geen idee waarom
Dus maar even een debuut op FOK!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:22 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik maakte deze 2 jaar geleden
[ afbeelding ]
Tja, de reactie van de kerel is misschien overtrokken. Net zoals die van het meisje, alleen primitievelingen gebruiken gelijk geweld nadat ze beledigd zijn. En misschien sloeg die pot ook wel hard.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ze had inderdaad niet moeten slaan. Maar daar vervolgens als kerel zó op reageren dat ze er zoals dit uit komt te zien? Dat is echt gestoord hoor. Had haar dan gewoon een bitch slap terug gegeven en was weggelopen, als je dan toch zo nodig terug moet slaan.
En hou gewoon je domme bek dicht met zulke homofobe grappen te maken. Ik snap dat echt niet.
Jammer dat ie niet z'n lachen kan inhouden, maar wel grappig hoe die beesten reageren.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:12 schreef Quickie_Brat het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_met_kalkoenen.html
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:12 schreef Quickie_Brat het volgende:
bwahaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:12 schreef Quickie_Brat het volgende:
Hahaha awesome!quote:
Mensen die pokemon spelen/speeldequote:Op zondag 5 augustus 2012 15:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mensen die nooit Pokémon hebben gespeeld.
Hoe kom je aan dat filmpje?quote:
RIP aan de nabestaanden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
RIP in vrede Zyzz, exact 1 jaar geleden.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoe kom je aan dat filmpje?
Mijn vriendin heeft dat gemaakt van mij
quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoi kom jij aan dat filmpje? Dat is een priveopname die mijn vriendin van mij maakte ja![]()
Ik zeg het toch niet voor niksquote:
Gelukkig heb je na het verzenden bij google +/-10 seconden de tijd om de mail nog terug te trekken.quote:
Dat is niet by default toch?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:31 schreef Dale. het volgende:
[..]
Gelukkig heb je na het verzenden bij google +/-10 seconden de tijd om de mail nog terug te trekken.
haha alles inrammen maar iers muziekje en crashquote:
En als je 'attachment' typt, controleert Gmail of er ook daadwerkelijk een bijlage is.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:31 schreef Dale. het volgende:
[..]
Gelukkig heb je na het verzenden bij google +/-10 seconden de tijd om de mail nog terug te trekken.
Hij was wel heel erg slecht en niet grappig, maar nou ook niet zo niet-grappig dat je jezelf maar gelijk moet onderpissen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 08:59 schreef Superthomas het volgende:
ik heb godverdomme bijna in me broek gepist van het lachen![]()
quote:
quote:Differences: While both of us are half-white. Barack's other half is black, but my other half is also white.
Haha ja die vond ik ook erg goedquote:
Funny links, pics & clips - #112 daar red je levens meequote:
Er zijn er vast wat die 'm gemist hebben.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:03 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Funny links, pics & clips - #112 daar red je levens mee
Denk ik ook, vandaar dat linkje.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:05 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Er zijn er vast wat die 'm gemist hebben.
Aight.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:09 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Denk ik ook, vandaar dat linkje.
quote:
o pas op met slechte rapclips posten want er zijn er een paar die dit sirieus goed zouden vindenquote:
Verhaal begon raar te worden en toen dacht ik in een keer: dit is vast van een serie/film omdat ik eerder zo'n verhaal had gelezen met op het einde pokemon en scooby dooquote:
Jij ging toch slapen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 03:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Verhaal begon raar te worden en toen dacht ik in een keer: dit is vast van een serie/film omdat ik eerder zo'n verhaal had gelezen met op het einde pokemon en scooby dooMaar deze film zag ik niet aankomen.
quote:
quote:
Dat is mijn PC achtergrondquote:Op woensdag 8 augustus 2012 02:00 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
Everyday i'm buffering
[ afbeelding ]
gister Shock Doc ook gezien? Gevaarlijke sex?quote:
quote:
Letterlijk mijn reactie...quote:
quote:
Nopequote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:44 schreef Apotheose het volgende:
[..]
gister Shock Doc ook gezien? Gevaarlijke sex?doet me wat aan denken dit
quote:
quote:
Ben ik dan de enige die naar de mooie dames keek?quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:34 schreef picodealion het volgende:
Miss Crash doet dat nog stoerder:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
rond 5:00
quote:
quote:
Toegevoegd aan favorieten.quote:
quote:
quote:
quote:
Hier ookquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:09 schreef houdjemond het volgende:
Ik ga helemaal stuk om de gifje's.
Heette dat niet Explosief?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:36 schreef Mirel het volgende:
Die shit kwam vroeger op de hippe tv show Exclusief, zien jullie haken in mensen voor het eerst ofzo?
[ afbeelding ]
Explosief was er ook, maar dat was net even wat anders.quote:
quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:11 schreef Romanus het volgende:
Ja stop nu maar met die achterlijke afbeeldingen van pinnen door lijven en de hilarische gifs als reactie daarop
Ja stop nu maar met die achterlijke afbeeldingen van pinnen door lijven en de hilarische gifs als reactie daarop
Afbeelding doet niet goed volgens mij, mirror:quote:
Boem in je ballen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Afbeelding doet niet goed volgens mij, mirror:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:00 schreef Mirel het volgende:
Wat een wilde bewegingen in vergelijking met die normale reclamesWel cool dat al die bekende mensen zoiets doms wilden doen
En Kimmel die de cameraman seint dat 'ie moet meedraaien is zo fucking droog
Die lipsynch van NPH
![]()
Nog eentje. Die stomme opmerkingen de hele tijdAlba komt wel over als een bitch
Misschien heeft ze moodswings vanwege de zwangerschap
Ziet er toch grappig uit?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:07 schreef TheThirdMark het volgende:
Ik snap de poging tot humor niet van mensen met een paardenhoofd op
Doldwaas.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:38 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
[..]
Ziet er toch grappig uit?
Je kon bij de settings een vinkje zetten voor:quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:50 schreef Mirel het volgende:
Photoshop of custom 'stop volgen' knop?
Dat was wel een bazenprogramma.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:36 schreef Mirel het volgende:
Die shit kwam vroeger op de hippe tv show Exclusief, zien jullie haken in mensen voor het eerst ofzo?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:10 schreef picodealion het volgende:
http://www.hema.nl/zoeken/Pages/zoekresultaat.aspx?k=tent
Whahaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:10 schreef picodealion het volgende:
wtfquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:10 schreef picodealion het volgende:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:10 schreef picodealion het volgende:
Nice. Sowieso even aanzetten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:59 schreef Wootism het volgende:
[..]
Je kon bij de settings een vinkje zetten voor:
'TVP' in plaats van 'Volg Topic'
Verandert de tekst 'volg topic' in de volgtopicknop, uit nostalgische overweging, in 'TVP'
Maar blijkbaar hoort daar deze knop ook bij
Vondhetwelgrappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |